MULTİ CEMRE
CEMRE'DEN (ERKEK) DEVAM
''Cemre ve Cemre'' Cemre yüzüme öksürmeye başlayınca ben de ayağını telaşla sıktım. Çığlık atınca Murat hemen Cemre'nin yanına koştu.
''İyi misin canım?'' dedi Cemre'nin ayağına bakarken.
''Ben de pansumanını yapıyordum'' dedim ensemi kaşıyarak.
''Gördüm'' dedi boğazını temizleyip Cemre'ye baktı.
''Sen dinlen biz çıkalım'' kafamı sallayıp önden çıktım. Tam odama gidecekken omzumdan tutup beni ona çevirdi.
''Cemre!'' dedi uyarıcı bir tonda.
''Murat bak tamam anlatacağım. Ama tatilden sonra konuşalım''
''Hala aklımda bak unutacağımı sanma!'' deyip yakasını düzeltip odasına geçti.
YARIM SAAT SONRA
''Engin abi her şey hazır mı?'' dedim hazırlanan yemeklere bakarak.
''Evet oğlum biz gidelim artık sen arkadaşlarınla eğlenmene bak'' gülümseyip onun elini sıktım.
''Sağ ol'' içeri girip ilk önce Batı'yı uyandırdım.
''Hadi kalk masaya otur ve yerinden kalkma'' dedim ve yatağından kaldırdım.
''Tamam abi ya'' deyip masaya geçti. Berk ile Oğuz'un odası yan yanayken ikisini açıp bağırdım
''Hadi masaya'' ikisi de masaya geçtiklerinde Görkem'in yanına gittim.
''Görkem uyan ve masaya git hadi'' dedim bu çocuğu sevmiyorum çaktırmayın. O da masaya geçince Selin'i ve Ada'yı kaldırdım. Masaya gider gitmez Murat'ı uyandırdım. Emre'yi de uyandırdım. Ozan uyanmasa da olurdu. -kljdkfghfdkgmdf- Cemre'nin yanına gittim. Elini çenesinin altına koymuş kıvrılmıştı. Yanına gidip yatağa oturdum.
''Cemre uyan hadi-'' derken böyle uyanmayacağını anladım. Bağırmadan uyandırma şeklim de olabilirdi. Hızlıca eğilip yanağından öptüm. Aniden kalkınca beni görmedi ve ayağını tuttu.
''Cemre hadi akşam yemeğine'' dedim kalkıp sekerek dışarı çıktı. Evin bahçesi vardı ve birazcık genişti. Ozan'ı tek başına bırakıp dışarı çıktım. Cemre'nin yanında oturmayı planlıyordum ki Ozan ne zaman çıkmış ve Cemre'nin yanına oturmuş anlamadım. Sessizce küfür edip en başa oturdum.
''Afiyet olsun'' dedim herkese bakarak.
Yemek yedikten sonra ateş yaktım küçük küçük odunlar kesip herkes için yuvarlak şeklinde dizdim. Bunları yapana kadar Ozan'ı saklama planları yapıyordum. Ama hepsi Cemre'yi yanında görene kadardı.
CEMRE'DEN (KIZ)
''Cemre ayağın acımıyor değil mi?'' ay öldüm ay!
''Hayır Ozan ve bir daha sorarsan Emre'nin yanına gideceğim.
''Tamam sustum. Gençler oyun oynayalım mı?'' dedi herkese bakarak. Bütün günüm Ozanla geçti ve çok kötü bir duyguydu.
''Hadi eğlenceli bir şey yapalım'' dedi Ada ayağa kalkarak.
''Bence sırayla nefret ettiğimiz bir şey söyleyelim. Saçma biliyorum ama eğlenceli'' dediğinde herkes onayladı. Sıranın başındaki Berk konuştu.
''Yılışık kızlar'' ondan sonra Batı.
''İsmimden'' sonra da Oğuz.
''Bu ikisinden'' bunu gülerek söylemişti. Sıra Selindeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAFTİRİK
Teen Fiction"Ya ama aşkım olmaz ki böyle bizim hemen evlenmemiz lazım" cemreye bakıp nefes verdim. "Ya Cemre normalde kızlar bunu der ama şu an sen bunu diyorsun. Evlenmemiz gerektiğini benim söylemem lazımdı. O yüzden sus" "Normalde hikayede olsa kız gelip ço...