bölüm şarkısı: atlantis
Havanın soğuk olduğunu söylemek yetersiz kalırdı.
Sonbaharın sonlarıydı esen rüzgarlar, iki oğlana saldırıyordu sanki. Changbin şiddetle ürperdi, sert rüzgarlara karşı kolları uyuşmuştu. ancak onları hareket ettirmedi çünkü kollarinda bir çocuğu nazikçe tutuyordu.
Başı Changbin'in kucağında olan çocuk, onlara karşı olan her şeye rağmen huzurlu görünüyordu . Bugünlerde uyumak zordu ve Changbin de çok ihtiyaç duyduğu dinlenmeden mahrum kalmayi düşünmüyordu.
üstlerine örtülmüş olan ince, yıpranmış battaniye, birbirlerine sıkı sıkıya sarılmış olmalarına rağmen ısının vücutlarından çekilmesini engellemedi.üç haftadır, üç haftadır bu işin içindeydiler. Changbin çocuğun yüzüne baktı, ancak bu muhtemelen bir bakıştan daha uzundu. daha çok... asla kaybetmeyecegi tek taraflı bir bakma yarışına benziyordu.
kendi yüzüne de oluşacağını bildiği çocuğun gözlerinin altındaki koyu torbalara baktı. o hala güzel, diye düşündü, küçük kızarmış burnu, tatlı gözleri, dudakları. o yumuşak dudaklara dokunma isteği duydu ama bu uykusu hafif çocuğu muhtemelen uyandıracağını bilerek kendini tuttu. Burnunu çocuğun sarı , uzun saçlarına yaklaştırdı ve koklamakla yetindi.
Changbin'in yüzünde yumuşak bir gülümseme belirdi. bu Tanrı'nın unuttuğu yerde onu gülümsetebilen tek kişi oydu. o , onun güneş ışığıydı.
Sırtı ağaç gövdesine yaslanmaktan ağrıyordu ve rahatsızca kıpırdandı. ne yazık ki bu hafif hareket bile uyuyan çocuğu rahatsız etti ve gözlerini açıp Changbin'e bakarken kirpikleri çillerle kaplı yanaklarından uçuştu .dünyanın en guzel manzarasıydı onun için.
Changbin hızla gözlerini kaçırdı yine de daha geniş bir gülümsemeyle konuştu: "Günaydın Felix."
Felix kollarını gerdi ve uykulu gözleriyle onu izledi. doğruldu ve kaşlarını çattı, "uyumadın mı?"
"Mümkün olduğu kadar uyudum" diye belirsizce yanıtladı Changbin, Felix'in gözlerinin onu nasıl endişeyle izlediğini fark etmeden. ayağa kalkmadan önce yağmurdan ıslanmış battaniyeyi vücutlarından çıkardı, "ve 'günaydın binnie' yok mu ?"
Felix, Changbin'in ona bundan daha açık bir cevap vermeyeceğini biliyordu ve onun yanında ayağa kalkmadan önce içini çekti. Changbin'den yaklaşık bir yaş küçüktü ama yine de ondan daha uzundu ki bu da büyük olanin her zaman acı çektiği bir şeydi.
Felix buyuk olanin önünde duracak şekilde hareket etti. Parmağını Changbin'in çenesinin altına koydu ve yüzünü ona bakacak şekilde hareket ettirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sunflower
FanfictionHastalığın yayıldığı ve onları tehdit ettiği bir dünyada Changbin, bu durumdan kurtulduklarında Felix'e olan aşkını itiraf etmeye yemin eder ama dünyanın onlar icin başka planları vardır -changlix -tamamlandi