24

93 19 15
                                    

- פרק מספר 24 -
| נ.מ - היונגין |
| פרק זה מכיל תכנים מיניים |

עברה כבר תקופה מאז כל מה שקרה עם אדון וקס.
מאז , הוא ניסה לשרוד כאן אך הגיע להחלטה שהוא מתפטר.
כמובן שפליקס ואני שמחנו מזה אבל זה כבר היה מאחורינו.
פליקס עבר להיות עוזרה האישי של גברת ליב והאמת שהוא כבר תקופה ארוכה איתה ונהנה מהעבודה שלו.
שבעיקרון.. זה כל מה שהיה לי חשוב.
נכנסתי לפה בשביל פליקס , אך התחלתי להתאהב במשרד הפרסום הזה יותר ויותר.
אפילו התקדמתי קצת בכל פעם ועבדתי יחד עם המון בכירים כאן.
למעשה , אני יד ימינו של מנהל המשרד.
התחברתי אליו נורא , הוא איש מבוגר מאוד ואני נהנה לדאוג לו.

״בוא שב היונגין , אני צריך לדבר איתך״ הוא קרא לי למשרדו והתיישבתי מולו.
״מה העניין אדוני? חסר לך משהו? אני מיד אביא״ אמרתי.
״לא היונגין חמוד , הכל בסדר. רציתי לספר לך שאני פורש מתפקידי כמנהל המשרד״ הוא אמר ופערתי את עיניי.
״מ.. מה? אתה לא יכול לפרוש , אתה מחזיק את המשרד הזה.. עם מי אעבוד אם לא איתך? כבר נקשרתי אליך מאוד״ אמרתי בכנות.
״אני יודע מתוק , אבל זהו זמני.. אני כבר זקן והעבודה הזאת נהפכת קשה מדי , אבל אל תהיה עצוב.. כי לא תצטרך לעבוד עם אף אחד״ הוא אמר והבטתי בו בבלבול.
״מה הכוונה?״ שאלתי.
״אתה עומד להחליף אותי , הוואנג היונגין״ הוא אמר וחשבתי שדמיינתי לרגע.
״אני.. מה?״
״אתה תחליף אותי. אתה יד ימיני כבר המון זמן , אני סומך עליך בעיניים עצומות , אתה תחזיק את המשרד הזה טוב יותר ממני.״ הוא אמר בחיוך.
״אבל-״ התחלתי.
״בלי אבל. תראה את זה כבקשה אחרונה ממני , כמתנת פרידה. תעשה כאן עבודה טובה נערי״ הוא אמר ואחז בידי.
״מתי.. מתי אתה עוזב?״ שאלתי ברגשות מעורבים.
״בסוף היום , מחר בבוקר כבר תוכל להכנס למשרד הזה ולהתחיל את התפקיד החדש שלך.. כולם יעריכו אותך היונגין , וזה מגיע לך. אתה כמו הנכד שלי. אני רוצה שתצליח פה , תמשיך אותי.״ הוא אמר וחייכתי קלות.
״אין לך מושג כמה נכנסת לי ללב אדוני״ אמרתי וחיבקתי אותו.
״גם אתה לי ילד״ הוא אמר וחייכתי אליו.

מיהרתי למשרדו של פליקס והבטתי בו עדיין בהלם מהבשורה.
״היונגין? מה קורה?״ הוא קם אליי.
״אני..״ התחלתי.
״מה קרה? אתה מלחיץ אותי״ הוא אמר ואחז בפניי.
״אני מנהל חברה״ יריתי את זה.
״אתה.. מה?״ הוא שאל בבלבול.
״מנהל החברה כלומר , הבוס שלי מתפטר בסוף היום.. והוא העביר אליי את התפקיד שלו. הוא אמר שהוא סומך עליי ורוצה שאמשיך אותו , אני הולך לנהל את החברה הזאת פליקס.״ אמרתי עדיין מנסה לעכל את הכל.
״היונגין!! זה מדהים!!״ הוא צעק וחיבק אותי בחוזקה.
״כן.. זה.. מטורף״ עיכלתי וחיבקתי אותו בחזרה.
״זה מטורף לגמרי היונגין , או שאני צריך לקרוא לך.. בוס?״ הוא הביט בי קרוב והעביר את מבטו עליי בהתגרות.
״בוס.. זה נשמע נחמד , השאלה איך אתה חושב שזה ישמע במיטה?״ שאלתי והוא גיחך.
״מאוד סקסי , עכשיו אני מזדיין עם הבוס שלי״ הוא אמר וליפף את ידיו מסביב לצווארי.
״הבוס שלך לגמרי ידפוק אותך היום , אבל.. בוא נוותר על הכינוי הזה. הייתי מעדיף כינויים אחרים כמו.. ׳הגבר שלי׳ , ׳הסקס הטוב ביותר של חיי׳ , ׳בעלי לעתיד׳ , ׳אב ילדיי׳.. להמשיך?״ התגרתי.
״המסר הועבר הוואנג , אנסה לקרוא לך בכל הכינויים האלה כשתחליט שאתה מזיין אותי כבר״ הוא התגרה ודחף אותי כשהסתובב ללכת למקומו.
״אתה חושב שיש לי בעיה לזיין אותך במשרד שלך?״ סטרתי לישבנו ומשכתי אותו אליי.
״אתה לא תעז..״
״למה? אני הבוס.״
״אתה יודע מה.. סיימנו לעבוד. בוא נעוף מפה״ אמרתי ומשכתי את ידו אל מחוץ לחברה.
פליקס היה חרמן בדיוק כמוני , לכן לא היה סירוב לצאת באמצע יום עבודה.

לאחר כמה דקות של נסיעה , סוף סוף הגענו הביתה.
הרמתי את פליקס כקואלה והושבתי אותו על השיש.
הפשטתי אותו בעוד שנישקתי את צווארו והוא עזר לי להתפשט בעצמי.
נשקתי ומצצתי את צווארו , מסמן אותו ודואג שכולם ידעו שזה הילד שלי.
״אני רוצה לשמוע אותך גונח את השם שלי״ לחשתי לאוזנו והחדרתי אליו שתי אצבעות בבת אחת.
״אהההה~ היו.. היונגיןןן~״ הוא גנח בהפתעה.
הנעתי את אצבעותיי בתוכו בקצב אחיד וגרמתי לו להשתגע.
פליקס אחז בגבי ושמט את ראשו לאחור בעונג.
״תסתכל עליי״ אחזתי בפניו וקירבתי אותו אליי.
״אתה אוהב את זה? אתה אוהב כשאני מזיין אותך באצבעות שלי?״ לחשתי לו והגברתי את מהירות אצבעותיי בתוכו.
״אההה אלוהיםם~ היונגיןן״ הוא גנח בהתפתלות.
״אני רוצה.. אותך.. היונגין עכשיו״ הוא גנח בחוסר סבלנות.
חייכתי ושלפתי את אצבעותיי ממנו ומשכתי אותו מישבנו אליי.
נשקתי רטובות לבטנו , וירדתי בהדרגה לכיוון איברו.
לא עשיתי כלום מלבד לגרות אותו וללקק אותו מסביב לאיברו.
״היונגין״ הוא נאנח.
״מה? אתה רוצה שאנשק אותך?״ שאלתי והוא הנהן.
״אני לא מבין , מילים פליקס. תגיד לי איפה אתה רוצה שאנשק״ התגרתי.
״שפתיים..״ הוא גנח ונשקתי לשפתיו כשהחדרתי את לשוני.
״פטמות..״ הוא המשיך וטרפתי את פטמותיו הזקורות בפי.
״מאחורה..״ הוא מלמל.
״יש לזה שם מותק״ חייכתי.
״היונגין״ הוא רטן בביישנות.
״איפה אתה רוצה? לא שמעתי״ אמרתי.
״תחת..״ הוא אמר וחייכתי כשהפכתי אותו על הבטן וסטרתי לישבנו.
נשקתי לפלחי ישבנו בזמן שגניחות עמוקות יצאו ממנו.
הפכתי אותו בחזרה ומשכתי את רגליו אליי.

״אתה הדבר הכי יפה בעולם.. לי פליקס , הגוף הזה.. כולו שלי.״ אמרתי כשנשקתי לשפתו התחתונה ונכנסתי אליו בחדות.
״ה- היונגין״ הוא נאנק ואחז בי בחוזקה.
התחלתי לנוע בתוכו בקצב אחיד וסטרתי לישבנו מדי פעם.
פליקס הטה את ראשו לאחור בעונג ויכולתי כבר להרגיש את רגליו הרועדות.
״תסתכל לי בעיניים , אתה סקסי בטירוף עכשיו״ אחזתי בפניו והגברתי את הקצב בתוכו.
כשהגעתי לנקודה הספציפית שמשגעת את פליקס , הגברתי קצב ודפקתי אותו במהירות מסחררת.
״א.. אההה~ היו.. היונגיןןן״ הוא גנח בזמן שהתכווץ סביב הזין שלי וגרם לי להיאנח עמוקות.
״פאק פליקס , אנחנו יותר מדי זמן ביחד וזה אף פעם לא מאכזב~ הסקס הטוב ביותר של חיי״ גנחתי ונשקתי לו.
״אניי~ אני קרובב היונגיןן״ הוא גנח ואחז בכתפיי.
״אני מרגיש אותך מותקק~ תגמור~ תראה לי כמה אתה אוהב את התחושה שלי בתוכך״ גנחתי.
״אההה שיטט~״ הוא גנח בחוזקה.
״פאקקק אתה כזה רטובבב״ גנחתי עד שהתפרקתי יחד עם פליקס.

״פאק.. אלוהים , הייתי הכי קרוב אליו מזה המון זמן״ אמרתי.
״אתה מדהים.. אני אוהב אותך.. כל יום יותר ויותר״ פליקס אמר ונשק לשפתיי.
״אתה מדהים יותר אהבה שלי , אתה אהבת חיי.״ אמרתי וחפנתי את פניו לנשיקה ארוכה ועמוקה.

- BREAKING DOWN YOUR WALLS -Where stories live. Discover now