07

233 7 0
                                    

Át kellett caplatnom az egész épületen hogy eljussak a lepukkant oroszterembe. Ott mindenféle régi emléktárgy is volt. A 11- esek már ott voltak.

Én meg az ajtóban álltam mint egy hülye. Aztán leültem egy üres padba. Dain odaült mellém.

- Sziaa Giaa - mondta és megölelt.

- Hello - mondtam. És körbepillantottam jó páran furán néztek ránk. - Leszállsz?

- Aha, bocs csak nem volt még lány barátom.

- És így viselkedsz a fiú barátaiddal?

- Nem dehogy - mondta. - Csak eddig az a tapasztalat hogy a lányok bírják az ilyen fiúkat.

- Ahaa, értem. Kb. úgy viselkedj velem mint a fiú barátaiddal.

- Oké - mosolyodott el. A hangját amit eddig elvékonyított végre, normálisan beszélt. - Így jó?

- Így nem is tűnsz akkora pszichopatának - mondtam amire nevetett.

A nyelvóra az egyedüli amit mindig is szerettem. Nagyon könnyen tanulok nyelvet, csak nehezen veszem rá magam hogy elkezdjem.

Az óra közepén Dain keze a combomra simult. Egy pillanatra kizökkentett a figyelésből. ( ilyenkor nagyon kell koncentrálnom hogy ne kalandozzak el ) Ránéztem de ő is figyelt és nem pillantott vissza.

Úgyhogy hagytam, végül is amíg nem csinál semmi komolyat addig mindegy. És én tisztáztam hogy csak barátság szóval.

Óra végén felálltunk és mintha semmi nem történt volna mentünk ki a teremből.

Ezután elkísért a tesiteremhez. Ott átöltöztem. Futottunk, utána harci edzés. A box miatt nem esett nehezemre. De azért még futás közben félrehívott az tanár.

- Gia, mit sportolt?

- Sok mindent - majd a fáradt fejére válaszoltam. - Box, tudok vitorlázni, focizni...

- Szuper tehát box, akkor nem kell az alapoktól - majd megfogta a vállam. - Ez egy összetett harci stílus, mindenféléből áll össze az egész, úgyhogy örülök hogy nem teljesen kezdő.

Utána párokba osztottak, egy fiúhoz, egy lány.

- Mahs - mondta.

- Gia - majd az edzőre néztem. - Akármit lehet?

- Bármit.

Szabad box. Vagy utcai bunyók. Imádom azokat, nem egyben vettem részt.

A srác ütött amit kivédtem. Támadtam. Aztán harcoltunk, majd miután már ő jól elfáradt kiütöttem.

- Szép! - mondta a tanár.

Óra végén már mindenki kiment.

- Várlak edzéseken! Holnap 2 orakor.

Miután végeztem na kit találtam az öltöző előtt Lia- ékkal beszélni? Dian. Természetesen, de csinálja csak, ha ezt akarja.

Elmentem öltözni és a szobámba zuhiztam. Nagyon frissítő volt. Tesi után mindig van egy lyukas mert tekintettel vannak ránk.

Utána volt 4 uncsi órám és szünetem. Aztán az utolsó óra előtti szünetben kint ültem a kanapén. Odajött Dian, a kezében volt egy nagy zacskó csipsz.

Odanyúltam a csipszért de arrébb húzta. Továbbnyúltam amíg már teljesen át kellett hajolnom és megrántotta a csuklóm ami miatt beleestem az ölébe.

Nagyon nevettem. Utána persze kaptam csipszet.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
IdevalóDonde viven las historias. Descúbrelo ahora