Vajon mit akar? Miért van itt? Megint elmondja, hogy lépjek tovább? Vagy valami történt esetleg? Mielőtt még felért volna kinyitottam az ajtót, és úgy vártam. Nem volt lift a házban, de sztem akkor is lépcsőn jött volna fel, ha van. Láttam ahogy megjelent a feje, aztán a melle, majd a lábai is. Szinte repült fel a lépcsőkön. Gyűröttnek tűnt, de még igyis annyira jól nézett ki, hogy máris éreztem a bizsergést a testemben. Olyan lendület volt benne, hogy akaratlanul is behátráltam a lakásba, és ő is bejött, majd azzal a lendülettel becsapta maga mögött az ajtót. Úgy megijedtem, hogy beleremegett az egész testem. Dühös volt nagyon dühös. Tovább hátráltam amíg el nem értem a kanapét és ő utolért engem. Egyből emelte a kezét, és én becsuktam a szemem, féltem hogy megüt, akkora hév volt benne, de ehelyett megragadta a tarkomat, magához húzott és megcsókolt. Dühből csókolt, és olyan erővel fogott, hogy szinte már fájt. A nyelvem automatikusan valaszolt az övènek, s akaratlanul minden más testrèszem is. A hátam meghajolt, a kezem átölelte, a fenekem felült a kanapé hattamlajara, a lábam kinyílt, hogy meg közelebbről érezhessem, ott ahol hirtelen elöntött a vágy, és teljesen benedvesedtem. Úristen annyira kívántam, hogy ha hozzám ért volna ott, azonnal elèlvezek. Igyis felnyögtem, amikor hozzám nyomta a merevedésèt. Kívántam, akartam őt most rögtön. A hevessége lassult kicsit, már nem dühös volt, hanem inkább a vágy hajtotta. A számról lecsúszott a csókja a nyakamra, az egyik keze még mindig a nyakamat fogta, a másikat viszont a lábam közé csúsztatta, egyenesen be a bugyimba, amitől megint megugrottam,de ő továbbra is tartott erősen, miközben az ujjai kènyeztettek., a szemei izzottak a szája mosolygott.
- Kívánsz engem Kate- súgta a fülembe, és közben megfordított hogy háttal legyek neki, így jobban hozzámfert a keze- olyan puha és nedves vagy- folytatta a kényeztetést.
A hangja és az ujjai elinditottak a csúcs felé, most már nem tudtam visszafogni magam. Hátra hajoltam, ő fogta a nyakam, éreztem a fülemnél a leheletét, és hogy mosolyog. Elkezdtem remegni, és a lábaim behajlottak, de nem hagyta, olyan erősen tartott, nem tudtam menekülni. Remegtek a lábaim, éreztem hogy a nedvesség csak úgy folyik belőlem, a fenekemnek nyomta a péniszét, és nadrágon keresztül is éreztem, ahogy lüktet s kívánt engem, Christian kívánt engem, és amikor újra megszólalt végem lett.
- Élvezz el Kate- szinte utasított- élvezze el nekem…
És akkor teljesen megfeszültem, a fenekemet hatrányomtam ő lokott egyet felém a csípőjével, talán hogy jelezze mennyire kíván engem, és nekem ennyi elég is volt, hangos nyögèssel élveztem el. Azonban ő nem hagyta abba a kenyeztetest csak lelassította, és amikor már elernyedt a testem kicsit újra kezdte, ezúttal nem gyorsan, inkább erősen nyomkodott , amitől olyan érzésem volt, mintha repülnek, s ezúttal azonnal a csúcsra repített s közben egy halk sikoly hagyta el a számat. Ő mosolygott és a fülembe súgta
- Még mindig az enyém vagy Kate, csak az enyém…
A hangja elmélyült volt, kigombolta a nadrágomat, letolta a bugyimmal együtt,. Szinte fel sem fogtam, amikor, elővett a zsebéből egy óvszert, kigombolta a nadrágját de csak annyira tolta le, hogy kiszabadítsa a nemi szervét. Láttam már korábban amikor Summerel szexelt, és most velem készült ugyanarra, kibontotta a gumit és felhúzta, visszalépett mögèm. És már belém is csúsztatta magát. A pénisze vastag volt és hosszú, hiába voltam nedves, igyis éreztem hogy fáj. Első két lökèsnèl még gyengéd volt de aztán gyorsított. Ritmusosan járt bennem ki be, és olyan erősen lökött hogy nem bírtam ellentartani, de ő belemarkolt a csípőmbe és határozottan tartott, nem mozogtam semerre. A vágy újra fokozódott bennem, és éreztem a vége felé jár ő is. Éreztem ahogy megfeszül bennem, az utolsó lökèsnèl még mélyebbre hatolt, és azzal már bent is tartotta. Ettől a mozdulattól elèlveztem harmadszorra is és mélyről feltörő nyögèssel ő is. A szorítása nem engedett, egyenetlenül vette a levegőt ő is én is, a lehelete bizseregtette a nyakam, és azt kívántam bárcsak újra kezdené.
YOU ARE READING
A Főnök "BEFEJEZETT"
RomanceA nevem Kate Baker, egy átlagos 20 éves kiscsaj életét éltem Seattleben, és minden percét élveztem! Imádtam a családomat, a barátaimat, az egyetemet ahova jártam. Mindenem megvolt, mert a szüleim mindent megadtak nekem, amit egy korombeli csak akar...