Bana iyi gelmiyorsun, bebeğim
diet mountain dew
20
Bazen ben bile kendimden nefret ediyordum. Neden böyle birisiyim ki ben? Hiç suçum yok ama hep suç bana atılıyor, ve ben de izin veriyorum. Neredeyse kendimi öldüreceğim dönemlere dönmek istemiyorum ama hayat zorluyor.
Yaklaşık beş dakika önce Yeonjun beni erkekler tuvaletine çekmişti. Minji neredeydi bilmiyordum ama beni bulamayınca endişelenmiş olmalıydı.
Ve beni sertçe duvara ittikten sonra dediği ilk şey şuydu:
"Jihoo, ortaokulda ona zorbalık yaptığını söyledi."
Hiçbir şey diyememiştim. Çünkü kısmen doğruydu. Ancak o kişi Jihoo değil, Minwoo'ydu. Fakat bunu reddetmek istedim. Utandım geçmişimden.
Omuzlarını sertçe tutarak "Doğru mu bu, Beomgyu?" diye bağırmıştı.
Birkaç saniye sonra kafamı salladım sağa sola. "Hayır. Hayır, doğru değil."
"Ben sana zorbalık yaparken..." dedi sertçe.
"Ben değildim. Yapmadım zorbalık falan." dedim sözünü keserek kendimi açıklamaya çalışırken. Kafamın içinde Jihoo'nun iğrenç kahkahası yankılandı. Başımı eğdim.
Çenemden tutup yüzlerimizi aynı hizaya getirdi. Ve gözlerini gözlerimden ayırmadan sigarasını yaktı. Dumanı yüzüme üfledi. Yüzümü buruştururken kıkırdadığını duydum.
Bir-bir buçuk ay önce beni havuzdan çıkartıp belimden tutarak soyunma odasına götüren Yeonjun hiç aynı gelmiyordu mesela şuan. Bipolar gibiydi. Birden fazla kişiliği vardı sanki. İsim bile koyabilirdim. #1 Normal Yeonjun #2 sadist zorba Yeonjun #3 ne yaptığı belli olmayan Yeonjun. Normal Yeonjun'u görmemiştim daha ama neyse.
Titrek bir nefes daha verdim. "Neden bunu bana yapıyorsun? Bırak, bırak beni artık."
"Bırakmıyorum, var mı?" dedi.
"İstemiyorum seni de, kolyeyi de-..."
Kolyeyi de?
"Kolye derken?" diye sordu.
Mal gibi birbirimize bakarken tam ağzımı açacağım sırada konuşma sesleri duydum. Ayak sesleri yaklaşınca Yeonjun'u bir kabine ittirdim ve girdim arkasından. Kapıyı kilitledim.
"Ne yapıyorsun sikik?"
Aldırmadım. Küfürlerine alışmıştım zaten.
Ama cidden ben ne yapıyordum amk?
Hoşlandığım (?) kişiyle bu konumda ve bu pozisyonda bulunmam doğru gelmemişti açıkçası.
Kapının açıldığını duyunca ve konuştuklarını duyunca sınıftaki iki erkek olduğunu anladım. Seslerini ayırt edebiliyordum. Onlar çıkıncaya kadar burdaydık artık. Yeonjun sigarasını çoktan söndürüp atmıştı.
"Geçen bir kızla konuşmaya başladım var ya üf." dedi su sesleri gelirken.
"İnstası var mı?" diye sordu ikinci kişi.
"Var, var. Birkaç nude istemiştim ondan. Biraz ısrar edince attı kimseyle paylaşma falan dedi ama atarım sana fotoğrafları."
Dediği şey tiksintiyle yüzümün buruşmasına neden olmuştu. Aynı zamanda Yeonjun'un da.
Yeonjun kapıyı açmak için elini kapı kilidine yöneltti ama ben bileğini tuttum ve işaret parmağımı dudaklarına götürüp 'sus' işareti yaptım.
"Sigara var mı, canım çekti." dedikten sonra çakmak yakma sesine benzer bir ses duydum.
"Bu arada benim ex birinden hoşlanıyormuş. Var ya, geçen ay bizim sınıfa gelen çocuktan."
"Beomgyu mu?" dedi. Kendi ismimi duyunca daha dikkatli dinlemeye başladım. Aslında sadece lavabodan çıkmalarını bekliyordum ama bu sobhet başka yerlere evriliyordu. İçerisi sigara kokmaya başlarken umarım üstüme sinmez diye dua ettim.
"Olum gay gibi hareketleri var amına koyayım ya. Sikik gibi."
Yutkunup kaşlarımı çattım. Kafamı kaldırıp Yeonjun'a baktığımda o da sinirlenmiş gibiydi. Sadece o bana küfür edebilirmiş gibi yapıyordu. Sadece o bana zorbalık edebilir gibi.
"Harbiden, kız niyetine sikerim abi ben bunu." derken Yeonjun kilidi bir çırpıda açtı ve daha demin konuşan çocuğun yakasına yapışıp bağırdı.
"Asıl ben seni sikerim orospu çocuğu!"
Sonrasında Yeonjun'un çocuğun eline sigarayı bastırıp yakmasını şok içinde izlerken Yeonjun'un eşcinsel olduğumun yayılmasına hassasiyetim olduğunu nasıl anladığını, veya anlamadığını ve bana denilen laflar için mi sinirlendiğini anlamaya çalışıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stay with stars, yeongyu ✓
FanficBiri öldüğünde yeni bir yıldız oluşur, efsanesini duydun mu hiç? #1yeongyu 170724 #1txtfanfic 170724 #1yeonjun 120824 #1moa 230824