- פרק מספר 16 -
| נ.מ - פליקס |
| פרק זה מכיל תכנים מיניים |״בוקר טוב מותק..״ קולו הגברי של היונגין נשמע מוקדם בבוקר.
התהפכתי על צידי וחיבקתי אותו בחוזקה.
״בוקר טוב..״ מלמלתי בעייפות.
״איך אתה מרגיש?״ הוא שאל וליטף את פניי.
״בסדר , כשאני איתך זה תמיד בסדר״ אמרתי והוא חייך קלות והדביק נשיקה לשפתיי.
״קדימה.. אנחנו חייבים לצאת ללימודים , נהיה מאוחר״ הוא אמר והמהמתי.
קמנו להתארגן ומיהרנו לצאת לרכב.הגענו ללימודים ולמזלנו.. לא איחרנו.
עברנו כמה שיעורים ועכשיו זה השיעור של המורה ג׳וש , השיעור האהוב עליי - מדעי ההתנהגות.
הקשבתי בקפידה כי ידעתי שיהיו שיעורי בית על הנושא הזה.. כמו תמיד.
לפתע נשמע הצלצול להפסקה , זה עבר מהר.
כנראה רק לי.. כי היונגין פשוט נרדם על השולחן.
התקדמתי אליו והתיישבתי על ברכיו כשהוא התעורר במהירות.
״הו.. היי מותק״ הוא אמר ואחז בי.
״כן.. היי מותק , למה אתה ישן בשיעור?״ נזפתי בו.
״אה.. היום יש לי הסבר טוב דווקא״ הוא אמר.
״כן , אני מקשיב״ השבתי.
״זה.. שפשוט רציתי לישון עכשיו.. במקום בלילה , כדי שאני אוכל להשאר ער המון זמן ולהסתכל עליך!״ הוא תירץ ונשק ללחיי.
״אתה מעצבן , קשה לכעוס עליך״ רטנתי.
״אתה לא צריך לכעוס עליי , אתה צריך לחייך אליי את החיוך היפה שלך , זה שאני מכור אליו כמעט כמו לריח שלך.״ הוא אמר וחייכתי קלות.
״זה לא יעבוד לך לעוד הרבה זמן להיות כזה חמוד״ לחשתי לו.
״בדיוק , אני לא חמוד.. ואוכיח לך את זה.. כשנגיע הביתה ואטרוף אותך על הספה״ הוא לחש בחזרה ולחיי הסמיקו.
קמתי ממנו והכתי את כתפו כשהוא צחקק ומשכתי את ידו.
״קדימה! בוא לקפיטריה.. אני רעב״ אמרתי ומשכתי אותו איתי.התיישבנו במקומנו בקפיטריה , היונגין קנה את כל מה שרצינו והתחלנו לאכול.. אפילו בילוי כזה יחד בבית הספר זה זמן איכות , ואני אוהב את זה.
כמעט סיימנו את הארוחה כשלפתע תלמידה התיישבה לצידו של היונגין.
היא הניחה את ידה על כתפו והחלה לפלרטט איתו כאילו שאני לא קיים , היא לגמרי התעלמה ממני.
נראה לה שאתן למישהו להתעסק עם הגבר שלי?
התיישבתי על ברכו של היונגין וליטפתי את לחיו.
״בייבי , אני עייף , נוכל ללכת עכשיו הביתה ותיקח אותי למיטה?״ שאלתי והיונגין חייך בסיפוק וליטף את רגלי.
״שמעת אותו , הבן זוג שלי רוצה ללכת הביתה״ הוא פנה אליה בארסיות וקם ממקומו.
היונגין משך את ידי לחנייה ונכנסנו לרכב.
״אין לך מושג איך הדלקת אותי״ הוא אחז בפניי.
״בסך הכל שמרתי על מה ששלי״ משכתי את כתפיי.
״בדיוק מותק , תמשיך להיות שובב כי היום שלנו עוד לא נגמר״ הוא אמר והחל בנסיעה.
״מה אתה מתכנן?״ כיווצתי את גבותיי.
״אתה כבר יודע , אתה לא תמים כמו שאתה נראה..״ הוא אמר וליטף את ירכי הפנימית.נכנסנו הביתה והיונגין הרים אותי כקואלה וזרק אותי על הספה.
״מה אתה חושב שאתה עושה הוואנג היונגין?״ שאלתי כשהוא טיפס מעליי.
״את מה שביקשת , ׳תיקח אותי למיטה׳ זוכר את זה?״ הוא אמר וחייכתי קלות.
״תחמן..״ מלמלתי.
״כן.. מה עוד?״ היונגין שאל בזמן שנשק לצווארי באיטיות.
״חתיך..״ המשכתי באנחה.
״ו..?״ הוא מצץ את צווארי ואני יכול להשבע שעשה לי היקי.
״חכם..״ הוספתי כשהוא הרים את חולצתי ונשק לאורך בטני.
״וחמוד.. וסקסי בטירוף״ אמרתי ומשכתי אותו מחולצתו אליי כשנשקתי לו בחוזקה.
היונגין חפן את פניי והעמיק את הנשיקה , לשונו חדרה לפי בזמן שהוא התעסק עם מכנסיי.
״אתה יודע שאני אוהב אותך.. נכון?״ הוא שאל והביט בעיניי.
״כן.. וגם אני אוהב אותך , הוואנג היונגין״ אמרתי כשאחזתי בכתפיו והוא חייך.
אך תוך רגע פניו שינו הבעה , הוא כעס.
״היי.. על מה אתה חושב?״ אחזתי בפניו.
״על אתמול , אני לא מצליח לשחרר את המחשבה שמישהו פאקינג נגע בך״ הוא נאנח.
״היונגין..״
״איפה הוא נגע בך?״ הוא שאל בקשיחות.
״ב.. במותניים״ אמרתי והיונגין אחז במותניי בחוזקה וקירב אותי אליו.
״איפה עוד?״ הוא שאל.
״בבטן״ עניתי בכנות כשהיונגין הרים את חולצתי ונשק לבטני בחוזקה.
״מה עוד?״
״בירכיים״ הבטתי בו.
״תוריד מכנסיים״ הוא קבע.
״עכשיו״ הוא דרש.
הפשלתי את מכנסיי והיונגין אחז בירכי בחוזקה וכיווץ את עורי. ״יש עוד מקום?״ הוא שאל , עיניו בערו.
״לא.. זה הכל״ השבתי בכנות.
״אתה נשבע לי?״ הוא שאל ואחז בפניי.
״כן , לעולם לא אשקר לך. אני אוהב אותך״ אמרתי בכנות.
״אני יכול לראות שאתה אוהב אותי.. אבל קצת צרחות לא יזיקו לאף אחד״ הוא לחש לאוזני ונכנס אליי בחוזקה.
מוציא ממני צלילים שלא ידעתי שקיימים בי.
״הווו~ היונגיןןן~ אלוהיםם״ גנחתי בחוזק.
״פאקק~ זה לעולם לא ימאס~ תגנח את השם שלי מותק~ קדימה״ הוא גנח כשאחז בפניי והביט בעיניי.
״היונגיןן~ אהה כןן~ אל תפסיק היונגיןן~״ גנחתי בעוצמה כשהוא נכנס מהר יותר לתוכי.
״אתה שלי~ כולך שלי~״ הוא חפן את פניי ונשק לי בחוזקה.
הוא דחף את לשונו לתוך פי ולא השאיר לי אוויר , נישק אותי באגרסיביות ורכושנות שבערה בגופו.
גנחתי וקולות חזקים יצאו מפי בעוד שהיונגין המשיך להתעסק עם גופי.
הרגשתי שאני מאבד את זה , היונגין מכיר את הגוף שלי.. הוא יודע בדיוק מהם הנקודות הרגישות שלי , והוא לא מפחד להשתמש בהן.
״שיטט~ אתה צמוד כל כךך~ פאק בייבי~״ היונגין גנח.
״היונגיןן~ אני קרובב״ גנחתי.
״עוד לא מותק~ רק כשאגיד לך~״ הוא התנשם ויצא ממני בבת אחת.
״היונגין! מה אתה-״ ניסיתי להתעצבן שלא נתן לי לגמור אך תוך רגע הוא סובב אותי על הבטן וסטר לישבני.
״אתה חושב שאשאיר אותך לא מסופק?״ הוא לחש לאוזני ונכנס אליי מאחור.
״אלוהיםם אדירים~ היונגיןן שיטט~״ גנחתי בזמן שהיונגין נע בתוכי וחילק סטירות מחרמנות לישבני.
״כולך שלי~ כל הגוף הזה~ רק שלי~ תגיד את זה״ הוא דרש.
״כולי שלךך~ אני רק שלך היונגיןן~״ גנחתי כשהרגשתי קרוב יותר מאי פעם.
״פאקקק בייבי אני גומרר~״ הוא גנח ודפק את ישבני הכואב במהירות מסחררת.
״אההה היונגיןן~ גם אניי~״ גנחתי בחוזקה.
״תגמור מותקק~ תגמור יחד איתי~״ שנינו איבדנו את זה לחלוטין וגמרנו יחד.״אין לך מושג כמה אני אוהב אותך.. תודה , תודה שנכנסת לי לחיים לי פליקס , הצלת אותי בכל מובן אפשרי.״ היונגין אמר וליטף את פניי.
״אני אוהב אותך הוואנג היונגין , הצלת אותי הרבה יותר.. אתה הכי חשוב לי מכולם.״ אמרתי וחייכתי אליו.
״אנחנו זה לנצח״ הוא אמר וקירב את ראשו לראשי.
״אנחנו זה לנצח״ אמרתי ונשקתי לשפתיו עמוקות.
YOU ARE READING
- BREAKING DOWN YOUR WALLS -
Romanceפליקס כבר זמן רב דלוק בסתר על היונגין מרחוק, מתפעל מהמראה המדהים והמהפנט שלו, מתוך אמונה שהמראה החיצוני שלו משקף במדויק את אופיו. עם זאת , ככל שפליקס לומד להכיר את היונגין טוב יותר , הוא מבין שהוא ממש לא מה שחשב ומתחיל לראות צד אחר שלו. צד מורכב , פ...