- פרק מספר 26 -
| נ.מ - היונגין |״היי אמא , היי אבא״ חייכתי והתיישבתי לצד קברם.
״הייתי כאן לא מזמן בפעם האחרונה.. אבל אני חושב שהפעם הגעתי מהסיבה המרגשת ביותר״ נשמתי עמוק וניקיתי את הקברים בידיי.
״אני מניח שכבר הבנתם שפליקס ואני יחד כבר מספיק זמן , כמו שאמרתי בפעם האחרונה וגם בכל הפעמים הקודמות שהייתי כאן.. פליקס הוא אהבת חיי והאבא לילדים שלי.״ חייכתי במחשבה עליו.
״בשביל לעשות את זה באופן רשמי.. באתי לספר לכם שאציע לו נישואים. אציע לו להתחתן איתי ולהיות בעלי. אני לחוץ.. קצת מתרגש וחושש.. אבל אוהב אותו יותר מהכל ומאמין באהבה שלנו באופן מלא.״
״אני מקווה שאתם שמחים ונרגשים בשבילנו.. הלוואי שהייתם יכולים להיות איתי ברגע הזה והלוואי שגם בחתונה שלנו.. אבל זה בסדר , אני יודע שאתם איתי גם אם זה לא פיזית.״
״נתראה בפעם הבאה.. יש לי הצעה על הראש״ גיחכתי ונשקתי לקבריהם.
״אני אוהב אתכם ומתגעגע כל יום מחדש. להתראות״ סיימתי ועזבתי את המקום.נכנסתי לרכב ונסעתי לחברה.
כבר המון זמן שאני רוצה להציע לפליקס נישואים , שאני רוצה להפוך אותו לארוסי ולאחר מכן לבעלי באופן רשמי.
לא יכולתי להתאפק ולא לחשוב על העתיד שמחכה לנו.. על החיים שלנו ביחד ועל המשפחה הגדולה שנקים.
משפחת הוואנג.
לעזאזל , זה חלום חיי.
חשבתי בראשי על כמה רעיונות להצעה אך בדיוק הגעתי לחברה.
עליתי במעלית ונכנסתי למשרד , כמובן שפליקס זיהה תוך רגע את הצעדים שלי וישר נכנס למשרדי.
״היי.. חזרת״ הוא התיישב עליי וליטפתי את רגלו.
״מה קורה? מפוצץ עבודה?״ שאלתי וליטפתי את לחיו.
״לא ממש , אין עומס.. דאגתי לך , איך היה?״ הוא שאל והביט בי בעיניו הנוצצות.
אלוהים , הילד הזה פאקינג יפיפה.
״כרגיל מותק , שום דבר מיוחד..״ השבתי.
״הגעגוע תקף אותך שוב?״ הוא ליטף את פניי והנהנתי.
״זה הגיוני , אבל אני צריך להגיד לך משהו״ הוא אמר והנהנתי בהקשבה.
״לא משנה מה אתה חווה , מה אתה מרגיש , מה עובר עליך.. אני כאן איתך. אני לעולם לא אעזוב אותך היונגין , תמיד אהיה פה בשבילך ולא אתן לאף אחד לפגוע בך. אתה יודע שאני אוהב אותך נכון?״ הוא ליטף את לחיי וחייכתי קלות.
״כן מותק , אני יודע. אני אוהב אותך יותר מכל דבר אחר בחיים האלה. אני מאושר שיש לי אותך.. אתה מה שמחזיק אותי״ ליטפתי את פניו וקירבתי את ראשי לראשו.
פליקס חייך קלות ונשק לשפתיי כשהעמקתי את הנשיקה והכנסתי את לשוני לפיו.
הוא נשק לי ארוכות מבלי לשחרר לרגע וכשהתנתקנו הדבקתי נשיקה לראשו וחיבקתי אותו אליי.
אם כמה שאני רוצה להמשיך לנשק אותו עכשיו.. אני חייב להתחיל לתכנן את ההצעה הזאת.| נ.מ - פליקס |
היונגין אמר שיש לו סידורים מחוץ לחברה.
הוא לא פירט לי יותר מדי.. אבל אני מניח שאולי זה מתוקף תפקידו וזה לא דברים שאני אמור לדעת.
נפרדתי ממנו והמשכתי למשרדה של גברת ליב.
״שב איתי קצת פליקס , אין עבודה כרגע״ היא אמרה והתיישבתי מולה בחיוך.
אני אוהב את גברת ליב , היא מדהימה.
״אז.. מה חדש?״ שאלתי בסקרנות.
אני וגברת ליב עובדים יחד.. אבל היא מעולם לא התייחסה אליי כעובד שלה , תמיד היה לנו קשר פתוח כמו של חברים.
״ג׳וני התחיל לשגע אותי , שלא תדע מה היה לי איתו אתמול״ היא סיפרה ולגמה מהקפה שלה.
״מה קרה?״ שאלתי.
״חזרתי הביתה מאוחר אתמול כי הייתה הרבה עבודה כפי שאתה יודע.. אבל הוא מאוד התעצבן ואמר שאני משאירה אותו לטפל במקס לבד ושלא יתכן שאני חוזרת בשעה כזאת״ היא נאנחה.
״זה מורכב כשיש בעל וילד ובכללי משפחה , לא תמיד תסכימו על דברים.. אבל אולי תכבדי אותו , הוא בכל זאת בעלך ואם הוא מתלונן על הטיפול במקס , זה לא כי הוא עושה לך בכוונה.. זה כי קשה לו. מי כמוך יודעת כמה קשה זה לטפל בילד לגמרי לבד. אז.. אולי תתחילי לצאת בשעות מוקדמות יותר מהעבודה״ הצעתי.
״איך בדיוק?״ היא שאלה.
״אני.. אוכל לדבר עם היונגין שיקצר לך את היום , מה את אומרת?״ שאלתי והיא פערה את עיניה.
״פליקס.. באמת תוכל לעשות את זה בשבילי? זה לגמרי יסדר לי את המצב״ היא אמרה והנהנתי בחיוך.
״בטח גברת ליב , מה שצריך. משפחה היא מעל הכל״ אמרתי והיא אחזה בידיי והודתה לי.
YOU ARE READING
- BREAKING DOWN YOUR WALLS -
Romanceפליקס כבר זמן רב דלוק בסתר על היונגין מרחוק, מתפעל מהמראה המדהים והמהפנט שלו, מתוך אמונה שהמראה החיצוני שלו משקף במדויק את אופיו. עם זאת , ככל שפליקס לומד להכיר את היונגין טוב יותר , הוא מבין שהוא ממש לא מה שחשב ומתחיל לראות צד אחר שלו. צד מורכב , פ...