Kapitola 13

66 9 9
                                    

,, Modrotlápku ,výcvik "! Zavrčela Bílá chladně a netrpělivě zamrskala ocasem. 

Od bitvy s Oblačným klanem už uplynulo přibližně osm dní a Bílá Růže se teď snažila co nejvíce věnovat svému učedníkovi. Sice se jí do tréninku vůbec nechtělo ,ale nehodlala dopustit aby z Modrotlápka vyrostla nějaká slabá , citlivá nula. 

Prozatím trénovali jen boj a mučení králíků ,teď s ním však chtěla trénovat i vytrvalost.  Všimla si ,že Modrotlápek se během tréninků boje často zadýchaval, což vypovídalo o tom ,že měl špatnou kondici a právě to s ním dnes chtěla potrénovat. 

Nemohla si pomoct ,aby svýma chladnýma očima nezabloudila ke Krvedrápovi,který ležel rozvalený před doupětem válečníků a vyhříval se na slunci.

Nepřestala ho pozorovat ani ve chvíli ,kdy mohutný kocour zvedl hlavu a zabodl do ní pohled svých světle zelených očí.
Chvíli si jen tak hleděli do očí -zatímco ona se snažila nedat najevo jak moc jí z jeho pohledu tluče srdce - než želvovinový kocour znuděně protočil očima a odvrátil se.

,,Bílá ? Můžeme jít "? Mňoukl za ní Modrotlápek dříve ,než si stihla zklamaně povzdechnout. 

,, Samozřejmě"zavrčela s co největším chladem v hlase a rozběhla se mezi stromy. Předtím,než však vyběhla z tábora střelila ještě jednou pohledem po Krvedrápovi, který už si jí ale  vůbec nevšímal. 

_______________________________________

,, Musíš se naučit vytrvalosti " zavrčela přísně.  ,,Boj už ti sice celkem jde ale všimla jsem si ,že se rychle unavíš. A to je slabina.  Nepřítel toho může využít a zabít tě. To ty musíš zabít nepřítele,ne on tebe . " Zavrčela a elegantně přeskočila spadlý kmen stromu. 

,,Dobře "mňoukl Modrotlápek tiše a bílá válečnice přivřela oči ,když zaslechla v jeho hlase náznak strachu.

,,Copak ? Strach "? Ušklíbla se a zabodla do něj svůj ledový pohled. 

,,Ne "zavrtěl Modrotlápek rychle hlavou a nasadil lhostejný pohled. 

,,No proto "zavrčela s ušklebkem. ,, Poběž ať tam jsme co nejdřív.  Nechce se mi, plýtvat tebou můj drahocenný čas.  Mám na práci jiné věci ".

Například zírání na Krvedrápa že ?

Zavrtěla hlavou, aby své myšlenky zahnala a zastavila se na velké louce.

Tráva byla světle zelená a hodně krátká ,stébla ji štípala do tlapek.   Okolo louky byly zelené keříky s velkými voňavými květy na  kterých poletoval hmyz, a veprostřed louky se tyčil  kopec na, kterém stál  obrovský dub.

Bílá se posadila a s podrážděným pohledem čekala ,až ji její učedník dožene.  Jakmile k ní doběhl,vrazila mu ostrou facku. Nemusela ani nic říkat ,Modrotlápek moc dobře věděl ,že byl pomalý a že už si příště pospíší.

,, Desetkrát to oběhni " mňoukla a ležérně si olízne drápy od krve. 

,,Ano Bílá Růže "zamumlal její učedník a rozběhl se vpřed. 

Bílá válečnice si líně lehla do heboučké, hřejivé trávy a vystavila své štíhlé sněhově bílé tělo paprskům slunce. 

Unavovalo ji ho pozorovat, tak si jen položila hlavu na tlapky a zavřela oči. 

Rozhodla se, že si Modrotlápka ani všímat nebude, až doběhne tak mu prostě řekne že to udělal špatně, jednu mu vrazí a pošle ho tam znovu.  . 

Kočičí Válečníci:Příběh Bílé Hvězdy  Kde žijí příběhy. Začni objevovat