18. Fejezet / Christian

144 6 0
                                    


- Na ne szórakozzunk már, te se gondolod komolyan, hogy kétszer annyi cuccot betudunk hozni egyszerre Brian.
- Miért ne? Eddig még soha nem kaptunk ellenőrzést - válaszolta Brian
- Az lehet, de a rakomány már igyis túlméretes, ha valaki figyel, könnyen kiszúrja. Szerintem inkább csökkenteni kéne
- Mi van Kevin csak nem félsz, hogy lebukunk? - gúnyolódott Brian
- Elég! Nem fogjuk emelni a szállítmány mennyiséget. - zártam le a világ.
- Oké, rendben

Az irodámban voltunk, és éppen azt tárgyaltuk meg, mikor legyen a következő whisky szállítmány a kikötőben. Persze, ez illegális áru, titokban hozzatjuk be az országba. Régen droggal voltak tele ezek a ládák, de én azzal nem kereskedtem soha, csak az apám. Apa, nevetséges, egész életemben csak ártott nekem, és úgy látszik, ez még most is így van. Mi a picsának kellett megjelennie a bárban, a megbeszéltekhez képest, órákkal korábban. Ha a terv szerint haladt volna minden, már rég hazavittem volna Katet,  és én nem ülnek nyakig a szarban. Bassza meg, utálom, hogy ennyire kiszámíthatatlan az öreg. Soha nem tudhatom, éppen mire készül, és ha az információim helyesek, most is forral valamit ellenem. Ráadásul tud Kateről, ami különösen nagy baj. Soha nem lett volna szabad, hogy a fülébe jusson ez a név. Erre meg éppen hogy csak megdugtam, az apám már tudta is. Kamerát szereltetett a farkamba még csecsemő koromban, vagy mi a fasz? Mindig minden nőmről tud, eddig ez nem is zavart különösebben, mert egyik se volt fontos, de most ez más. Kate más. Őt nem hagyhatom, hogy elvegye tőlem, úgy mint annak idején Cindyt. Bassza meg, hol van már Max??

- Menjünk át a páholyba, ma már úgysem lesz semmi fontos megbeszélni való, folytassuk ott - javasolta Kevin
Menjünk - válaszoltam, bár a hátam közepére kívántam most, hogy odamenjek.

Elindultunk, közben szóltam Ronnak, hogy kísérjen fel pár lányt, mindegy kiket. Beléptünk, a többieknek jó kedvük volt, egyből elhelyezkedtek a fotelekben, én odamentem a bárpulthoz, és töltöttem egy újabb adag whiskyt. Meg se tudnám számolni, hogy ez hányadik pohár már a mai napon. Amióta beszéltem Kate-tel telefonon, egyiket a másik után iszom. Kibaszott ideges vagyok, mivel ha tudja, hogy ki az apám, akkor találkozott is vele, annak pedig súlyos ára lesz. Először reméltem, hogy csak blöffölt az irodámban, de egyre valószínűbb, hogy tényleg tud Kateről. Leültem én is az egyik kanapéra, és az italomat kortyolgattam, amikor bejöttek a lányok. Egyből elkezdtek táncolni arra a zenére, ami szólt a páholyban. Persze a fiúkban is volt már pia, így igen csak invitálták a csajokat, hogy üljenek az ölükbe, akik készségesen mentek is. Volt egy szabály a bárban, nincs pia és szex. Ezt mindig betartattam az összes táncoslánnyal. Kivève, igen, mindig van egy kivéve.. szóval kivéve a páholyban, és ha azt a nő is akarta. Senkit nem lehet kényszeríteni semmire. Ezért volt az, hogy kettő csoportra oszlottak a csajok, azokra akik nem jártak a páholyban, és azokra akik igen. Így általában mindig ugyan az a pár lány volt itt fent. Hát igen, láttak már egy két dolgot az tuti, ahogy én is. Nem volt ritka, hogy szexorgiává csapott át az éjszaka, valószínűleg ma is ez várható. Az egyik lány, Nina, kiszúrt magának, és odajött táncolni hozzám. Tudják, hogy vége van köztünk Summerel, így nyíltan próbálnak elcsábítani, amikor csak lehetőségük van rá. Vonaglik előttem, megérint mindenhol, egyértelmű mik a szándékai. És hogy őszinte legyek, nem is lenne rossz elveszni benne egy kicsit, csak az a baj, hogy folyton az én ártatlan kis szerelmem jár a fejemben. Ennek ellenére mégis hagyom, hogy Nina a farkamat simogassa, s gondolom ezt jelnek veszi, mivel bele is ül az ölembe, és elkezdi a fenekét dörgölni hozzám. Hátra döntöm a fejem és élvezem , igen élvezem, mert akármennyire is szerelmes vagyok valaki másba, a testem reagál az érintésre, más érintésère is. Kőkemény a farkam, Nina lenyúl, és megfogja, rászorít jó erősen, mire lökök egyet felé. Már nyúl is a sliccemhez, hogy ki tudjon szabadítani, s hogy miért hagyom? Hm.. hát nem, nem azért mert egy gerinctelen fasz vagyok, aki minden lyukat megakar dugni a barátnője háta mögött. Nem, csak szimplán azért, mert van egy tégla a csapatomban. Igen, egy áruló, aki minden lépésemről beszámol az apámnak. És hogy ez miért baj? Egyszerűen, a válasz Cindy…

A Főnök "BEFEJEZETT"Where stories live. Discover now