23

79 19 21
                                    

- פרק מספר 23 -
| נ.מ - פליקס |

סיימתי להכין להיונגין את הקפה ומיהרתי למשרדו , מנסה לנצל כמה שיותר זמן איתו עד שאדון וקס שוב ישגע אותי.
נכנסתי למשרדו , הנחתי את הקפה על השולחן והתיישבתי עליו.
״היי לך״ אמרתי.
״היי גם לך״ הוא אמר ונשק לשפתיי.
״איזה יפה אתה , אם הייתי יכול כבר מזמן הייתי מכניס אותך להריון״ היונגין אמר ואחז בפניי.
״על מה אתה מדבר.. משוגע״ צחקתי במבוכה וליפפתי את ידיי סביב צווארו.
״העובד שהיה איתנו ליד המכונת קפה..״ התחלתי.
״אני יודע שזה הוא מותק , טיפלתי בו , אני לא חושב שהוא יציק לך שוב.. ואם כן , יש לי עוד המון דרכים לגרום לו לסתום״ הוא אמר וחייכתי.
״כן? איך?״ שאלתי.
״חשבתי מה לעשות קודם , האמת.. התלבטתי בין שניים. קודם לשרוף לו את הביצים או קודם לכרות לו את הזין?״ הוא התלבט.
״מממ.. זאת באמת חתיכת התלבטות אדון הוואנג , אבל אני מאוד רוצה את הבן זוג שלי מחוץ לכלא לכן אני אמליץ לך לא לעשות כלום כרגע.״ אמרתי והוא גיחך בגלגול עיניים.
״מה? רוצה להכנס לכלא?״ שאלתי.
״איתך״ הוא ענה.
״איתי?״ שאלתי בבלבול.
״בכלא מותר לעשות סקס נכון? זהו זה , אנחנו מסודרים. זה לא כזה ביג דיל מותק״ היונגין אמר וצחקתי בקול.
״אתה מטורף״ אמרתי ובהיתי בפניו היפות.
״מטורף עליך מאוד״ הוא אמר ונשק לשפתיי בחוזקה.
נעתי קלות על גופו כשהוא אחז בגופי והתנתק משפתיי.
״אם תמשיך לזוז עליי ככה אני אצטרך לסיים את יום העבודה שלך וללכת לדפוק אותך בבית״ הוא אמר וחייכתי.
״אז למה אתה מחכה?״ שאלתי בהתגרות והיונגין חייך בשטניות והרים אותי בידיו ככלה.
״היונגין!! צחקתי!! תוריד אותי!״ צעקתי והוא גיחך והתיישב חזרה במקומו.
״כשיגמר היום הזה , אתה לגמרי לא תצחק.. יש לומר , תבכה.״ הוא אמר ודרך מבטו הבנתי שזה יהיה הסקס הטוב ביותר של חיי.
יופי , עכשיו אני לא מסוגל לחכות.
״אני הולך מפה , נתראה בסוף היום״ אמרתי ונשקתי לו כשיצאתי בחזרה למשרדי.

״.. כן , זה של היום״ אמרתי והנחתי לאדון וקס את הטפסים על השולחן.
״הו , תוכל לעזור לי רגע פליקס?״ הוא שאל ונעמד מול המראה שלו.
״בטח , במה?״ שאלתי.
״תוכל לכפתר את זה בשבילי?״ הוא שאל ואחז בכפתור המכופתרת שלו.
״אה.. אני.. אני לא חושב שזה-״ התחלתי.
״הו בחייך פליקס , אני צריך את עזרתך.. אני לא מצליח לבד.״ הוא התעקש ונאנחתי.
אוקיי. בסדר.
התקרבתי אליו בזמן שהוא הרים את ראשו כלפי מעלה ונתן לי לכפתר את הכפתור האחרון שבצווארו.
לא הייתי קרוב אליו יותר מדי עד שהרגשתי את ידו מקרבת אותי ממותניי אליו.
השתנקתי בבהלה וצעדתי לאחור.
״אל.. אל תעשה את זה״ מלמלתי.
״מצטער , לא שמתי לב ליד שלי״ הוא אמר ותוך רגע כפתר לעצמו את הכפתור האחרון בחולצה.
אלוהים , הוא שקרן נכון?

״אני אחזור למשרד״ נחרדתי ויצאתי ממשרדו היישר למסדרון.
רצתי למשרדו של היונגין והשלכתי את עצמי לתוך ידיו במהירות.
״היי.. וואו.. מה קרה?״ מרוב שרצתי אליו מהר הוא כמעט נפל.
״היי , מותק , מה קרה?״ הוא אחז בפניי אך הייתי צריך לעכל רגע.
״אני.. זה..״ ניסיתי להסביר.
״אוקיי , תרגע. שב כאן.״ הוא אמר והושיב אותי על הכיסא שלו כשירד מולי על ברכיו.
״אני מקשיב , תסביר לי מה קרה.. הפנים שלך מלחיצות אותי״ הוא אמר ונשמתי עמוק.
״אני.. הבאתי טפסים לאדון וקס , והוא פתאום ביקש ממני לעשות לו טובה ולכפתר לו את החולצה-״ התחלתי.
״הוא מה?!״ היונגין צעק.
״רגע.. תרגע״ אחזתי בידו.
״ניסיתי להסביר לו שזה לא מתאים והוא פשוט התעקש אז עשיתי את זה , לא התקרבתי אליו כמעט בכלל היונגין והוא פשוט קירב אותי והחזיק במותן שלי.. אלוהים , הוא עוד רגע אחז לי בתחת״ סיפרתי בניסיון לעכל וקברתי את פניי בידיי.
״אני פאקינג אהרוג אותו״ היונגין סינן ונשם עמוק.
״תסתכל עליי״ הוא דרש.
״פליקס , תסתכל עליי״ הוא אחז בפניי.
״אתה כועס? שעזרתי לו עם זה? לא רציתי לעשות את זה בעצמי-״ התחלתי.
״לא , לא אני לא כועס. אתה בסדר. תנשום עמוק״ הוא אמר והביט בעיניי כשהסדרתי את הנשימה שלי.
״הוא יודע שאנחנו בני זוג היונגין , למה.. למה הוא עושה את זה? איך אני יכול להמשיך לעבוד בשבילו ככה?״ שאלתי בעצב.
״אתה לא תעבוד בשבילו. זה עומד להסתיים עכשיו.״ הוא אמר ואחז בידי כשהתקדמנו במסדרון למשרדו של אדון וקס.
״רגע , היונגין.. אל תעשה את זה , אני מפחד אל-״ התחלתי והוא נשק לי בחוזקה.
״תקשיב לי טוב , אם אתה חושב שהוא לא עומד לשלם על זה שהוא נגע בך אתה טועה. וגם , אל תשכח. אתה לא מפחד כשאתה איתי. אני אשמור עליך לנצח.״ הוא אמר ואחז בידי כשפתח את משרדו של אדון וקס.

״היי! למה לא דופקים פליקס?״ הוא רטן והביט בי.
״אתה הבן זוג , נכון?״ הוא שאל והסתכל על היונגין בבלבול.
״בדיוק. הבן זוג , שגם עכשיו עובד כאן. כפי שאמרת בעצמך.. אני הבן זוג שלו. מה גורם לך להטריד אדם בזוגיות ועוד להטריד עובד שלך?״ היונגין שאל כשהשאיר אותי מאחור והתקדם אל אדון וקס.
״סליחה? אני לא מבין מה קורה כאן , מה הולך פה פליקס?״ הוא התעצבן והביט בי.
״אני מדבר איתך , לא פליקס. תסתכל לי בעיניים ותגיד לי מה גרם לך לשים את הידיים המטונפות שלך על הפאקינג בן זוג שלי!״ היונגין צעק והכה את שולחנו.
בפעם הראשונה ראיתי את אדון וקס מפחד.
הוא פחד מהיונגין עד כדי כך שלא הגיב.
״אם אתה לא רוצה שאזמין לך משטרה על הטרדה , זה מה שאתה עומד לעשות.. אתה מעביר את פליקס להיות עוזר אישי של אדם אחר. אחד סמכותי ומבוגר שאפשר לסמוך עליו. ואתה.. לא מתקרב אליו יותר. הייתי ברור או שהמשטרה צריכה להרוס לך את הקריירה ואז תבין טוב יותר?״ היונגין איים בכעס ואדון וקס הנהן.
״ברור.. ברור.״ הוא מלמל והיונגין דחף אותו בכעס ומשך את ידי החוצה.

״זה לא יקרה יותר.. אתה בטוח , בסדר?״ היונגין שאל וליטף את פניי.
״אני אוהב אותך כל כך , תודה היונגין״ נאנחתי וחיבקתי אותו בחוזקה.
״אני אוהב אותך יותר , אתה כל חיי.. לעולם לא אתן לאף אחד לפגוע בך אתה מבין את זה? לעולם. אשרוף את העולם בשבילך.״ הוא אמר ונשק לשפתיי עמוקות.

- BREAKING DOWN YOUR WALLS -Where stories live. Discover now