Izomlázam volt és 3 órája nem láttam ismerős arcot. Egy szőke hajú, tetovált nő volt előttem. Nagyon nem volt hozzá már kedvem. De Hass és Dain arca lebegett előttem. A két számomra legfontosabb ember arca.
Idegességgel és haraggal vegyes fáradtsággal vetettem bele magam a párharca. Kirúgtam a kezéből a pisztolyt és a késemmel próbáltam leszúrni amit ő egy mozdulattal nekivert a falnak. A kezem rohadt élet hogy megzúzódott és még a kést is elejtettem.
Dühtől fűtve rúgtam felé, annyira értelmetlennek éreztem már ezt a harcot. Ezt az egész akciót. Két maffiát nem tudunk 6- an legyőzni.
Már vagy 10 perce hadakoztam a nővel, aztán a hajánál fogva belevertem a fejét a korlátba. Majd megláttam Sarah arcát, majdnem rátámadtam amikor megállított.
- Nyughass katona! - tette fel védekezően a kezét.
- Sarah?
- Talált süllyedt! - mondta és átlépte a hullát. - Hogy vagy?
- Ahogy kinézek - vontam meg a vállam. - Megszúrtak, egy golyó súrolta az oldalam de azon kívül minden fasza, nem láttad Dain- t?
- Nem, te Thim- et?
- Nem - majd keresően néztem körbe. - Már órák óta nem láttam őket...
Sarah pedig nevetésben tört ki. Alig bírta abbahagyni, amikor is ellőtt a fülem mellett. Egy nagydarab faszi holtan esett össze. Ő pedig eldobta a kifogyott pisztolyt.
- Mi az? - kérdeztem komoran, vészjósló volt hogy ilyenkor nevet.
- Hogy nem vettem észre? - kérdezte magát és a homlokára csapott. - Kijöttem a gyakorlatból.
- Mivan?! - kérdeztem idegesebben.
- Tudod mennyit ajánlottak csak nekem ezért a munkáért? - tette fel a kérdést majd belevert egyet a falba. - 100.000 dollárt. És tudod mennyit szoktak egy simáért adni? 5000- 10000 dollárt!
- Azaz? - ekkor elsápadtam. Ő meg mosolyogva bólogatott.
- Ez egy öngyilkos küldetés - fogta meg az arcot. A kezéből csöpögött a vér. - Azért küldtem ide hogy meghaljunk!
- De miért küldenének ide?! - könnyeztem be.
- Mert veszélyesek vagyunk a cégnek - sziszegte.
Erre felment bennem a pumpa. A szemben jövő német fegyveresnek szimplán kirúgtam a lábát és izomból püfölni kezdtem. Aztán realizáltam.
Meg kell keresnem Dain- t....
Végigrohantam a házon, és belefutottam egy golyózivatarba. A német és az amerikai maffia két terem között lőtte egymást mint az őrült. És egy kisebb barikád mögött volt Thim és Dain is.
Dain megragadt a derekamnál fogva és berántott a barikád mögé.
- Te mit keresel itt? - kérdezte aggódóan.
- Jöttem veled meghalni - vontam meg a vállam lazán.
Erre felcsillant a szeme. Kaptam egy pisztolyt és elkezdtem leszedni a német embereket. Amire az amerikai maffia felfigyelt és már nem lőttek ránk.
Egy pár óra múlva Dain, én és néhány amerikai elkezdtünk benyomulni és sarokba szorítani a németeket.
- Tiszta hülyék vagytok hogy megbíztok bennük - mondta utoljára Thim.
- Nem mondasz újat - viccelt Dain.
Nyomultunk előre. Amikor valaki megszólított.
Beszorítottuk őket, vagyis azt hittük. Hátulról ránk támadtak, Dain belépett elém és eltalálták.
Erre megakadt bennem a levegő.
KAMU SEDANG MEMBACA
Idevaló
AksiEgyszer hagyatkoztam az ösztöneimre és hova lyukadtam ki? A maffia világában, csak pont a másik oldalon mint a bátyám. ~ Életem a MAFFIA- ból szerepelnek benne karakterek. Majd összefolyik a másik történettel ~