Her şehrin bir mezarlığı var, hizmet satın alınıp ödenmiş.
Gilded lily
27
Yeonjun, 9 yaşındayken.
Ağlayamıyordu.
Annesi ile geçirdiği kazadan sadece kendisi kurtulmuştu ve ağlayamıyordu.
Abisi onu suçlarken tepki vermemişti. Cenazede ki herkes ona acırken tepki vermemişti. Babası onun ayaklarına kapanıp ağlayınca bile tepki vermemişti.
Biliyordu ama, kendi suçu değildi. Ama bu ölümün yüzünden abisinden uzun süre boyunca zorbalık göreceğinden haberi yoktu.
Bir yıl sonra kendi suçu olduğuna tamamen inanmıştı. İnandırılmıştı. Sonuçta Yeonjun gitmek istemişti oraya. Onun suçuydu. Yaptığı aptallık yüzünden iki çocuk annesiz, bir baba büyük bir özlem içinde kalmıştı.
İçten içe babası da onu suçluyordu, biliyordu.
Koşarak abisinin yanına geldi isminin çağırılmasıyla.
"Yeonjun." dedi.
Yeonjun çoktan onun ifadesini seçmeyi öğrenmişti. Ve şuan, sinirliydi. Yine onu döveceğinden korkuyordu. Yaraları daha geçmemişti. Gözlerinde korkuyla baktı ona.
"Babama sorar mısın, bu ilaçlar ne işe yarıyor?"
"A-abi... üstünde yazıyor.." dedi titrerken. Sesi titriyordu.
"Kes lan sesini." dedi her zaman ki sert ifadesiyle. Yeonjun onu örnek alıyordu her ne kadar istemese de. Okulda arkadaşı falan da yoktu. Herkese sertçe bakar, kaba davranırdı. Evde yapamadığı okulda yapardı.
Yeonjun dudağını ısırdı korkuyla. Yutkundu.
Junwook kutusu onun üstüne fırlatınca Yeonjun gözlerini sıkıca kapattı irkilerek.
"İç." diye emir verdi sertçe. Yeonjun'un nefesi hızlanırken yerden aldı ilaç kutusunu. Tedirgince elleriyle oynadı. Abisine baktı, belki vazgeçer diye.
Ama o vazgeçmemişti. Ve geçmeyecek gibi gözüküyordu.
Yeonjun yutkunup kapağını açtı. İlaç kutusunun içine baktı. Sarı-beyaz renkli haplar vardı. Çocuk yaşıyla bunun uyuşturucu olabileceğine ihtimal verdi.
Eline döküp 3-4 taneyi aynı anda zorlukla yuttu. Su içmediği için zorlanmıştı.
Abisi kahkaha atarak yanına gitti. Yere çöküp boylarını eşitledi. Yeonjun 10, Jihoo 15 yaşındaydı. Hastalıkları nedeniyle okula üç sene geç başlamıştı.
Yeonjun'un saçlarını gülerek öperken sadistçe gülümsedi.
"Bundan sonra bu ilaçları sen içeceksin, Yeonjun. Gözümün önünde." dediğinde Yeonjun yutkunarak başını salladı hemen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stay with stars, yeongyu ✓
FanfictionBiri öldüğünde yeni bir yıldız oluşur, efsanesini duydun mu hiç? #1yeongyu 170724 #1txtfanfic 170724 #1yeonjun 120824 #1moa 230824