- פרק מספר 22 -
| נ.מ - היונגין |״נו.. אז איך עבר היום הראשון שלך?״ שאלתי את פליקס כשנסענו הביתה.
״בסדר , זה היה נחמד.״ הוא אמר והנהנתי.
״למה עלית לחברה? חשבתי שתחכה לי למטה״ הוא שאל.
״רציתי להפתיע אותך , זה די הצליח לא?״ קרצתי והוא גיחך והנהן.
״הבוס שלך נראה די בסדר״ אמרתי ופליקס שיחק באצבעותיו.
״לא?״ הבטתי בו בבלבול.
״אה.. כן״ הוא מלמל בבלבול.
עצרתי את הרכב בצד ואחזתי בפניו.
״מה זה? מה יש? אני רואה שיושב עליך משהו.. קרה משהו בעבודה?״ שאלתי והבטתי בעיניו.
אלוהים , הילד הזה נהיה יפה יותר בכל יום וזה אף פעם לא הופך את זה לקל יותר.״זה רק ש.. פגשתי עוד עוזר של מישהי מהמשרד , והוא לא קיבל אותי כל כך טוב ודי התנגח בי״ הוא סיפר.
״התנגחת בו בחזרה״ קבעתי עובדה והוא הנהן.
אני מכיר את הילד הזה טוב יותר מכולם.
״והוא אמר שלא סתם העוזרים האישיים של אדון וקס מתפטרים ותמיד מחפשים לו חדשים..״ הוא המשיך וכיווצתי את גבותיי.
״מה הכוונה?״ שאלתי.
״הוא סיפר לי שאדון וקס בי , ושהוא תמיד מפלרטט ומנסה איזה סטוץ עם העוזרים שלו , לכן כולם התפטרו , לכן הוא כנראה נחמד לכולם בהתחלה.. כדי לפתות אותם ולטרוף.״ הוא סיפר ודמי רתח.
הרגשתי שמשהו היה מזויף בכל הגישה הזאת שלו.
האמת? אני גבר של עיניים.
העיניים של אדון וקס הזה שידרו לי חוסר מנוחה.
אך העיניים של פליקס משדרות לי עכשיו , פחד.״מה אם הוא ינסה עליי את זה? אה? היונגין מה אם הוא יגע בי או-״ הוא נכנס ללחץ.
״היי , היי.. תרגע , אני לא אתן לזה לקרות אתה שומע? אף אחד לא יתקרב אליך , יפלרטט איתך ובטח שלא יגע בך. לא מעניין אותי שהוא בוס או בכיר או משהו מזוין אחר. אתה יודע שאני שומר עליך נכון?״ אחזתי בפניו והוא הנהן.
״איך.. איך תעשה את זה? איך תשמור עליי?״ הוא שאל בהיסוס.
״חכה ותראה. תסמוך עליי בייבי.. אתה יודע שלא אתן לשום דבר לקרות לך״ אמרתי וליטפתי את פניו.
״ממ בסדר , אני אוהב אותך היונגין.. אתה המקום הבטוח שלי , השקט שלי״ הוא אמר וקירב את ראשו לראשי.
״גם אני אוהב אותך מותק , אתה כל הלב שלי. אל תפחד , לעולם אל תפחד כשיש לך אותי.״ אמרתי ונשקתי לו בחוזקה.
פליקס העמיק את הנשיקה ונשך את שפתי התחתונה.
״קדימה.. בוא נלך הביתה לישון , תן לי להריח אותך ולחבק אותך קרוב״ אמרתי ונשקתי ללחיו כשנסעתי הביתה.קמתי מוקדם לפני פליקס והתארגנתי במהירות.
התיישבתי לצידו על המיטה והערתי אותו לעבודה כשהוא הביט בי בבלבול.
״למה אתה לבוש ככה?״ הוא שאל והתיישב במקומו.
״כי הבטחתי לך משהו. לא אתן לשום דבר לקרות לך , תקבל במחיאות כפיים סוערות את העובד החדש במשרד הפרסום שלך.״ אמרתי והוא הביט בי המום.
״אתה.. נכנס לעבוד איתי?״ הוא שאל בחיוך.
״נכון מאוד מותק״ אישרתי ופליקס התיישב על ברכיי והתנפל על פניי בנשיקות.
״אז אני לא אצטרך להתגעגע אליך יותר?״ הוא שאל בהתלהבות.
״אני אהיה ממש במרחק צעד ממך״ אמרתי והוא חייך ונשק לשפתיי.
״אתה יודע שכשאני איתך אין לך ממה לפחד , אין סיכוי שאתן לאידיוט השעיר הזה לגעת בך איכשהו״ ריפרפתי לשפתיו.
״אני אוהב אותך״ הוא אמר ונשק לי בשנית.
״גם אני אותך , עכשיו קדימה לפני שנאחר״ אמרתי ואחזתי בידו של פליקס כשנסענו לעבודה.למרות שפרסום לא ממש מעניין אותי.. הייתי חייב לעשות את זה בשביל פליקס.
אין מצב שמשהו כזה יכול לקרות ואני לא אהיה על המשמר.
לא יקרה מצב שבו פליקס יכול להאנס או כל דבר נוראי אחר ואני לא אהיה שם למנוע את זה.
כשזה מגיע לפליקס אני לא רואה בעיניים , אני רואה רק אותו ואת הביטחון שלו. שם זה נגמר.
נכנסנו לחברה ונעצרנו ליד המזכירה.
״איפה המשרד שלך?״ שאלתי את פליקס שסימן לי בידו והנהנתי.
״אני אהיה במשרד שבסוף המסדרון בסדר? לא משנה מה קורה , אם אתה צריך אותי אתה מתקשר אליי הבנת?״ אחזתי בפניו.
״כן , אני אבוא אליך בהפסקה שלי טוב?״ הוא שאל במתיקות והנהנתי.
״אז אני הולך , נתראה אחר כך אני אוהב אותך״ פליקס אמר ונשק לי אך אפילו לא הספקתי להגיב כי הוא כבר רץ למשרד שלו.
הוא כל כך לחוץ ורוצה להצליח פה , אני מקווה שיהיה לו כאן טוב.. זה כל מה שאני רוצה.״.. כן , שתיים סוכר?״ עובד ניגש עם הטלפון באוזנו ונעצר ליד המכונת קפה.
״בדרך״ הוא השיב וניתק את השיחה.
״לעזאזל , חופרת״ הוא מלמל והסתובב להביט בי.
״על מה אתה פאקינג מסתכל?״ הוא תקף.
״על הבחור ששם אחת סוכר במקום שתיים , תטפל בזיכרון שלך בדחיפות כי אם לא הפיטורים שלך די קרובים״ אמרתי ושילבתי את ידיי על חזי.
״ומי אתה לעזאזל? אתה חדש?״ הוא שאל ובחן אותי.
רק מאיך שהוא נראה היה לי ברור שזה הבחור שהתנכל לפליקס.
זין קטן.
״עלית עליי. יש לך עוד תגלית מרעישה או שזה הרגע שאתה שופך את הקפה ונותן לי להכין אחד?״ שאלתי בארסיות.
״חתיכת-״ הוא מלמל.
״היונגין!״ פליקס קרא ורץ לעברי.
״הו היי מותק״ אמרתי ונשקתי לראשו.
״למה אתה כאן בחוץ?״ הוא שאל.
״רציתי להכין קפה , אבל מישהו פה לקח קצת מסובך את עניין השתיים סוכר לבוסית שלו״ אמרתי ופליקס החניק גיחוך.
״הבן זוג של ילד טירון! עכשיו הכל ברור , סיפרת לו אה?״ הוא פנה לפליקס שלא הגיב.
״תשמע , אין לי מושג על מה אתה מזיין ת׳מוח אבל תן לי להכין קפה לפני שאני שובר פה את המקום. אני חייב להתעורר.״ אמרתי והוא זז הצידה.
״תן לי להכין לך , אני אביא לך למשרד.״ פליקס אחז בידי.
״אין צורך מותק , אתה העוזר של וקס לא שלי , אתה לא צריך להגיש לי דברים״ אמרתי.
״תן לי בכל זאת.״ הוא התעקש וידעתי שיש סיבה והנהנתי.
״אני הולך למשרד״ אמרתי כשאותו עובד נשאר לבהות בפליקס ובקפה בארסיות.
״וגם אתה״ משכתי אותו מחולצתו עד למשרדו.״אחח! מי אתה חושב שאתה? אה?!״ הוא צעק במסדרון.
״מה? לא שמעתי כלום״ התגרתי.
״מי אתה פאקינג חושב שאתה?!״ הוא הרים את קולו כשגברת יצאה ממשרדה.
״קולון , מה קורה לך? אתה צורח כאן ואפילו לא קיבלתי את הקפה עדיין. אם תמשיך ככה אתה מפוטר״ היא אמרה ונכנסה למשרדה.
חייכתי אליו והמשכתי למשרדי.
אדון.. קולון? אל פאקינג תתעסק עם הבן זוג שלי.מי שאחרי הכל יחליט להתעסק איתו.. יפגוש את השטן.
YOU ARE READING
- BREAKING DOWN YOUR WALLS -
Romanceפליקס כבר זמן רב דלוק בסתר על היונגין מרחוק, מתפעל מהמראה המדהים והמהפנט שלו, מתוך אמונה שהמראה החיצוני שלו משקף במדויק את אופיו. עם זאת , ככל שפליקס לומד להכיר את היונגין טוב יותר , הוא מבין שהוא ממש לא מה שחשב ומתחיל לראות צד אחר שלו. צד מורכב , פ...