18

84 21 28
                                    

- פרק מספר 18 -
| נ.מ - היונגין |

לא הצלחתי לישון כל הלילה.
אין לתאר כמה התגעגעתי לילד הזה.
הוא כל היום במחשבות שלי , אני מתגעגע אליו והמרחק ממנו רק גרם לי להבין שהוא כל מה שאני רוצה.
אני אידיוט , אמרתי את זה כל הלילה ואמשיך להגיד את זה.
אני אידיוט שפגעתי בו ולא שמתי לב אליו , אני אידיוט שלא עשיתי הפסקה קטנה רק כדי לתת לו נשיקה , רק כדי להזכיר לו שאני אוהב אותו.
אני רגיל לישון איתו ולהריח אותו כל הזמן , שאני כבר לא יודע איך לעשות אחרת.
לא יודע ולא רוצה לדעת.
פליקס הוא עדיין ולנצח , היחיד שאני רוצה.
ואם פגעתי בו , אני אעשה הכל כדי לפייס אותו.. אעשה הכל כדי להוכיח לו שאני עדיין אוהב אותו ותמיד אוהב.

הגעתי ללימודים בתקווה שפליקס יגיע היום.
הייתי צריך לראות אותו , רק להסתכל לו בעיניים ולדעת שהוא בסדר , שהמצב לא עד כדי כך גרוע.
ברגע שג׳וש המורה נכנס לכיתה.. כבר הבנתי שזה אבוד.
פליקס לא יגיע היום.
קשה לי לחשוב שהוא נשאר בבית בגללי , שהוא בוכה בגללי , שהראש שלו מריץ מחשבות מזוינות כמו לפקפק באהבה שלי אליו.
לא היה משהו אחר שרציתי לעשות יותר מלנשק אותו ולהגיד לו כמה אני אוהב אותו.
אבל כרגע.. זה לא אפשרי.
וזה פאקינג שובר אותי.

השיעור המזוין הסתיים ולא הקשבתי למילה אחת של ג׳וש.
יצאתי מהכיתה והתיישבתי בקפיטריה.
הראש שלי נכנס למחשבות כמו תמיד כשלפתע אותה התלמידה מהפעם הקודמת התיישבה לצידי.
״אז אני רואה שהפעם אנחנו לבד היונגין״ היא אמרה בפלרטוט והביטה לצידי.
כאילו מזכירה לי שפליקס לא כאן והבטתי בה בכעס.
אתה לא מרביץ לבנות היונגין. אתה לא מרביץ לבנות.
ניסיתי לחזור במוחי כי אני נשבע שעמדתי לפוצץ אותה.
״זה לא עניינך למה אני לבד כאן , אבל תאמיני לי שאם הבן זוג שלי היה כאן כבר מזמן היית חוזרת למחילה שלך. זונה.״ אמרתי בארסיות והיא קמה וסטרה לי בחוזקה.
״אידיוט״ היא אמרה והלכה במהירות.
כן , כאילו שלא ידעתי את זה.
ובכל זאת , הייתי מת לקבל את הסטירה הזאת מפליקס.. שרק יצעק עליי , שיריב איתי , שיקלל אותי ושירביץ לי.
רק שיעשה משהו.
שיתן לי לראות אותו.
הסיטואציה איתה הזכירה לי תוך רגע איך פליקס התיישב עליי וסילק אותה בארסיות.
זה העלה בי חיוך מתגעגע ונאנחתי.
אין לי מה לעשות פה בלעדיו , קמתי והתקדמתי לחנייה.
אין לי כוח למקום המזוין הזה.

עברו כבר כמעט שלושה ימים , ועדיין לא שמעתי מפליקס.
פגעתי בו עד כדי כך שהוא לא יצר איתי קשר עד עכשיו.
החלטתי שאני לא אחכה לו שיפנה אליי ופשוט אכתוב לו הודעה.

-פליקס , אני כותב לך רק עכשיו כי אמא שלך אמרה לי שאתה צריך זמן. אבל אני לא מסוגל לחכות יותר. קשה לי בלעדיך , אני מתגעגע אליך , כואב לי בגוף. אני מצטער על מה שעשיתי , הייתי נוראי.. אני אוהב אותך ומקווה שתדבר איתי בקרוב.

- BREAKING DOWN YOUR WALLS -Where stories live. Discover now