17

168 7 2
                                    

Éppen nagyon belevájtam magam a Sakk és az Orosz maffia című olvasmányba amikor hallottam hogy a szoba másik felében megcsörren a telefonom.

Egy halk, elnyomott üvöltést követően átvergődtem az ágyon és a töltőről lekapva a telóm a fülemhez emeltem.

3 nem fogadott hívás ~Dain

- Szia - mondtam bele fáradtan. - Mi az?

- Gia! - üvöltött bele.

- Mi az, Jézusom - ráncoltam a homlokom.

- Sikerült!

- De mi? - kérdeztem kicsit idegesebben.

- Van munkád! Megyünk az amerikai maffia vezért megölni Dél- Amerikába !

Erre, nem vagyok túl büszke de elkezdtem visítozni mint valami hülye. Aztán pizsiben ahogy voltam átrohantam Dain- hoz és a nyakába ugrottam.

- Jesszus Gia - mondta nevetve. - Ennyire örülsz?

- Viccelsz? Már bele zakkantam a tételtanulásba! - mondtam halálkomoly fejjel. - Mikor indulunk?

- Négy nap múlva - mosolygott.

- És kik jönnek? Még úgy értem - felhúzta a szemöldökét. - Mármint arra gondolok hogy logikusan nem tudunk ketten megküzdeni mindenkivel!

- Nem kell magyarázkodnod - nevetett és adott egy puszit a számra. - Szerintem megoldanánk de jön velünk vagy 10 végzős és felbérelt emberke is egy csomó.

Ezek után csak úgy pörögtek a napok. Szerencsésen előrehozták egy csomó vizsgámat. Közelharcból és lövészetből kiemelten jó lettem. Ami azt jelenti nem kell ahhoz hogy faktnak válasszam jelentkezési tesztet írnom. Lövészet elméletből pedig kiváló lettem. Ahogy oroszból is.

A többi vizsgámat majd a küldetés után fogom letenni. Már csak egy nap választ el attól hogy fekete autókba pakolva kivigyenek a reptérre.

Nagyon izgatott vagyok, nem csak azért mert első küldetésem hanem mert Dain- nal egyre komolyabb a kapcsolatunk. És ami a legfurább hogy eddig nem jutottunk el a szexig. Vagyis nem bánom, meg nem bánnám ha mégis. Jaj össze- vissza beszélek.

- Tényleg komoly lehet ha az öcsém nem akar meghegeszteni - nevetett Hass amikor megtudta.

Hass azóta kicsit távolságtartóbb amióta így együtt vagyunk. Vagyis nem mondtuk ki hivatalosan és nem kérdezett rá... de mindegy. Olyan bonyolult.

Akármennyire is akarom nem tudom kiismerni Dain- t.

Ma reggel izgatottan keltem. Gyorsan elmentem reggelizni és indultam futni a boltba. Már fel voltam öltözve amikor összetalálkoztam Hass - al.

- Sziaa - köszöntem rá. Végig mért de gyorsan elkapta a tekintetét.

- Szia - köszönt vissza. - Bolt?

- Mehetek?

- Futva megyek - húztam fel a szemöldököm.

- Tudom, pont azért - kacsintott. Ami fura volt, sose csinál ilyet. Egy pillanatra láttam hogy testvérek Dain- nal. Csak Hass sokkal zárkózottabb. - Nincs kedvem bemenni matekra.

- Mit vesztek?

- Nem tom, utálom a matekot - forgatta meg a szemét.

Gyorsan átöltözött és indultunk is. Most először beszélt velem olyan nyitottan mint régen. Olyan lazán. Hiányoltam igazából.

- Annyira rosszul vagyok Mrs. Thoms- tól - morgott.

- Ugyee én is! De mindenki odavan érte az osztályból, a fasz se érti!

- Ő vette át az oroszt amíg Mr. Eillson nincs a suliban - folytatta. - Olyan a nő mint egy mosolygó sorozatgyilkos!

- Honnan tudod hogy nem az? - erre nevetésben tört ki. Olyan igazi őszinte nevetésben.

Visszaértünk a boltból, én indultam is hogy leellenőrizzem negyvenedjére is a bőröndömet de Hass megfogta a karom.

- Tudod megértem hogy Dain úgy odavan érted - mosolygott.

- Odavan értem?

- Igen - mondta keserűen. - Te jelented neki az egész iskolát, ha nem lennél itt valószínűleg abbahagyta volna.

Erre elvörösödtem.

- Hát ezt jó tudni.

- Angel - mondta amikor indultam be.

- Nem ő szeretett beléd először - erre megfagytam. Megfordultam, Hass szomorúan állt előttem.

- És Ann és a többi lány?

- Mind csak rólad terelték el a figyelmem - nevetett. Bár ez inkább volt fájdalmas.

- Sajn...

- Nem kell - mosolygott. Amire nagyot dobbant a szívem. - Azt is tudom hogy jó helyen vagy a tesóm mellett. Nagyon szeret téged és megvéd. Nekem ennyi elég! És ha megbánt akkor annyira megverem hogy az anyánk se ismeri fel.

- Köszönöm hogy elmondtad- mondtam. És szorosan megöleltem. És nyomtam egy apró puszit a szájára.

Után besiettem az eligazításra.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
IdevalóWhere stories live. Discover now