NOT: Dayanamadım ve yb yazdım. Şu TEOG şeysinden yazamam sanmıştım ama bayağı da uzun oldu bölüm :) iyi okumalar ve lütfen hikayeyi okuduğunuzu yorumlarda belirtin yani kimin okuduğunu bilemiyorum oylamayı unutmayın!!! multi Cemre piercing ini yediğim cdcdc
--
Yeliz teyze bize hala tip tip bakarken ben de kalkmaya çalıştım. E doğru düzgün uzanmamıştım ki hareket edeyim. Ayaklarım resmen düğümlendi, ayaklarımı eteğimi tutarak düzelttikten sonra uzattım tam kalkacaktım ki Cemre beni tuttu.
''E annecim Cemre kafasını çarpmış ona bakıyorduk'' der demez alnıma geçirdi bir tane. Ne yapıyor lan bu?! Yeliz teyze hemen yanıma gelip bana baktı.
''İyi misin kızım buz falan verelim'' dediğinde güldüm.
''Gerek yok Yeliz teyzecim. Siz keyfinize bakın ben şey yaparım'' kafamızı sallayıp Yeliz teyzenin uzaklaşmasını bekledik. Emre beni boynumdan tutup kaldırdı. Cemre'ye tip tip bakıp.
''Kızın alnına niye vuruyorsun? Gerçekten de kızardı yalana gerek kalmadı'' benden daha çok sinirliydi la bu(!) ah doğru önceden Selin ile Ada kafama dikilip anlatmışlardı bunları bana. Sinir problemlerimi ne varmış her zaman didişirlermiş falan işte ya. Emre'yi tutup ona baktım.
''Emreciğim sakin ol. Çok abartıyorsun'' sessiz sesle gülümseyerek Emre'yi tuttum. Cemre yakasını düzeltirken bu sefer ani tip değişimi yapıp ben yakasına yapıştım.
''Ulan manyak alnımı kazısaydın bir şey olmazdı valla. Hem sen bizim arkamızda ne yapıyorsun?'' hala ellerim yakasındaydı ki Emre beni çekip.
''Sakin ol abartıyorsun'' dedi benim taklidimi yaparak. Cemre bize garip bir şey olmuş gibi bakıyordu.
''Ne yapıyorsunuz lan manyaklar. Özür dilerim yahu! O telaşla öyle vurdum hem hadi içeri girelim soğuk oldu burası'' ciddileşerek içeri girdi. Biz de arkasından içeri girdik. Telefonum çaldığında ekrana baktım. Gördüğüm kişiyle göz devirdim. Selin'in beyninden bir porsiyon lütfen. Kızla aynı evde oksijen alıyoruz şu an ve o beni arıyor.
''Ne var Selin?''
''Kanka Emrelerin odasına çık gizlenme yeri bulduk yeminlen ikide bir oynamaktan çatladım'' güldüm.
''Ee yanımda''
''Kim?''
''Odasında olduğunuz hani'' dedim Emre'ye bakarak. O bana ne oldu derecesinde kafasını salladı ben bir dakika işareti yapıp Selin'i dinledim.
''Gelin ikiniz de işte sen de dinlenmiş olursun'' telefonu kapattım. Cemre tam bize geliyordu ki Emre'nin kolunu tutum yukarı koştum.
''Emre odan nerede?'' lafımla güldü.
''İlk günden beni odama mı atıyorsun?'' gözlerimi devirip odasını aramaya başladım.
''Hey ben ciddiydim. Ne yapıyorsun?'' Selinleri bulunca içeri daldım.
''Öldüm ben ya. Bir insan hiç böyle yokuş aşağı gibi bir topuk giyer mi yahu? Öldüm burada'' dediğiyle güldüm. Ada da başını sallıyordu.
''Ben de çok fazla nefes aldım galiba kafa yaptı. Şu an odamda üç güzel kız mı var?'' dedi Emre o havalı saçlarını kafasıyla geriye alırken.
''Bir daha fazla dışarda durmamanı tavsiye ederim. Cemre kenesi bulaşıyor'' dediğinde güldüm. Ada ile Selin anlamazca bakıyorlardı.
''Boş verin'' aynı anda dediğimiz için gülmüştük yine. Aniden kapı açılınca ödüm koptu ve çığlık attım çünkü yere düşmüştüm. Kapının arkasında durunca haliyle(!) kapıya baktığımda bu sefer yine sinirlendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAFTİRİK
Teen Fiction"Ya ama aşkım olmaz ki böyle bizim hemen evlenmemiz lazım" cemreye bakıp nefes verdim. "Ya Cemre normalde kızlar bunu der ama şu an sen bunu diyorsun. Evlenmemiz gerektiğini benim söylemem lazımdı. O yüzden sus" "Normalde hikayede olsa kız gelip ço...