•
Esmer'im Dağdelen ❤️🔥
•
Baver Dağdelen
"O pezevenk evladı, buraya adımını attığı an ben onun zürriyetini, gelmişini, geçmişini sikip atacağım. Nefes alacak vakti dahi olmayacak. O klavyede gezen parmaklarının hepsini tek tek alıp onun gö-"
"Ulan tamam lan, anladık! Sabahtan beri, sayende küfür dağarcığım genişledi amına koyayım."
"O ibne buraya gelsin, onu da genişleteceğim ben."
Gözlerimin önüne gelen mesajlarla soluklarım hızlanırken masanın üzerinde duran kalemliği tutup sertçe duvara fırlattıktan sonra parmaklarımı kısa saçlarımın arasından geçirip volta atmaya devam ettim.
Ardından yerimde durup iki elimle sertçe yüzümü sıvazlayıp Ahmed'e döndüm. "Yemin ediyorum ben iyi değilim, duramıyorum yerimde. Gidip hangi cehennemdeyse bulacağım onu."
Ahmed, derin bir nefes alıp yerinde doğruldu. "Lan deli deli şeyler yapma, o gelecek zaten."
Ada'nın bana o mesajları atmasının üzerinden yarım saat geçmişti ve ben yarım saattir yerimde dahi duramıyordum.
Kan adeta beynime sıçrarken yarım saattir mantıklı düşünme yetilerimi kaybetmiştim, gözüm hiçbir şeyi görmüyordu.
Görecek bir şey de yoktu zaten.
Böyle bir şeyin herhangi bir açıklaması dahi olamazdı. Ortada olan tek şey benim yavşak kuzenimin, sevgilime asılmasıydı.
Aklıma gelen şeyle başımı hafifçe aşağı yukarı salladım. "Berfin'den beri bir kuyruk acısı var bu piçin, biliyorum ben. İnadıma yapıyor ibne ama ben ona yapacağımı biliyorum."
Ahmed, yerinde rahatça yayılırken bakışlarını bana çevirdi. "O mevzu kapanıp gitmedi mi lan?"
"Kapanmıştı ama bu çocuğun durmayacağı belliydi. Tüm aşiretin önünde rezil ettim ya piçi, iyice kurulmuştur bana."
İki yıl önce Şiyar, Berfin'in okumasına karşı çıkarak onun kendisiyle evlendirilmesini istemişti. Tabi bunu duyduğumuz babam, abim ve ben adeta kafayı yemiştik.
Şiyar'la amca çocuklarıydık ve benim babam onun babasından büyüktü. Bu yüzden de babam, Şiyar'ın böyle bir şey dediğini duyduğu an gidip kardeşini herkesin içinde azarlamıştı. Şiyar'ın babası ise babama bir şey diyemediği için bütün sinirini gidip Şiyar'dan çıkarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berçem | Texting
Fiksi Umum"Denk değiliz. Sen dere kenarında açan çiçeksin, ben o gürül gürül akan derenin kendisiyim." • 053***: Ders notu falan istiyorsun herhalde ama yanlış kişiye yazdın, not yok bende Ada: Nasıl ya, sen moda tasarım dördüncü sınıflardan Efe değil misin...