PROLOG

45.7K 183 18
                                    

"Ahhhh, sedapnya Iqa hisap". Perlahan suara Fauzan mendengus kesedapan sambil tangan kirinya memegang belakang kepala adik iparnya yang diikat ponytail itu. Fauzan duduk di birai katil, badannya separa tegak ditampung oleh tangan kanannya, manakala Atiqah adik iparnya itu duduk melutut di lantai di antara dua kakinya yang terjuntai dari katil sambil menghisap batang kemaluan abang iparnya itu.

Atiqah hanya tersenyum melihat muka kesedapan Fauzan dalam samar-samar cahaya lampu yang sedikit terbias dari luar bilik. Mata Fauzan separuh tertutup menikmati hisapan dari Atiqah itu. Atiqah terus menikmati batang kemaluan abang iparnya itu tanpa rasa segan. Air liur yang keluar hasil dari hisapannya itu kadang-kadang mengeluarkan bunyi yang mengghairahkan. Kadang-kadang terangkat punggung Fauzan apabila Atiqah sengaja membuat deepthroat ketika menghisap batangnya.

Sudah hampir 10 minit Atiqah mengerjakan batang kemaluan abang iparnya itu. Mulutnya kian terasa lenguh. "Chup". Mata Fauzan yang ketika tadi tertutup menikmati hisapan dari adik iparnya terbuka apabila terdengar bunyi tersebuat dan hisapan dari Atiqah terhenti serta merta.

"Kenapa Iqa?" Soal Fauzan dengan suara yang perlahan sambil memandang ke arah adik iparnya itu.

"Lenguh la bang" jawab Atiqah sambil dia mengelap sisa air liur dan air mazi abang iparnya itu dengan telapak tangannya. "Iqa nak abang jilat Iqa pulak" sambungnya seraya berdiri. Ikatan kain batik yang sedikit longgar dibetulkan dan diketatkan. Dia sudah faham sangat yang abang iparnya itu kurang gemar jika dia tanggalkan kain batiknya jika sedang bermadu asmara begitu. Baju t-shirt round neck yg sedikit ketat mengikut bentuk tubuhnya juga dibetulkan sedikit.

Fauzan hanya tersenyum dengan permintaan adik iparnya itu. Dia sudah faham yang Atiqah memang sudah ketagih dengan jilatannya di lubuk emasnya itu. "Ok lah, Iqa naik atas katil. Duduk macam abang duduk tadi." Arah Fauzan kepada Atiqah sambil tersenyum memandang ke arah muka polos yang berahi itu.

Atiqah tidak membantah. Dia hanya menurut kata abang iparnya itu tanpa banyak bicara. Tiada gunanya dia membantah, badannya sudah dikuasai nafsu yang membuak. Hatinya hanya mahu abang iparnya itu menjilat kemaluannya segera. Sedari tadi kemaluannya berdenyut-denyut ketika dia menghisap batang kemaluan abang iparnya itu. Segi tiga emasnya juga sudah mengeluarkan cecair berahi dari tadi. Mana mungkin dia akan banyak kerenah dalam waktu sekarang.

"Pap" halus bunyi yang terhasil dari tamparan lembut tangan Fauzan ke atas punggung Atiqah.

"Abang!" Lembut suara menggoda Atiqah menegur abang iparnya itu. Atiqah hanya tersenyum melihat muka nakal Fauzan itu. Sempat lagi Fauzan menampar manja punggungnya sebelum dia melabuhkan punggungnya di atas tilam empuk itu.

Atiqah duduk di posisi yang diarahkan oleh Fauzan tadi. Dia melihat abang iparnya itu berdiri betul dihadapannya sebelum perlahan turun duduk melutut di celah antara dua kakinya yg terjuntai dari katil. Setelah itu, Fauzan mengusap-usap lembut kedua belah peha Atiqah yang masih berkain batik itu.

"Nak abang jilat dan hisap ni dulu tak?" Soal Fauzan kepada adik iparnya itu sambil tangan kanannya naik lalu meramas lembut buah dada Atiqah yang masih berbaju itu. "Iqa tak pakai bra?" Belum sempat Atiqah menjawab, serta merta soalan kedua terpancul dari mulut Fauzan.

Tidaklah pelik bagi Fauzan perkara sebegitu, Atiqah tidak memakai bra ketika di rumah, cuma baginya adik iparnya agak berani berbuat begitu ketika berada di rumah mentuanya iaitu rumah ibubapa Atiqah sedangkan dia, abang iparnya juga berada dirumah. Bukan apa, risau juga kalau ibu mertuanya berkata apa-apa dengan tindakan Atiqah itu.

Mata Atiqah sedikit terpejam manakala bibir bawahnya digigit lembut apabila buah dadanya diramas lembut oleh abang iparnya itu. Lembut sahaja dengusan berahi keluar dari mulutnya.

Fantasi Keluarga MentuaWhere stories live. Discover now