''Kanka bunlar ne kadar mal lan hıhı'' hıhı diye güldüm evet.
''Evet lan ama biz de hep görüşmesek böyle olacaktık. Asıl sen kapıya bak seninki geldi'' kafamı ona çevirip gülümsedim. Görkem gelmişti. Lan! Bir dakika Görkem bizim okulda mı?
''Görkiş'' diye bağırıp sarıldım ona.
''Aynı evdeydik zaten mal ne bu özlem'' doğru lan. En son ben bunu Emrelere göndermiştim.
''Emreyle anlaştınız mı yakışıklı?'' Selin'in her zamanki mallıklarına hoş geldiniz.
''Pek anlaşamadık çünkü sadece bütün gün şu kız isimli çocukla kötü kötü bakıştık'' kız ismi derken pardon?
''Kız isimli çocuk mu?'' dedim gülerek.
''Hani senin adaşın olan'' ben gülmeye başlayınca Selin de güldü.
''Ama lütfen kuzenimle dalga geçmeyin'' dedi ben de hayali fermuar ile ağzımı kapadım.
''Kanka bizim balonlular nerede kaldı?''
''Bak geldiler bile''
''Fit fiyu'' gibi bir ıslık çalmaya çalıştım.
''Oha ben bile yavşarım lan buna'' Görkem'e tiksinir bir şekilde baktık.
''Really bitch Görkiş?''
''Of Selin bir şaka yaptırmadınız''
''Oy hemen de üzülürmüş'' dedim yanaklarını sıkarak. Zil çalınca herkes hala dışarıdaydı sadece çömezler hariç. Hani şu yeni gelenler puhahah. Telefonum elimde balonluları çekmeye çalışıyordum. Ama yani cidden kollarındaki kas değil de balon gibiydi. Fazla abartılı değildi ama hoş duruyordu. Telefonuma mesaj gelince aynı zaman da Selin'e mesaj geldi.
KİMDEN = SEHSÜ KÜÇÜK AYI (Emre) isim bulamamıştım ne yapayım.
''Ada kafamın etini yedi sence sizin özlemini gidermek için ne yapmalıyım?'' tabii Cemre kızı takmayınca iş Emre'ye düşmüştü.
KİME = SEHSÜ KÜÇÜK AYI
''Sanırım ona sakin olmasını ve telefonu ile vakit geçirmeyi öğrenmesi söyle :D''
''Sana da mı aynı soru?'' dedi Selin.
''Hıhı'' dedim Emre'nin profiline girdim. Tatlı çocuk ama kanka gibi tatlı. En çok da saçlarıyla onu gıcık etmek hoşuma gidiyor. –dccdcd gerçekte muş-
''Cemre de çok yardımcı oluyor'' derken iyi insan mı yoksa it mi diyeyim bilemedim. Cemre'den mesaj vardı.
KİMDEN = SEHSÜ AYICIK
''Ada bu sefer bana sardı sana bunu söylemek istemiyorum ama bir öneride bulunur musun?'' güldüm. Gıcıktı ama iyi çocuktu ve totlo. –düzgün söyleyemiyorum ccdcdc-
''Ne gülüyon öyle kız?'' şive değişikliği yapmayı seven bir arkadaşımın olduğu yeni öğreniyorum evet.
''Hiç kız ne yapcam be'' ikimiz de gülerken zil çaldı yine. Ne yazacağımı düşünüyordum ne yapayım.
KİME = SEHSÜ AYICIK
''Bencee doğaçlama yap ve bilmiyorum :D'' umarım ikisi de bana mesaj attığını biliyordur çünkü her ikisine de farklı bir fikir vermiştim. Telefonum çalınca ekrana bakmamla güldüm.
''Görkem ile uzaktan falan akrabalığınız var mı Selin?''
''Neden?''
''Çünkü aynı yerde nefes almamıza rağmen beni arıyor''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAFTİRİK
Teen Fiction"Ya ama aşkım olmaz ki böyle bizim hemen evlenmemiz lazım" cemreye bakıp nefes verdim. "Ya Cemre normalde kızlar bunu der ama şu an sen bunu diyorsun. Evlenmemiz gerektiğini benim söylemem lazımdı. O yüzden sus" "Normalde hikayede olsa kız gelip ço...