13

164 7 0
                                    

Bementünk a kis légterű zuhanyba. A falakon világos bézs csempék, a földön zöld kilépő, a mosdókagyló mellett egy polcok szekrény volt az én és a lányok mosakodó szereivel, sminkjével és arcápolási szereinkkel.

A falakon lógtak a törülközőink. Őszintén nem tudom hogy honnan jött az most hogy együtt zuhanyozzak Dain- nal. Egyszerűen elegem lett abból a szorító érzésből amit a megfelelési kényszer rám nyomott.

És ezt az érzést csak az ő jelenléte tudta elnyomni, olyankor... mintha miénk lett volna minden. Az egész világ. És nem kellett hozzá semmi, csak egy ölelés. Egy öleléssel meg tudott nyugtatni, egyetlen öleléssel.

Másrészt pedig az a gondolat, kérdés ami eddig a fejembe fészkelve mocorgott, választ kapott. Szeretem. Szeretem ezt a majmot. És ha neki csak egy játék vagyok, egy pont, akkor ez van, nem tud ez most már érdekelni. Túlságosan is szeretem.

Megfullaszt a közelsége, annyira érezni akarom...

Elkezdtem levenni a pólómat, ő minden mozdulatomat figyelte. Aztán levettem a nadrágom. Kiengedtem eddig lófarokban lévő hajam.

- Semmi beszólás? - kérdeztem, közben odaléptem hozzá. Nem túl nagy a mosdó, de így még kevesebb levegő volt bent. - Vagy csípős megjegyzés?

- Nem - mondta miközben rajtam futtatta a tekintetét fel és le. - Gyönyörű vagy.

Mondta magához húzott. Levette a pólóját és a nadrágját is letolta magáról. Közben az egyik keze, végig az én combomat vagy derekamat simogtatták.

Majd így, fehérneműben betolt a zuhanyba, én meg megnyitottam a csapot. Az ujjaimat végighúztam a hasán, amire ő elmosolyodott. Azóta először mosolyodott el hogy megkérdeztem akar- e zuhanyozni.

- Mi az? - kérdeztem.

- Úgy érzem engedélyt kell kérnem hogy megcsókoljalak - nevetett.

- Tök hülye vagy - mondtam és a nyakához nyúltam.

Lábujjhegyre álltam és a számat a szájához tapasztottam. Elmosolyodott, én meg engedelmesen kinyitottam a számat. Azt gondoltam a puha, finom ajkainál nincs jobb... tévedtem. Amikor a nyelvünk összeért, a testünk még inkább egymáshoz simult.

A nyelvével végigsimított a számon, ízlelgette az ajkaimat. Amire én gyengén megharaptam az ő alsó ajkát. Erre férfiasan felmordult. És kicsit erőszakosabban tolta be a számba a nyelvét. A levegő hiánya akadályozta meg hogy tovább csókoljuk egymást.

Lihegve váltunk el.

- Megkaptad az engedélyt - mondtam két levegővétel között.

- Érzetem - nevette le magát. - Nem akarsz megfürdeni?

Erre megfordított és kipattintotta a melltartóm. Kicsit kellemetlenül éreztem magam, így meztelenül előtte. De ő elvette a kezem amivel takarni akartam magam.

- Ne csináld, gyönyörű vagy - mosolygott. Majd leguggolt.

Megcsókolta a combom és lehúzta a bugyimat, éreztem hogy felforrósodik a két lában közti pont. Nyomott még egy csókot a combomra, de nem ment beljebb. Erre én mosolyodtam el.

Most én jöttem, odaléptem hozzá és egy laza mozdulattal lehúztam az alsónadrágját. Egy pillanatra kikerekedett a szemem. Mármint láttam már és nem vagyok szűz de úristen...

Próbáltam nem látványosan kimereszteni a szemem de ez nem nagyon sikerült.

- Mi az? - nevetett.

- Hát ömm - motyogtam.

- Gyere - mondta és nyomott egy adag tusfürdőt a kezére.

A hátam mögé állt és a két karomat kezdte el simogatni, majd a combom is. És végül szembe állt velem. A szeme az én íriszem és a mellem között ingáztak.

- Szabad? - kérdezte.

Erre csak bólintottam, a kezeibe vette a melleim. Masszírozni kezdte, aztán egy apró csókot nyomott az egyikre. Erre halkan felnyögtem. A szemembe pillantott és elvigyorodott, majd megnyalta a száját és oldalra billentette a fejét.

Leöblítettem magam és a tusfürdőért nyúltam.

- Én ma már fürödtem - mosolygott. - Nem kell ha nem szeretnéd.

- Nem, nem - motyogtam zavaromban.

Nyomtam a kezemre és végighúztam a hasán. Végig az oldalán és végül csak megöleltem. Megsimítottam a hátát és erősen szorítottam magamhoz.

 Megsimítottam a hátát és erősen szorítottam magamhoz

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Ez kimaradt 😝

IdevalóDove le storie prendono vita. Scoprilo ora