2. Fejezet

214 9 0
                                    


Gyorsan teltek a napok. Valójában,  egész nap aludtam otthon, és csak este mentem be. 10-kor kezdtem, és másnap 5-ig kellett táncolni, persze szünetekkel. A péntek, és a szombat nagyon durva volt, rengeteg emberrel. Férfiak, nők, fiatalok, idősek, sőt még párok is voltak együtt. Úgy tűnik, manapság már nem ciki, ha valaki sztriptízbárban tölti a hétvégéjét, persze ha nem táncol, mint én. Szerencsére ma alig vannak, épp a pihenőmet töltöm. 10 perc, ami nem sok, de a lábaimnak megnyugvást jelent. Az egy heti tánc miatt fogytam 3 kilót, így még vékonyabbnak látszom. Mára már sikerült túl lendülni a kezdeti pánikon, és csütörtök óta nem is volt szükségem piára sem munka előtt. Christian ajánlata amúgy is véget ér holnap, szóval mindegy is. Visszaindultam az emelvényre, s közben rá gondoltam.. Christian, azóta hogy összevesztünk nem hivatott egyszer sem. Nem is láttam, bár lehet hogy ő látott, és felpillantottam a páholyra. Még nem voltam ott, de a többi csaj már mesélt róla. Valójában elég sokat beszélgettem a lányokkal, nagyon kedvesen fogadtak, tanítottak, hogyan legyek szexibb, csábítóbb amikor táncolok. A borravalókból itélve, sikerült is nekik átadni egy két dolgot. A legmeglepőbb számomra azonban az volt, hogy mind a 13 lány jó velemennyel volt Christianrol, sőt, egyenesen imádták. Nem féltek tőle úgy, mint én, sőt inkább hálásak voltak, amiért mindig tisztelettel bánt velük.  Még mindig a páholyt néztem, amikor beléptem a helyemre, és elkezdtem táncolni. Ahogy a zene ment. már nem agyaltam rajta, ki lát vagy ki nem, csak becsuktam a szemem, és tancoltam, ahogy tudtam. Summer szerint sokszor kértek ki, de Christian nem engedte, pont úgy ahogy megígérte. Amikor eszembe jutott, újra felnéztem, vajon ott van e? Vajon lát e? Megöleltem magam, miközben táncoltam, hátra hajtottam a fejem, és élveztem, ahogy a ventilátor hús fuvallata megérinti a testem. Fülledt meleg volt a bárban, és ezek jelentettek egy csepp enyhülést, másképp lehet el is ájultam volna. Lassú szám szólt, és én lassan mozogtam, s közben a kezemmel a hajamba túrtam, vagy simitottam az oldalam. Éreztem, hogy néznek, de már nem volt gátlásom, valahol útközben elmaradt. Valójában, ha őszinte vagyok magammal, akartam is, hogy nézzenek, hogy kívánjanak, szexinek tartsanak. Azt akartam, hogy ő vágyjon rám, hogy csak engem nézzen fentről. Újra kinyitottam a szemem, és felnéztem, bár nem látom, érzem, hogy ott van. Elfordultam, és láttam hogy Max közelít, majd megállt előttem, s intett hogy jöjjek le.

- Gyere velem- mondta
- Hova? Magán táncra? Én nem…- ellenkeztem, de a szavamba vágott
- Christian hív, gyere- mondta határozottan

Christian? Vajon mit akar? Tudtam, hogy nem tudom elkerülni, ha hivat, úgyhogy inkább szó nélkül mentem. De nem a folyosó felé vezetett, hanem a másik irányba egy lépcsőhöz.

- Max, hová megyünk?- kiabáltam, hogy meghallja
- A páholyba- mondta és mutatta, menjek előre a lépcsőn. Elindultam, de meg is torpantam. - Kate, menj - sürgetett

Elindultam újra. Féltem.
Minek hív oda? Még sosem hívott oda.
Elfogott a pánik, mire felértünk , a folyosó végén volt egy ajtó, mutatott rá Max

- Menj be az ajtón- mondta
- Te nem jössz?- lepődtem meg
- Én, minek? - mosolygott - Menj, én itt leszek kint.

Nagy levegőt vettem, és benyitottam az ajtón. Hirtelen ledöbbentem a szoba láttán. Szembe velem az egész fal üvegből volt, ezt lentről is láttam, de onnan nem lehet belátni. Innen viszont az egész bárt meg lehet figyelni. Azt a helyet is ahol én táncoltam. Nagyon látványos volt, nem csoda ha hívott ide üzletfeleket. A szobában nem volt sok bútor, csak egy fekete bőr ülőgarnitúra, egy 3 személyes kanapé, és 5 db fotel, s köztük kisasztalok. Középpen viszont asztal helyett két rúd volt.
Hát persze - gondoltam.
A szobában homályosan világítottak a lámpák, tökéletesen illett ide. Végül ott állt Ő egyedül zsebretett kezzel az ablak előtt, s nézte a bárt. Olyan tökéletes látványt nyújtott, hogy akár egy fénykép is lehetett volna egy magazinban. Fehér ingben volt, és az ujját szokásához híven felhajtotta. Sötét farmerben, és ezúttal fehér cipőben volt. Valami különös érzés fogott el, olyan mint amikor lent táncoltam az előbb, végigfutott a bizsergés a testemen.
Lehet, azért hivatott, mert tudja, hogy neki táncoltam lent? Tudja, hogy arra vágytam, hogy akarjon engem, megérintsen? Úristen, hogy lehettem ennyire ostoba?? Nem otthon a fürdőszobádban táncolsz te hülye!
Levert a víz, ahogy belegondoltam, vajon mit látott belőlem? Tetszett neki, vagy csak szánalmasnak talált? Biztosan, hiszen neki ott van Summer, meg kitudja még ki.
Mit akarna tőled? - gondoltam
Mély levegőt vettem és beléptem, majd becsuktam az ajtót. Közelebb mentem hozzá, de tudatosan kerültem a rudat. Azt viszont észrevettem, hogy két pohár van a kisasztalon, nem rég még volt itt vele valaki.

A Főnök "BEFEJEZETT"Where stories live. Discover now