BÖLÜM-8

90 23 4
                                    

KISA OLDU AMA İYİ OKUMALAR :)

Neon Jungle- Take me to Church

SELİN'DEN

Evde pineklerken kapı sesi duydum. Sanırım Görkem ve Cemre gelmişti. Ben odamda olduğum için pek halim yok diye kalkmadım. Elimdeki tabletle 'Babam ve ben' oyununu oynuyordum. Çocuk dövmekte hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı.-oyundan bahsediyor- yan odadan düşme sesi gelince hemen kalkıp tableti yatağa bıraktım. Cemre'nin odası benim odamın yanındaydı. İlk önce sesleri duydum. Ama sadece boğuk bir ses duyduğumda, ya biri Cemre'yi boğazlıyor, ya da hırsız var içeride diye düşünerek koşarak aşağı indim. Görkem neredeydi Allah aşkına! Hemen bir metal sürahi aldım elime. Tava biraz klasik olurdu. Koşarak tekrar yukarı çıktım ve kapıyı açar açmaz önüme gelen ilk kişiye sürahiyi indirdim. Bir erkek sesi geldiğinde hemen ışığı açtım. Keşke açmasaydım. Bizim kuzenin burada ne işi vardı. Neler oluyor burada? Hemen Cemre'nin yanına gittim ve sarhoş olduğunu görünce kuzenim olan Cemre'nin yanına gittim. Şimdi ben bu koca oğlanı nasıl kaldıracaktım. Ellerinden tutup sürükleyerek merdivene kadar geldim.

'' Özür dilerim kuzen.'' Deyip merdivenlerden inerek arkamdan Cemre'yi de sürüklüyordum. İnşallah bu iz bırakmaz diye düşünmeden edemedim. Yoksa sonum kötü olurdu. Koltuğa attığımda hemen yukarı çıkıp salak arkadaşımı da aynı şekilde aşağı indirdim. Onu da ayıltmam lazımdı. Üç tane kahve yapıp içeriye götürdüm. Salak kız Cemre'nin yani kuzenimin yanında oturmuş saçlarıyla oynuyordu. Hemen onu sapıklık yapmasın diye diğer koltuğa attım ve kahveyi tutup kafasına diktim. Kahve çok sıcaktı ama kesin bu sarhoşluğun etkisiyle fark etmemiştir. Kuzenimin yanına gidip ona da iki tokat atıp uyandırdım. Aniden fırladı yerinden ama tekrardan bayıldı. Mal bu çocuk valla bak. Uyurken bile mal. Telefonumu elime alıp Görkem'i aradım. Neredeydi bu salak.

''Efendim'' dedi nazik bir sesle.

'' Neredesin sen??'' dedim sinirle.

''Yoldayım. Geliyorum.'' Dedi.

'' Burada durum karışık hadi çabuk ol.'' Deyip kapadım. Çok mu endişelendirdim acaba?

GÖRKEM'DEN

Arabayı daha hızlı sürmeye başladım. Nasıl yani karışık. Hadi ama Cemre piçi bir şey yapmış olamazdı değil mi ? Eve nasıl yetiştiğimi bilemeden kapıyı açmadan arabadan atladım. Arabamın üstü açıktı. Kapıyı kırarmışçasına vurmaya başladım. Kapıyı Selin açtığında onu ittirip içeri daldım. Cemre'yi görünce koşarak ona sarıldım. Bir şey olmamıştı ama Selin neden mal gibi hemen gel demişti. Ayağa kalkıp gözlerimi kıstım. Selin'e tip tip bakmaya başladım.

SELİN'DEN

Görkem hala tip tip bakarken ne diyeceğimi unutmuştum.

'' Y- ya bak hemen gelmen için şey ettim. Cemrelerin ikisi de mayışmış durmda ve ne yapacağımı bilemedim.'' Derken Görkem yine Cemre'nin yanına gidip ona sarılmıştı. Cemre salağı da yeni uyanıyordu-erkek olanı-

'' Kuzen iyi misin?'' dedim yanına koşarak.

'' Evet de sırtımda bir ağrı var. Bana kim vurdu.'' Dedi yüzünü buruşturarak.

'' Ş-şey kuzen galiba ben.'' Dedim. Bana öldürücü bakışlarını yollayıp diğer çifte kumruya baktı. Ve yine yüzünü buruşturdu. Burada neler dönüyor. Görkem de aynı bakışı Cemre'ye atınca ölüm fermanlarını çektiklerini anladım.

''Hey ne yapıyorsunuz. Burada bir hastamız daha var sakin olun'' dedim gülmeye çalışarak. Cemre de ayağa kalkıp kuzenim olan Cemre'ye döndü.

'' Aaa sen de mi buradaydın kıvırcık?'' dedi gülerek.

'' Hey ben sana ayağa kalkma demiştim. Başın dönecek şimdi'' dedi Cemre ve onu sarıp koltuğa oturttu. Bunlar da bir garip ha.

''Hop sen çok oldun ama'' deyip Cemre'ye bir yumruk attı. Çığlığı basıp Görkem'i ittirmeye çalıştım. İttiremeyince kankam olan Cemre'yi dürttüm. Daha yeni kendine geliyordu.

''Ne oldu ya?'' dedi gözlerini açmaya çalışarak.

''Sen Görkem'i tut. Ben Cemre'yi eve yollayacağım. Hadi Cemre durma!'' dedim bağırarak. Ayağa kalkıp Görkem'İ sırtından sardı çekmeye çalıştı ama olmadı. Yere fırladı. Bu sefer kalkıp aralarına girecekken Görkem'den bir tane yumruk yiyince kendine gelip sinirlendi. Ve Görkem'in müsait bir yerine tekme attı. Ben sana böyle mi ayır dedim. o fırsatla Cemre'yi sürükleyerek dışarı çıkardım.

'' O piçe göstereceğim ben gününü. Daha bitmedi. Bekle sen'' deyip arabayla uzaklaştı.

--

CEMRE'DEN(ERKEK)

Eve gidince sinirle çatı katına çıktım. Sadece çatı katında kum torbası vardı. Yumruklarımı sürekli zavallı torbaya geçiriyordum. Bunu aynı Görkem olarak görüyordum. Resmen kıza yumruk atmıştı. Zaten o salak çocuktan ne beklenirdi ki(!) Kapı tıklanınca kum torbasını durdurup kapıya baktım. Şimdi fazla kaslı değilim ama hep kum torbasıyla iyi anlaşırdım. Ada içeri girince ona bakıp ne diyeceğini bekledim.

''Abi yarın annemler gelecekmiş. Ve biliyorsun ki annemin doğum günü. Hadi yıkan ve hazırlan. Bu tiple hiçbir yere çıkamazsın'' dedi kıkırdayarak. Kendimi tutamayıp güldüm. Ada'nın yanına gidip onu sarınca çığırıp.

''Abi iğrençsin. Şimdi saçlarımı yıkamam lazım. Terli canavar'' dedi sinirlenerek. Gıcıklık yapınca hep öpücük yollardım ve ya saçlarını dağıtırdım. Gidip saçlarını dağıttım ben de sinirle odamdan çıkınca aceleyle hazırlanıp aşağı indim. Cemreyi de o kadar sinirli görmemiştim. Aklıma gelince gülme hissi gelmişti tutamayıp güldüm. Ada bu tipime bakıp o da gülmeye başladı.

''Ooo abi. Bu ne tip ne oldu?'' dedi hala gülerek. Kendime gelip ''Hiç'' dedim.

''Ben bilirim o hiçleri ileride aşka bir şeye dönüşürler'' dedi gülerek.

''Ada eğer bir daha odana çıkmak istemiyorsan sus yoksa saçlarını bir daha düzeltirsin'' dediğimde ağzındaki hayali fermuarı kapadı. ''Hadi burada mı duracağız yürü.'' Dedim kızarak. Ada duraksayıp bana baktı ve bu demek oluyor ki benden habersiz iş yapmıştı. Sabır dileyip.

''Yine ne yaptın Ada'' dedim.

''Ağabeyciğim söyleyeceğim ama kızmayacaksın'' dedi elleriyle oynarken.

''Söyle artık'' dedim sinirle. Bana bakıp birden. ''Cemreyi de çağırdım'' demesiyle afalladım. O ne alakaydı yahu!

''Ne için çağırdık Ada?'' dedim dişlerimi sıkarak. O bana karşı gülümseyip. '' Kötü bir başlangıç yaptınız tekrardan tanışıp iyi anlaşmanızı umuyordum ki sen b*ka çevirdim işi'' dedi aniden bağırarak. Cidden şu kızları çözen biri varsa acayip derecede çok ihtiyacım vardı.

''Ve de Cemre'nin çok iyi bir tarzı var. Bana karışma sen annene başka bir şeyler bulursun'' dedi zoraki gülüp dil çıkararak. Ben de sinirlenip aklıma gelen fikirler ile kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum. Şimdi neden bu kızı sevmediğimi soracaksanız ilk nedeni şımarık zengin gibi davranmasıydı. Böyle kızları hiç sevmezdim açıkçası. Hemen arabaya bindik. Ada bana dönüp.

''Cemre'nin evine gidiyoruz hadi bakalım sakin olmaya çalış lütfen'' dedi gülerek.

''İnşallah canım kardeşim'' dedim dişlerimin arasından. Hala sinir bir kardeşim var. Ne kadar güzel!!!

SAFTİRİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin