استيقظت حور ووجدت نفسها ملقاة بين أحضان عثمان ...... تبسمت وبدأت تداعب وجهه .
عثمان بنوم : بس يحور ،عاوز أنام شويه .
حور بضحك : لا اصحي في حاجه عاوزه اعرفها .... لم تلق منه اية رد .
حور بغضب مصطنع : عثمااااااااااان .
عثمان بفزع : خلاص خلاص صحيت .
اعتدل عثمان علي السرير وكان النوم يسيطر عليه ........ ضحكت حور علي هيأته ...... تقدر تقولي جيت هنا إزاي ومني راحت فين ؟!
عثمان بنوم : مفيش أنا لقيتها مع علي إمبارح روحت جاي ع هنا ..... وبعدين هي إللي مشت مش أنا إللي قولتلها تمشي .
حور : إنت قولت إي ؟!! كانت مع مين ؟!!!!
عثمان بتعجب : إي يحبيبتي قولت كانت مع علي .
حور : عثماااااااان فوق كدا واحكيلي كل إللي حصل .
عثمان : الله .... في إي يحور ....... كل الحوار إن علي سمعكم وانتو بتتكلمو إمبارح وحس بالذنب وجه كلمني وأنا قولتلو يعمل إللي قولتلو عليه قبل كدا وراح واعترفلها بحبه بس كدا .
حور بصدمه : إنت بتقول إي ؟!!!!! يعني ..... يعني هو كان بيحبها من زمان ؟! لا وإنت كمان كنت عارف ؟!!!
عثمان بدهشه : اه يحور .... كان بيحبها من زمان ودايما كان بيحكيلي عنها ، بس في سبب كان مانعه من إنه يعترفلها بحبه .
حور : ودا سبب إي بقي ؟!!!
عثمان : فاكره موضوع علي إللي حكيتلك عنه ؟!!!
حور : اه
عثمان : علي بقي ف دماغه الإنتقام من الراجل دا وكان خايف علي مني إن أي حاجه تحصلها وكمان مكانش عاوزها تتعلق بيه علشان لو حصله حاجه ، بس دا كل الموضوع .
حور بحزن : ياااااااه كل دا ياعثمان ...... الإتنين كانو بيتعذبو أوي .
عثمان : لي هي مني بتحبه من إمتا ؟!!!
حور بضحكه : من أول يوم قابلته فيه .
عثمان : والله الإتنين دول لايقين علي بعض زيي أنا وإنتي كدا ........ سيبك إنتي بقي من مني وعلي الزفت دا دلوقتي ، وتعالي إنتي وحشاني .
حور بضحك : وحشاك إي يمينو إنت هتهزر أومال مين إللي كانت ف حضنك طول الليل .
سحبها عثمان إليه ....... لو بعدتي عن حضني ثانيه بتوحشيني ما بالك بقي إنك بقالك عشر دقايق بعيده عن حضني ، وبعدين إي مينو دي ..... إنتي كدا وقعتي كاريزمة عثمان الحديدي ف سابع أرض .
حور بضحك : بس إي رأيك بصراحه ؟!!
عثمان : الصراحه الصراحه يعني ...... أحلي كلمه سمعتها لحد دلوقتي ...... ويلا بطلي كلام أنا عاوز أنام شويه .
أنت تقرأ
عجائب العشق
Romanceالأحداث تدور ما بين الفرح والحزن وهذا ما يتبين في العائلتين ثم النجاح الكبير ويليه الانكسار والحزن العظيم وما يليه الانتقام سيدوم فترة طويله الي ان تتحقق العداله،ثم الحب حيث تعود الحياة كما كانت بل أجمل . ثم تحدث المفاجأة التي تجعل الاحداث اروع مما...