26. Fejezet / Befejező rész

195 7 2
                                    

Christian

6 hónappal később

Hát eljött ez a nap is. Itt ülök az irodámban, és az elmúlt 9 év jár a fejemben. 9 évvel ezelőtt nyitottam meg ezt a bárt. Ez volt az első önállósodási kísérletem, amit apámmal szemben meg mertem lépni. Saját erőből, pénzből és rengeteg munkával sikerült megvalósítani az álmom. Egy saját sztriptízbár. Tudom, kicsit fura, hogy egy tinédzser egy ilyen jellegű bárról álmodozik, és nem a nők miatt, de amilyen családban nőttem fel, ilyen példát mutattak. Eleinte féltem, hogy elbukok, és apámnak lesz igaza abban, hogy soha nem leszek képes nélküle elérni semmit. Hát láss csodát, hiába tett meg mindent, hogy tönkretegyen, most mégis itt ülök, és büszke vagyok arra, amit elértem. Rengeteg munkám van ebben a helyben, és ennek köszönhetem a tovabbi 8 üzletrészemet a városban és a környéken. Sose hittem, hogy eljön az a pont, hogy úgy érzem, el kell engednem ezt a helyet. Megváltoztam. Újra.

- Hé főnök megjöttek - jött be vigyorogva Max
- Na végre, hol a faszba voltál?- vigyorogtam én is majd odamentünk a bárpulthoz, és töltöttem egy egy italt mindkettőnknek
- Egészségedre testverem- mondtam, majd koccintottunk
- Neked is testvérem - és megittuk az egészet
- Még egyet?- kérdeztem, bólintott
- Nemsokára itt az ügyvéd - mondta
- Izgulsz?- kérdeztem vigyorogva, mire ő felröhögött
- Hát mit gondolsz? - kérdezett vissza- Biztos vagy benne?- kérdezte komolyan
- Igen- ittam ki a második pohárral is- együtt hoztuk létre ezt a helyet. Mindig mellettem voltál, amikor szükségem volt rá. Megérdemled, hogy a tiéd legyen.- mondtam őszintén
- Nem fog hiányozni?
- Ne aggódj, napi szinten foglak zavarni- röhögtem - amúgy nem hiszem. Biztos kezekben lesz, és amúgy is, nekem már nem olyan fontos ez a hely, mint eddig volt. Megváltoztak a dolgok.
- Hát azok meg- mosolygott - nem is emlékszem mikor voltál utoljára itt este
- Hát, bocs, ha inkább a gyönyörű feleségemmel vagyok, mint veled

Ó igen, elvettem Katet feleségül. Három hónapja volt az esküvőnk. Ma van a negyedéves fordulónk, és ennek alkalmából, rendezett estére egy közös vacsorát a barátainkkal. Persze, én jobban örültem volna, ha csak ketten vagyunk, de előre odaadta az ajándékát még tegnap este, úgyhogy nem panaszkodtam. Sőt, valójában rendkívül elégedett voltam. Azon az estén, amikor kiengedtek, megbeszéltünk mindent, és utána ő is elkezdett megnyílni nekem. Sokkal közelebb kerültünk egymáshoz, és töretlen a bizalom közöttünk. Kate olyan volt még pár hónapja, mint egy kismadár, aki a szárnyait próbálgatta, most meg? Mint egy sólyom, aki az égben száll. Amikor betöltötte a 6.hetes kort a babával, megkaptuk az engedélyt, hogy házasèletet éljünk. Eleinte óvatosan, aztán már egyre jobban belelendültünk a dolgokba. Imádtam a kis terhes pocakját. Akárhányszor ránéztem, csak arra tudtam gondolni, hogy ez a nő csak is az enyém, és az én gyermekem van a szíve alatt. Ettől persze egyből felállt a farkam, és persze ő készséggel segített ezen a problémán. Sokat beszélgettünk a szexről, és kiderült neki is vannak titkos vágyai. Tegnap este is az egyik ilyen kis vágyat valósítottuk meg.

Előző este

- Baby, megjöttem - kiabáltam Katet, de nem reagált
- Kate, merre vagy? - kezdett kicsit zavarni, hogy nem válaszol

Elindultam fel az emeletre a szobánkba megkeresni őt. Az esküvő után beköltöztünk az új házunkba. Úgy gondoltuk, hogy nagy családot akarunk, így nem lenne elég a kertvárosi lakásom, így vettünk egy házat. Miután Kate újra mozoghatott rendesen, felkerestük a nagymamáját. Azóta a nap óta, amikor kibukott a rendőrségen, hogy neki nincs senkije, próbáltam keresni valakit, bárkit, aki a rokona lehet. És sikerült is! Megtaláltam a nagymamáját, aki mint kiderült, nem is lakik messze innen. Èvekkel ezelőtt összevesztek Kate szüleivel, és azóta nem beszéltek. Nem is tudta, hogy meghalt a fia és a mennye. Amikor felkerestük, nagyon örült az unokájának, jó volt látni, ahogy újra egymásra találnak. Azóta a nagyi is az életünk része, olyannyira hogy oda is költöztettük őt magunkhoz. Eleinte nem akart jönni, mondván fiatalok vagyunk, nem akar zavarni, de aztán beletörődött. Persze, azért elég távolságban volt tőlünk annyira, hogy szabadon élvezhessük egymás társaságát Katetel.
Felértem a lakosztályunkhoz, benyitottam. Volt itt egy külön kis nappali, egy hatalmas fürdő, és egy boltívvel elszeparált hálószoba.

A Főnök "BEFEJEZETT"Where stories live. Discover now