19

87 22 19
                                    

- פרק מספר 19 -
| נ.מ - פליקס |
| פרק זה מכיל תכנים מיניים |

״בוקר טוב מותק , אני אוהב אותך , אני אוהב אותך בטירוף״ קמתי מהיונגין שנשק לכל פניי.
״היונגין..״ גיחכתי.
״אני אוהב אותך. הבנת? או שצריך עוד? כי אם כן אני-״ הוא התחיל ואחזתי בפניו.
״הבנתי. הבנתי את זה. אני אוהב אותך יותר״ אמרתי ונשקתי לשפתיו בחוזקה.
התגעגעתי אליו.. למגע שלו , לחיבוקים ולנשיקות שלו , למילים המתוקות.. התגעגעתי אליו כל כך.
אז אחרי הכל נראה שהיונגין הוא אכן הגורל שלי , ידעתי את זה תמיד.. אבל היונגין לימד אותי לא לפקפק בזה.
לא לפקפק באהבה שלנו.
״נשאר היום בבית?״ שאלתי והורדתי את ידיי במורד חזהו החשוף.
״כמובן , התגעגעתי אליך.. יש לנו פערים להשלים״ הוא אמר וליטף את לחיי.
״פערים כמו.. זה?״ התגרתי ושלחתי את הברך שלי אל איברו הקשה.
״פליקס״ הוא הזהיר.
״אולי.. אתה לא היחיד שהתגעגע״ אמרתי והפכתי אותנו כששכבתי מעליו.
״כן? התגעגעת? אני רואה שחזרת אליי שובב יותר מקודם״ הוא אמר ואחז בפניי.
״אולי..״ אמרתי והעברתי את ידיי במורד בטנו המרובעת והקשיחה.
עד שהגעתי אל גומי הטרנינג שלו.
״פליקס״ היונגין קרא והביט בעיניי.
״מה.. לא עשיתי כלום״ אמרתי ושלפתי את איברו הקשה ממכנסיו.
״פאק , אתה משוגע לגמרי״ הוא נאנח.

התעלמתי ממנו והכנסתי את איברו הגדול לפי.
מצצתי וליקקתי אותו וניסיתי להכניס את כולו לתוך פי , על אף הגודל המטורף.
״פאקק״ היונגין גנח ואחז בשיערי.
מצצתי את איברו כשהכנסתי והוצאתי אותו מפי בקצב אחיד.
שפשפתי אותו בידיי וחזרתי על מעשיי.
״פליקסס~ פאקק בייבי!״ הוא גנח בחוזק ודחף את ראשי בעדינות עוד לתוכו.
״אההה~ פאקקק אלוהיםם~ זה פאקינג טובב״ הוא גנח והבטתי בו מלמטה.
״לעזאזל~ אל תסתכל עליי ככה~ אני רוצה לזיין אותך עד שלא תוכל לעמוד יותר על הרגליים~״ הוא גנח והגברתי את הקצב.
״אההה פאקקק מותקקק~ תוציא~ אני גומרר״ הוא גנח בעוצמה וגמר בבת אחת כשבעלתי הכל.
הוא אחז בפניי ומשך אותי אליו.
״ממ טעים״ התגרתי בו והוא חייך בארסיות וניקה את פי המלוכלך.
״תן לי״ הוא אמר ונשק לי ברעבתנות , טעמו הועבר אליו ברגע והוא התרומם לאט מהמיטה והרים אותי כקואלה.
רציתי אותו יותר מהכל.
אהבתי אותו ורציתי להראות לו את זה , בכל דרך שיכולתי.

היונגין נכנס למקלחת ונעל את הדלת.
הוא הושיב אותי על קצה הכיור בזמן שהפשיט אותי ואת עצמו לגמרי.
״אין לך מושג כמה חרמן עשית אותי שטן קטן.. עכשיו , תישא בתוצאות״ הוא אמר ומשך את רגליי אליו וחפן את פלחי ישבני החשופים.
הוא סטר לי והוציא ממני גניחות קלות ושקטות.
״בוא נעלה הילוך.. אני צריך לשמוע אותך חזק יותר״ הוא אמר והחדיר אצבע אחת לתוכי.
אצבע ארוכה שמילאה את כולי.
״אההה~ ה.. היונגיןן~״ אחזתי בו וראשי נשמט לאחור.
״תסתכל לי בעיניים ותגנח את נשמתך החוצה״ הוא אמר ואחז בפניי כשהוסיף אצבע נוספת והחדיר אותה עמוק לתוכי.
״היונגיןןן~ אההה~ אני~ אני רוצה אותך״ גנחתי והבטתי בעיניו.
״כן? עד כמה?״ הוא התגרה והחל להניע את אצבעותיו במהירות מסחררת.
״היונגיןןן~ אוי אלוהיםםם״ גנחתי בחוזקה.
״פאקק.. אתה כל כך רטוב בשבילי? לעזאזל״ הוא אמר ושלף ממני את אצבעותיו. 
הוא משך אותי אליו וכיוון את איברו אל פתחי.
״אני אוהב אותך , שובב קטן״ הוא אמר וחיכך את אפו באפי.
״גם אני אוהב אותך היונגין״ אמרתי ובזה זה הסתכם.

היונגין חדר אליי בבת אחת והתכווצתי כולי סביבו.
״פאקק~ אתה כל כך הדוק~ אתה סוחט לי ת׳זין מותקק״ הוא גנח ונכנס אליי בקצב אחיד.
היונגין החליק לתוכי בקלילות ונשק לצווארי תוך כדי ליקוקים.
״אלוהיםם , אתה רטוב בטירוף בייבי~״ הוא גנח.
״אתה זה~ שהרטבת אותי~״ גנחתי והוא חייך בהתגרות והגביר את המהירות בתוכי.
״הגוף הקטן והרזה שלך מכיל את כולי~ תרגיש אותי בתוכך ותדע את המקום שלך~ איתי~ לצידי~ אני הגבר שלך לנצח~״ הוא גנח והתמקד בנקודה הרגישה שלי.
״אלוהיםם היונגיןן~ אתה לתמיד תהיה הגבר שלי~ רק אותך אני אוהב~״ גנחתי בחוזק כשהרגשתי קרוב. 
״פאקק אני אוהב אותךך״ הוא גנח והרגשתי שאני עוד רגע מתפרק.
״היונגיןן~ אני אוהב אותךך~ אני קרוב כל כךך״ גנחתי בחוזקה כשהיונגין הגביר את המהירות וגמרתי ביחד איתו.
אחזתי בגופו והתנשמתי בכבדות.
״אתה משוגע לגמרי״ אמרתי והוא חייך.
״כנראה , אבל אתה גורם לי להיות כזה. חבל שנתת לי לטעום ממך בפעם הראשונה.. כי מעכשיו אני מכור ואדאג שכל סקס איתך יהיה טוב יותר מהשני.״ הוא אמר וליטף את פניי.
״הוא כבר יותר טוב בכל פעם , כי זה איתך״ אמרתי בכנות והוא חייך ונשק לשפתיי בחוזקה.
״קדימה , המקלחת מחכה לנו״ הוא אמר והרים אותי למקלחת.
״לפחות הבנת שאני לא מסוגל ללכת״ אמרתי.
״לא מסוגל ללכת? אני בכלל חשבתי על סיבוב שני״ הוא אמר והצמיד אותי לקיר הקר שבמקלחת.
״אלוהים.. אתה מטורף״ אמרתי והיונגין חייך בהתגרות.

אחרי אין ספור סיבובים , התקלחנו ונשכבנו במיטה.
אין ספק שהסקס עם היונגין הוא הטוב ביותר שיהיה לי בחיים.
אני נהנה בכל פעם מחדש , מתרגש ממנו בכל פעם מחדש , ומרגיש נאהב יותר מאי פעם בכל פעם מחדש.
״בוא אליי״ היונגין אמר ומשך אותי לשכב עליו.
״היונגין״ פניתי להביט בו.
״מממ?״ הוא המהמם בשאלה.
״אם היו שואלים אותך מה אני בשבילך , מה היית עונה?״ שאלתי בסקרנות.
״הייתי עונה שאתה האהבה של החיים שלי , היחיד שמבין אותי במבט , בלי צורך בדיבור , האחד ששינה אותי ועזר לי להתגבר על החומות שבניתי לעצמי ועל המוות של ההורים שלי. שאתה שלי , הילד שארצה לדאוג לו כל חיי שיהיה שמח ומאושר. האדם שארצה לגדל איתו ילדים קטנים ולהקים משפחה גדולה.. שאתה הסיבה שלי לנשום.״ הוא אמר והבטתי בו כמאוהב.
״אתה מרגש אותי.. הלוואי שהעתיד שלנו יראה ככה , אני אוהב אותך ועזרת לי כל כך הרבה.. אני סומך עליך יותר מכולם ואתה הגבר שלי לנצח.״ אמרתי והוא חייך ונשק לשפתיי עמוקות.

זה סופי מבחינתי , היונגין הוא אהבת חיי , לעולם לא ארצה להיות עם מישהו אחר.

- BREAKING DOWN YOUR WALLS -Where stories live. Discover now