˚✧˳ Chapter 11 - Cuts And Bruises ˳✧˚

74 13 29
                                    

✧ EXTRAORDINARY ✧

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

EXTRAORDINARY

˚✧˳✧˚✧˳✧˚✧ ☂️ ✧˚✧˳✧˚✧˳✧˚

Vanessa Hargreeves

Güneş ışınlarının gözüme ulaşmasıyla uyandım. Hiç de iyi bir gece uykusu değildi ama uyku uykuydu. Her zamanki şemsiye akademisi üniformasını giydikten sonra kahvaltı yapmak için aşağı indim çünkü Five'ın dün yaşanan olaylardan sonra hala uyanık olmadığını, bitkin olduğunu düşündüm.

Mutfakta Allison ve Luther'in anneme baktığını, o tüm zaman boyunca yemek pişirirken onun hareketini incelediğini gördüm. "Uhm... Günaydın?" Sandalyelerden birine oturarak selam verdim. "Siz ne yapıyorsunuz?"

"Annemin öldürdüğünü düşünüyoruz..." Allison ona her an bir hançer fırlatacakmış gibi bakıp elinin tersiyle göğsüne vurduğunda Luther'in sözü kesildi. "Hiçbir şey değil Vanessa. Sadece yetişkinlere yönelik bir şey."

"Allison, ben tam olarak seninle aynı yaştayım," dedim monoton bir şekilde, o da söylediklerini düşünürken.

O ve Luther, muhtemelen bana ne yaptıklarını söylemeleri gerektiğini düşünerek bakıştılar. "Babamın ölümünden annemin sorumlu olduğundan şüpheleniyorduk." diye anlattı Luther gelişigüzel bir şekilde. "Nasıl yani?"

Allison daha sonra gördüğü kasetlerde yaşanan tuhaf şeyi anlatmış ve Luther, babasının ölümünde annenin hatalı olduğu sonucuna varmıştı. "Annem bunu neden yapsın ki?" diye sordum ikisi de omuz silkerken. Daha fazla soruşturma yapılmadan annemizi suçlamalarını saçma bulmuştum. Zehirleyenlerin polis tarafından takip edilmesi bekleniyordu.

"Anne, sen hiç... bilmiyorum, babama kızdın mı?" Kulaklarımızı dikerek ellerini birbirine kenetlerken sordu. Annem, "Baban iyi bir adamdı, nazik bir adamdı, bana karşı çok iyiydi," diye açıkladı ve her zamanki gibi teslimat yapmaya programlandığını söyledi. "Evet ama hepimiz gittikten sonra zor olmuş olmalı."

"Oh, bazı günler vardı. Siz çocuklar beni o kadar meşgul ettiniz ki, sonra..." Annem aniden dondu.

"Ne?"

"Yumurtalar hazır!"

"Kahvaltı günün en önemli öğünüdür! O yüzden üçünüz de yiyin." Neşeli bir şekilde, iki yumurta ve bir domuz pastırmasının bir araya getirildiği her tabağı gülen bir yüz oluşturacak şekilde yerleştirdiği tabakları önümüze koydu.

Bunu yaptıktan sonra, ben yemeğimin tadını çıkarırken ikisi daha da şüphelenmeye başladı.

Bana göre şüpheli değil de kafası karışmış gibi görünüyordu.

Bizi büyüten, yatağımıza yatıran, bizimle ilgilenen annemizin böyle bir zalimlik yapacağını düşünmek yanlıştı. Kaşığımı yumurtanın sarısına batırırken, "Anneme bir şey yaparsan seni affetmem," dedim boş bir sesle.

You Are My Shield | Five Hargreeves - ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin