4. Fejezet

188 10 0
                                    

Másnap reggel már az új ruháimból válogattam. Habár nem öltöztem ki nagyon, mégis mintha teljesen más ember lettem volna. Magabiztosnak és elegánsnak tűntem. Ez a ruha  megállta volna a helyét egy üzleti ebéden is, de egy sima irodai napon is. Miután elkészültem, gyorrs ittam egy kávét, és ettem pár szem kekszet, majd valaki kopogott. Max jött értem, mivel még nincs kocsim. Elégedetten nézett végig rajtam, de sehol sem időzött el rajtam a szeme. Már nem éreztem magamat kellemetlenül a társaságában. Bíztam benne. Az úton végig beszélgettünk, de csak semmiségekről. Jó kedvem volt, és ilyenkor könnyebben nyílok meg másoknak.

- Ideges vagy? - kérdezte Max
- Csak egy kicsit, valójában izgatott vagyok. Hosszú idő óta nem volt bennem ennyi energia, mint most. - feleltem
- Igen az látszik - mosolygott - jobban is nézel ki.
- Köszi, bár nehezen tudtam eltüntetni a pofon helyét - halkultam el- nem feltűnő ugye?
- Nem hugi- felelte mérgesen - nem fogja látni senki, én se gondolnám, ha nem tudnám, mit csinált az a fasz. Nem is értem, hogy a francba keveredtèl össze vele.
- Hát, ez egy hosszú történet - feleltem halkan
- Máskor is bántott már? - még mindig ideges volt, és a maga óriási alkatával párosítva, ijesztően hatott.
- Nem, soha nem ütött meg ezelőtt, de nem szeretnék erről beszélni - szomorodtam el
- Bocs Katey, nem akartam elvenni a kedved. De akárhányszor eszembe jut, meg tudnám ölni.
- Semmi baj, valójában még jó is, hiszen így talán jobb életem lesz- mosolyogtam bizakodva
- Igen valóban, mindig a dolgok pozitív oldalát kell nézni, hm?- kérdezte mellékesen
- Már amikor lehet - nevettem

Mire beértünk, Christian már bent volt. Egész délelőtt a feladatokat néztük át, hát mit ne mondjak, lesz dolgok bőven. Félek is kicsit, nehogy valamit összekeverjek, de végülis mindent lejegyzeteltem, amit mondott úgyhogy csak nem lesz baj. Ráadásul Christian végig nagyon kedves és türelmes volt velem. Ma nem volt olyan jó kedve mint tegnap, de velem ezt nem éreztette. Próbáltam nem hergelni a hülye megjegyzesekkel, mivel sokat köszönhetek neki, és nem akartam hogy azt higgye, nem vagyok hálás neki. Délutánra odaadta a laptopját, hogy kezdjem el egyedül is csinálni. Többször odajött hozzám, megnézte hol tartok, segített. Az irodában nagy volt a jövés-menés. Kipakolták a kisszobát, ami innen nyílt, az lesz az irodám. Holnap jönnek a festők, utána vehetem birtokba. 2 óra  felé kérte, hogy menjek vele ebédelni. Először örültem, hogy végre lesz időnk kettesben maradni, de aztán Max is jött velünk. A közelben van egy kis olasz vendéglő, oda mentünk. Nagyon hangulatos hely volt, azonnal megkedveltem. Igazi olaszosan hangos vendegek, kockás kis terítő, virág mintás kis kancsó, benne friss virág. El se hiszem, hogy ezek a fiúk ilyen helyre járnak ebédelni. Leültünk egy boxba, Christian ült mellém, Max szembe. Max egy pizzát rendelt, én salátát spagettivel, Christian pedig tejszines ráksalátát, tésztával. Mindenki kólát ivott. A reggeli jó kedvem még mindig kitartott, ezért a reggeli beszélgetésünket folytattuk, és közben Max végig kedves és törődő volt. Christiannak még mindig rossz hangulata volt, elmerült a telefonjában.

- Remélem nem csak a salátát fogod megenni - mondta Max
- Jaj sajnos nem ehetek mást, vigyáznom kell az alakomra- ugrattam, mindkettő férfi rosszallóan nézett rám, de Christian nem szólt semmit
- Hé, csak vicceltem, tudom hogy nagyon lefogytam, ezért kell a spagetti is, - vigyorogtam
- Helyes. Jól főznek itt, ha mindig jössz velünk, gyorsan felszedsz pár kilót - kacsintott
- Ja olyan sokat azért nem szeretnék - nevettem - nem mintha ti amúgy ellennètek hízva - nevettem
- Hát persze, formában kell maradni. Naponta járunk a terembe, ugye főnök? - mondta Max
- Igen - felelt idegesen
- Hát, lehet akkor visszamegyek táncolni, ott legalább a mozgás meg volt - ugrattam
- Hát, ha még több feladatot akarsz adni a fiúknak a bárban - nevetett, és mivel látta, hogy nem értem folytatta - sokan nem akarták megérteni, miért nem táncolsz nekik magánban- kacsintott- volt akit úgy kellett kidobni
- Komolyan? - nem hittem el- Summer párszor mondta, hogy kikértek, de ezt nem említette

A Főnök "BEFEJEZETT"Where stories live. Discover now