وبعد الإنتهاء من حفل الزفاف، حمل عثمان حور وصعد بها إلي الجناح الخاص بهما .
حور بخجل : نزلني يعثمان
أنزلك لي هو أنا مش قولتلك قبل كدا م بعيد كلامي مرتين بس علشانك إنتي هتنازل وأعيده، قولتلك قبل كدا واحد وشايل مراته حبيبته فين المشكله بقي ها قولي .
لم تستطع الرد وإكتفت بالنظر إليه .
عثمان بإستغراب في إي؟!
حور : إنت إزاي قمر كدا !!!!
تعجب عثمان من ردها، حور إنتي واعيه للي بتقوليه؟!!
حور بإبتسامه : دي أول مره أكون واعيه فيها كدا، بس أنا إزاي مأخدتش بالي من جمالك دا، ولا عيونك ....... البريق بتاعها دا م طبيعي .
وضعها عثمان علي السرير ........... ها إي تاني ؟!!!
إستوعبت حور إلي أي مرحلة وصلت إليها، وحاولت الإعتدال والجلوس، لكن عثمان منعها .
مش كنتي واعيه من شويه، إي إللي حصل فوقتي ولا إي، بس أقولك خليكي ف الوعيان بتاعك أنا حبيته الصراحه، ثم قام بإلتهام شفتيها وغرقا في عالمهما الخاص .
**********************************
نذهب لمكان مجهول :-
مجهول ١ : شوفت مش قولتلك الخطه هتنجح .
مجهول ٢ : لا بجد عفارم عليك، بس هنعمل إي ف الخساير دي .
مجهول ١: مش هنعمل حاجه كدا كدا حركه زي دي كانت لازم تحصل، ف الأول والآخر عثمان الحديدي هو الهدف، بس لو كان قاسم كسب المناقصة دي عثمان كان هيقوم أقوي من الأول، في الحاله دي كان هيكتسح السوق كله غير ما هو مكتسحه ومش هيدي لأي حد فينا فرصه إنه يتنفس حتي .
مجهول ٢: طيب هو كدا مش هيشك في اللي احنا عملناه .
مجهول ١: لا متخافش إللي حصل مبين أوي إن قاسم هو إللي ف الصوره، أنا مش عارف إي دخل قاسم بس ف شغل التجاره دلوقت، مش مكفيه سلاسل الفنادق إللي عنده جوا وبرا مصر .
مجهول ٢: خد بالك لا قاسم ولا عثمان سهلين الإثنين أسود من بعض، يعني دول لو إجتمعو ف يوم من الأيام يبقي نقول علي الدنيا السلام .
مجهول ١: يلا ربنا يستر روح يلا خلص إللي قولتلك عليه وفتح مخك كدا للي جاي،إللي جاي موت .
مجهول ٢: حاضر يبوص مع السلامه .
**********************************
في شركة العامري وبالتحديد في مكتب قاسم :ها يمحمد عملت إي ؟!
متقلقش يقاسم الحمد لله عدت علي خير و الخساير قليله جدا، بس في حاجه عاوز أقولك عليها .
قاسم بقلق : في إي يمحمد قول قلقتني .
محمد : المقصود مش إحنا، لأن لو كان إحنا، كانت الفنادق إنضرت، لكن مفيش أي حاجه حصلت .
أنت تقرأ
عجائب العشق
Romanceالأحداث تدور ما بين الفرح والحزن وهذا ما يتبين في العائلتين ثم النجاح الكبير ويليه الانكسار والحزن العظيم وما يليه الانتقام سيدوم فترة طويله الي ان تتحقق العداله،ثم الحب حيث تعود الحياة كما كانت بل أجمل . ثم تحدث المفاجأة التي تجعل الاحداث اروع مما...