27

81 20 38
                                    

- פרק אחרון -
| נ.מ - היונגין |
| כעבור חמש שנים |

״זה כאן.. אתם מרגישים מוכנים?״ ירדתי על ברכיי ושאלתי את ילדיי שהנהנו במהירות.
״אם יהיה לכם קשה.. נלך הביתה. בסדר?״ פליקס שאל והם הנהנו.
אחזנו כל אחד בילד ונכנסנו למקום.
״שלום סבתא , שלום סבא״ ילדיי אמרו והתיישבו על הקרקע כשהצטרפנו אליהם.
״מה אתה רוצה לאחל לסבתא לכבוד יום ההולדת שלה קאל?״ שאלתי וליטפתי את ראשו.
״ש.. שתהיי תמיד בריאה ומאושרת, ואז מה אם את בשמיים עם סבא , תבואי לבקר גם״ הוא אמר וחיבק אותי וחייכתי קלות.
״כל הכבוד אהוב שלי.. ומה איתך אלנה? מה תאחלי לסבתא?״ שאלתי.
״שאני אוהבת אותה גם שאני לא מכירה אותה , אבל אני רוצה לראות אותה והלוואי שהיא וסבא יהיו פה ביום הולדת גם שלי!״ היא אמרה וחיבקה את פליקס שליטף את ראשה.
״אבא פליקס! למה אבא היונגין בוכה?״ היא שאלה.
״כי הוא מתרגש , אמא שלו חוגגת יום הולדת היום.. ובאנו הנה כמשפחה כדי שתבקרו אותם. אז הוא מתרגש , לכו לחבק אותו״ הוא אמר וילדיי חיבקו אותי בחוזקה.

״אבא היונגין אל תבכה״ אלנה מחתה את דמעותיי וחייכתי.
״אני מניח שזה תורך לברך״ פליקס אמר ונשק ללחיי כשהנהנתי.
״מזל טוב אמא , אני לא מאמין שהגענו ליום הולדת שלך.. אני מקווה שאת שמחה לראות אותנו ואת הילדים , כמו שהם אמרו.. הם אוהבים אתכם למרות שאתם לא כאן. תודה על כל מה שעשית עבורי , שניכם.. הענקתם לי חיים מדהימים. אני אוהב אתכם , מזל טוב אמא״ בירכתי ונשקתי לקברה כשפליקס נשק לי.
״קדימה.. הגיע הזמן לחזור״ אמרתי כשפליקס ואני הרמנו את הילדים.
״אני אוהבת אותך אבא היונגין , אל תבכה״ אלנה שהייתה על ידיי נשקה ללחיי.
״אני לא בוכה אלי , זהו.. מעכשיו נהיה שמחים נכון?״ שאלתי והיא הנהנה.
חגרנו את הילדים באוטו ונכנסתי למושב הנהג.
״אני גאה בך היונגין״ פליקס אמר ונשק לשפתיי.
״אני אוהב אותך״ השבתי נשיקה והחלתי בנסיעה הביתה.

נכנסנו הביתה והילדים רצו לשחק בחדרים.
התיישבתי על הספה ופליקס התיישב לצידי.
״זה יום משמעותי עבורך.. אני יודע עד כמה. אני כאן איתך תמיד , ולא רק אני.. גם ההורים שלך. הם מלווים אותנו בכל חלק בחיים.. אפילו בשמות של הילדים״ הוא אמר וליטף את לחיי.
פליקס ואני החלטנו לקרוא לילדים על שם ההורים שלי , יותר נכון.. פליקס רצה את זה.
חשבתי שזאת דרך יפה להנציח אותם אז כמובן שלא היססתי.
״אני יודע מותק.. אבל אני באמת בסדר , הדבר היחיד שאני צריך זה להריח אותך. בייחוד היום , ביום הולדת שלה״ אמרתי והוא הנהן בחצי חיוך וחיבק אותי בחוזקה.
נשמתי את ריח צווארו אליי ונשקתי לו קלות.
״אני אוהב אותך הוואנג פליקס״ לחשתי לו.
״גם אני אוהב אותך הוואנג היונגין״ הוא השיב ונשק לשפתיי.

- BREAKING DOWN YOUR WALLS -Where stories live. Discover now