Ahogy eltávolodtunk megint megcsapott az az érzés amit a nő keltett. Csak most rosszabb volt. Éreztem hogy tehetetlen vagyok.
- Mennem kell - nyögtem ki nagy nehezen.
- De várj! - kapott a kezem után.
- Nem, engedj el - mondtam keményen.
- Mi az?
- Az hogy egy senki vagyok, nem vagyok elég tehetséges hogy bármit megtehessek mint te, és nem származom olyan családból ami lehetővé tehetné hogy így maradjak - beszéltem össze- vissza. Nemhogy az érzelmeim, még a gondolataim sem voltak a helyén. - Nem mehetek el veletek bulizni, mert keményen edzenem és tanulnom kell hogy egyáltalán maradhassak.
- Ki mondta? - villámlottak a szemei. Tudtam hogy nem rám ideges. - Ki a fasz mondta hogy egy senki vagy?!
- Mrs. Thoms - rogytam le a földre.
Hangos zokogásban törtem ki. A fiú hirtelen megváltozott. Az arcán inkább félelem lett úrrá. Vagyis inkább féltés. Odaült mellém és simogatni kezdett.
- Mit mondott még? - duruzsolta lágyan.
- Hogy soha ne találkozzak többet veled, vagy nem ad munkát, semmilyen munkát és jövőre nem tanulhatok itt - szipogtam.
Éreztem hogy egész testében megfeszül. De ugyanúgy simogatott tovább.
- Ne aggódj, megoldjuk - suttogta a fülembe.
- Hogy? Ezt hogyan lehetne megoldani?
- Annyiban nem tévedett az a kurva hogy befolyásos ember az apám, úgyhogy elintézek valami munkát neked - mosolygott. - Vaaaagy nekünk.
Muszáj volt nevetnem. Letörölte a könnyeimet az arcomról és felkapott mennyasszony pózba.
- Na, engedj el - nevettem.
- Dehogy is! - mondta hangosan. - Lovagias és udvarias vagyok, kedvében akarok járni annak a nőnek.
Felmentünk a szobámba és letett az ágyamra. Már majdnem kilépett az ajtón amikor utána szóltam.
- Maradhatsz ha gondolod - majd elvörösödtem. Miért hoz ennyire zavarba?
Elmosolyodott és odafeküdt mellém. Majd a fülembe súgta.
- Nem baj ha a koszos nadrágomban fekszek az ágyadban? - mondta elég khm erotikus hangon.
- Nem - nyögtem ki nagy nehezen. Majd felé fordultam.
Az ajkainkat alig pár centi választotta el. Amikor felült és levette a pulcsiját. Én meg lestem minden mozdulatát. Aztán a földre dobta azt.
Nem tudom hogy mennyi idő telhetett el azzal hogy csak bámultuk egymást. Mert őszintén bealudtam. Aztán valamikor az éjszaka közepén arra keltem valaki mellkasán fekszek.
Felültem és rájöttem hogy ki is az. Dain.
Felkeltem és elővettem egy pizsifelsőt magamnak. A motoszkálásomra ő is felkelt.
- Mi az? - kérdeztem amikor már két perce megállás nélkül bámulta a pakolászásom.
- Mit csinálsz?
- Készülődök a zuhizásra - vontam meg a vállam.
- Ahaa - terült el.
Majd miután kinyújtózkodta magát odasétált hozzám. A szemeiben kerestem a választ a fejemben kavargó kérdésekre.
Majd meguntam és a zuhany felé vettem az irányt.
- Jössz? - kérdeztem nemes egyszerűséggel.
Láttam hogy meglepi a kérdés. És nem tudja hova tenni. Nem volt nehéz kikövetkeztetni hogy nem érti hogy miért mondom. Nem vágott rögtön semmi perverz vagy hülye fejet.
Érezte hogy halálosan komolyan gondolom.
KAMU SEDANG MEMBACA
Idevaló
AksiEgyszer hagyatkoztam az ösztöneimre és hova lyukadtam ki? A maffia világában, csak pont a másik oldalon mint a bátyám. ~ Életem a MAFFIA- ból szerepelnek benne karakterek. Majd összefolyik a másik történettel ~