ياشباب التفاعل واقع أوي المشاهدات كويسه الي حد ما لكن الفوت والكومنتس مش اوي راعو اني بنزل ٣ او ٢ بارت ف الإسبوع 🥺😭😭😭😭
متنسوش الفوووووت والكوووومنت 😑
شيفاكو 😈
يلا نبدأ ...........
؟؟؟؟؟ : كل حاجه تمت يابوص وزي ما خططنا بالظبط .
البوص : عفارم عليك ياعاصم والله .... تستاهل مكافأه أكتر من إللي هتاخدها .... لم يكمل حديثه حتي وجد ماكس يأخذ الهاتف من يده .
البوص : ماذا تفعل ياماكس؟!!
ماكس : عاصم ، استمع إلي ... إن كانت هذه خدعه لن أرحمك .
عاصم : لا تقلق ماكس .. ألم تستمع للحديث بيننا البارحه ، أيضا انت تراقب هاتفي وكذلك انا ايضا أريد الإنتقام .
ماكس :حسنا انا حذرتك علي اي حال .
أنهي ماكس المكالمه ثم عاد للحديث مع البوص ........
ماذا كنت تقول ؟
البوص : لماذا تعاملني هكذا ؟
ماكس بغضب : انت طلبت مساعدتي وها انا اساعدك لذا لا تشتكي .
انصرف ماكس وهو غاضب وترك خلفه البوص خائف وقلق ......
البوص ف نفسه : أنا شكلي غلطت ولا إي ؟!!! ........ الظاهر كدا ان الإنتقام هيكون ليه مش ليا ، غبي غبي كان لازم افكر كويس ....... بس مش مشكله طالما هخلص من عثمان يبقي عادي .
حل الصباح وكان عثمان بالفعل سافر إلي انجلترا وعلي كلف بعضا من جهاته بتولي امر المصانع وكان هو في منزل عثمان لحراسة حور .
علي : داده جوهره لو سمحتي مش عاوز خدم ف البيت انهارده خالص .
داده جوهره :- لي بس كدا يا علي بيه ؟!
علي : دي أوامر عثمان وكمان علشان في خطر علي حور .
داده جوهره بصدمه : هييييييي .... خطر .
علي : يلا بس يداده جوهره عثمان لو عرف إن الخدم لسه موجودين مش هيحصل خير ، إنتي عارفه حور بالنسبه ليه إي.
داده جوهره : حاضر يا علي بيه .
ذهبت الداده لتلبية ما طلبه علي منها .... اما علي فقد تواصل مع الأمن لتشديد الحراسه والانتباه .
حور : استاذ علي هو في إي وفين عثمان .
علي : لا مفيش حاجه يا حور بس عثمان سافر علي انجلترا ضروري إمبارح بليل وانا هنا علشان اخلي بالي منك .
حور : بس أنا قلبي مش متطمن حاسه في حاجه هتحصل .
علي : متقلقيش ياحور ، اتفضلي إنتي ارتاحي دلوقتي وعلي بليل أن شاء الله عثمان هيكون هنا .
حور بقلق : تمام .
في انجلترا :-
عثمان بغضب : أنا عاوز افهم دلوقتي إي العك إللي بيحصل دا ، يعني إي بيانات الشركه اتهكرت ...... أومال إنتو إي شغلتكم لا غير كدا من أكفأ المهندسين ، تقدرو تقولولي جايبين كفائتكم دي منين .
احد الموظفين : عثمان بيه ممكن ادخل ؟!
عثمان بغضب : اتفضل .
الموظف : إحنا آسفين يبيه بس هو إللي حصل مكانش تهكير ولا حاجه ، إحنا بيانات شركتنا محمية كويس أوي ومفيش حد يقدر يخترقها مهما كان مين ، بس إللي حصل دا زي مايكون حركة تمويه ...... بمعني إن إللي عمل كدا لما معرفش يخترق البيانات عمل تمويه مؤقت بحيث انه يوهمنا إننا اتهكرنا ودا إللي فريق العمل اكتشفه حاليا .
عثمان : طيب إزاي حاجه زي دي تخدعكم ، الكلام مش هيفيد دلوقتي ، بعد لما المشكله تتحل نبقي نشوف المهم دلوقتي كل الشوشره إللي حصلت دي تنتهي ف خلال نص ساعه والاسهم إللي وقعت دي تحاولو تتواصلو مع اصحابها وتترفع من تاني عاوز في خلال ساعه كل حاجه ترجع زي الاول واحسن كمان ، وإنت ياديف تعالي ورايا .
( ملحوظه بس : طبعا كل الكلام دا بالانجلش ، بس أنا بريحكو يعني 😁💗)
ديف : نعم ياعثمان بيه ؟!
عثمان :
******************************
عند ماكس والبوص :-
ماكس : كل شئ يسير بشكل جيد ، حانت نهايتك ياعثمان .
البوص بسعاده : كم يتبقي من الوقت ياماكس .
ماكس : نصف ساعة وينتهي كل شيء .......... بعدها لن يكون هناك بما يسمي عثمان الحديدي ثم ضحكا بشر .
؟ : ماكس لقد سيطرنا علي شركة الحديدي وأيضا جميع المصانع والقصر محاصر وننتظر إشارة منك للتحرك .
ماكس : جيد وماذا عن الشركه في الخارج ؟!
؟ : لم نحصل علي الاخبار بعد .
ماكس : حسنا احضر لي الملف التنازل الذي وقعه عثمان البارحه ، وأيضا ٢٠ دقيقه وابدأو عملكم ف القصر حتي انتهي من عملي .
؟ : حسنا.
نظر ماكس للبوص وضح بسخريه : لقد انتهي كل شئ بالفعل .
البوص بفخر : احسنت ياماكس .
****************************
في قصر الحديدي :-
كان علي يجلس في حديقة القصر وفجأة بدأ إطلاق النار ........
علي بصوت جهوري : استعدوا بسرعه ..... ثم قال لنفسه : وأقسم بالله ما أنا سايبك ياكريم الكلب إنت واللي اسمه ماكس دا .
حدث تبادل لإطلاق النار بين رجال ماكس وعثمان ،وأنهي بعض من رجال عثمان علي كل رجال ماكس لكن كانت الصدمه حين سمعو صوت إطلاق النار بالأعلى .
علي بصدمه : مست .... مستحيل حور ، لا لا مستحيل ........ ثم صعد مسرعا للأعلي .
دخل علي الغرفة وتفاجأ مما رآه ....... علي بصدمه : حو ... حور .
يتبع ..................
بقلمي ##إكليل♡
يشباب متنسوش الفولو للاكونت لو إنت مش متابعني وكمان الفوت 😑
شيفاكو انا ع فكرا 😑🔪 خافو مني بقي🥱
يلا سولام 🥱😂😂😂😂💗
أنت تقرأ
عجائب العشق
Romanceالأحداث تدور ما بين الفرح والحزن وهذا ما يتبين في العائلتين ثم النجاح الكبير ويليه الانكسار والحزن العظيم وما يليه الانتقام سيدوم فترة طويله الي ان تتحقق العداله،ثم الحب حيث تعود الحياة كما كانت بل أجمل . ثم تحدث المفاجأة التي تجعل الاحداث اروع مما...