البارت الخامس عشر

151 7 6
                                    

في فيلا علي عبد العزيز :-

علي : جهزي نفسك علشان معزومين بليل .

مني بإستغراب : معزومين !!!! تقصد إنت إللي معزوم هتعزم معاك بصفتي إي !!!

علي بإستغراب: إي إللي إنتي بتقوليه دا ، أكيد بصفتك مراتي .

مني : دا إللي هو علي أساس إنت معرف حد إننا متجوزين أصلا .

علي بدأ بالإقتراب منها : تقصدي إي ، لا طبعا الكل عارف إنك مراتي .

إحمر وجه مني خجلا من قربه منها ،فهي بالفعل وقعت في حبه : أاااااا أقصد يعني إنت قولت فتره ونتطلق إي لازمتها بقي .

همس علي أمام شفتيها : مين إللي قال إننا هنطلق ..... أنا مفتكرش إني قولت كدا ، ثم إبتعد عنها مرة واحده ..... أنا قولتلك أهو إجهزي كلها كام ساعه وهنمشي، وبالمناسبة إللي إحنا معزومين عنده دا واحد عزيز عليا أوي ؛ ف مينفعش أزعله بأي شكل من الأشكال ....... وكمان هتكون في مفاجأه ليكي .

مني بدهشه : مفاجأه ليا أنا ؟!!!!!!!

علي : أها ، يلا بطلي رغي وروحي اجهزي ، ثم حدث نفسه ...... مش هنخلص من الأسئله إنهارده ..... الله يسامحك ياعثمان .


*******************************

حل الليل وبدأ علي ومني بالتحرك لقصر عثمان، وعلي الجنب الآخر كان كل من عثمان وحور يتجهزان وينتظران وصول علي وزوجته ........ بالفعل ستكون مفاجأة رائعه .

في قصر عثمان الحديدي :-

عثمان : يلا يحور وصلو تحت .

حور : حاضر يحبيبي ،خلاص والله خلصت .

عثمان : أنا مش عارف بتعملي إي كل دا ، يعني جمال وإنتي مالكه جمال العالم كلو .... هدوم وعندك أوضه كامله مليانه .... إكسيسوريز وعندك مالي الدنيا في إي بقي .

حور بضحك : للأسف متعوده دايما أظهر في أجمل صوره ليا .... أعمل إي بقي غصب عني ، إنتهت حور من زينتها وبالفعل كانت في أجمل صورة لها .

عثمان ذاب ف جمالها وظل يطالعها بنظرات لا تظهر سوي الحب : لا دا كدا مش هينفع روحي غيري وإلبسي أي حاجه تانيه .

حور بضحك : لا كدا هنتأخر ،وبعدين دول وصلو تحت مينفعش .

إقترب عثمان منها وحاوط خصرها بزراعيه : طب بقولك إي .... متسيبك منهم دلوقتي وتعالي أقولك علي حاجه .

حور بدلع وقد حاوطة رقبته بزراعيها : خد بالك إن في ضيف معانا .

عثمان بخبث : مش مشكله نخليهم ضيفين ....... قاطعهم صوت طرق الباب .

عثمان : إتفضل .

فريده : علي بيه والمدام بتاعته وصلو تحت يبيه .

عجائب العشق حيث تعيش القصص. اكتشف الآن