17

95 21 19
                                    

- פרק מספר 17 -
| נ.מ - פליקס |

היונגין כבר כמה ימים לומד למבחן חשוב שיש לנו בלימודים.
אני כבר הרגשתי מוכן וניסיתי לתת לו את כל המרחב שהוא צריך כדי שילמד בשקט ויצליח לעבור את המבחן הזה.
ניסיתי גם להציע את עזרתי אבל הוא אמר שהוא לומד טוב יותר בעצמו אז הנחתי לו.
הוא היה נראה די לחוץ והאמת שאני לא מכיר ככה את היונגין , הרבה פעמים הוא נרדם בשיעורים או לא מכין שיעורי בית.. ועכשיו הוא כל כך רציני ולחוץ לעבור את המבחן?
הלוואי שהייתי יכול לשאול אותו על הדברים האלה אך הוא מרוכז רק בללמוד.
אפילו כשעברתי במטבח הוא לא שם לב אליי , אני מנסה להבין את הסיטואציה ואת הלחץ שלו ולא לתת למחשבות שלי להשתלט עליי.
אבל זה פוגע בי , אני מרגיש שהיונגין לא מתייחס אליי בימים האחרונים בגלל המבחן הזה וזה גורם לי לחשוב אם באמת המבחן הזה או כל דבר אחר חשוב לו יותר ממני.

המבחן בעוד כמה ימים , והיונגין גרם לי עד עכשיו להרגיש כאילו אני בכלל לא חשוב.. זה בכלל לא היחס שאני רוצה מהבן זוג שלי.
זה עצבן אותי , נפגעתי ממנו מאוד והחלטתי פשוט לעזוב את הבית שלו ולחזור הביתה לאמא שלי.
אני גם ככה לא חשוב נכון? אז למה שישים לב שהלכתי?

יצאתי מהיציאה האחורית של הבית והלכתי הביתה.
הדמעות שעמדו בעיניי זמן רב , יצאו כולן.
לאחר זמן מה הגעתי הביתה ואמא הביטה בי בדאגה.
״היי ילד שלי , מה קרה? למה אתה בוכה?״ היא שאלה בלחץ וחיבקה אותי בחוזקה.
״אני חושב שהיונגין כבר לא אוהב אותי״ בכיתי לתוכה.
״למה מתוק שלי? אני בטוחה שהוא אוהב אותך״ היא ליטפה את שיערי.
״הוא לא.. הוא כבר כמה ימים מתעלם ממני כי הוא לומד למבחן הזה שיש לנו , אני לא רוצה שהוא יתעלם ממני ולא נדבר.. זה לא מה שאני רוצה מהבן זוג שלי״ הבכי שלי התגבר.
״דיי ילד יפה שלי.. אמא כאן , הכל בסדר.. בוא נלך לאכול משהו טעים לשיפור המצב רוח מה אתה אומר?״ היא הציעה והנהנתי קלות.

| נ.מ - היונגין |

אלוהים , זאת ההפסקה הראשונה שאני עושה מזה כבר כמה ימים.
אני מותש ועייף.
בפעם האחרונה שביקרתי אצל אמא ואבא , הבטחתי שאנסה להשתפר בלימודים.. ואני חושב שהמבחן הזה יכול לעשות אותם גאים בי יותר אם אוציא ציון גבוה.
לא עשיתי הפסקות כמעט בכלל במשך הימים האחרונים.. למדתי אפילו בלילות , כך שכמעט לא שמתי לב לפליקס.
ופאק אבל אני מתגעגע אליו.
למגע שלו , לריח הממכר , לחיוך שלו ולצחוק המתגלגל.
לעזאזל.. אני צריך לראות אותו.
עליתי לחדר בהנחה ששם הוא נמצא , אך לא מצאתי אותו.
חיפשתי בעוד כמה חדרים והתחלתי להלחץ.
הוא יצא בלי להגיד לי?
פתחתי את הצ׳אט שלנו ומיהרתי להקליד.

- BREAKING DOWN YOUR WALLS -Where stories live. Discover now