"Bu kadın kime ders anlatıyor ya cidden bunu kaç kere daha sormam lazım benim?" Selin kıkırdadı. Arada dinleyip Cemrenin mesajlarına cevap yazıyordum. Snapchat e girip snap atanlara baktım. Herkes gezsin. Siyah bir fotoğraf çekip üzerine yazı yazdım.
'Ne gezmesi kıskanmak bey!' her yeri emoji ile doldurup snapi attım. Seline baktım neye gülüyor bu kız? Ona biraz yaklaşıp telefonuna baktım. Bizim okuldaki sarışın grubundan biriyle konuşuyordu. Ne? Sarışın grubu mu?!
"Selin" dedim fısıldayarak.
"He kanka"
"Kim bu?"
"Kim kim bu?"
"Bana kelime oyunu yapma"
"Ya üf çocuk işte senin benim gibi insan" gözlerimi kıstım.
"Komik olduğunu mu sanıyorsun? Ne konuştuğunuzu bilmek istiyorum" o da benim gibi gözlerini kıstı.
"Yok ya sen bana Cemre ile konuştuklarınızı söylüyor musun?" suratını asıp dudağımı sarkıttım.
"Çıkışta değiş tokuş yaparız telefonları" gülümsedi.
"Peki anlaştık şimdi beni rahat bırak bitch!" deyip telefona gömüldü. Telefonum titreyince mesaj geldiğini anladım.
KİMDEN: SEHSÜ AYICIK
"Bugün yine bizdesin bebek ;)"
KİME: SEHSÜ AYICIK
"Ya ben sizde kalmak zorunda mıyım aşkım ya sen kal bende"
KİMDEN: SEHSÜ AYICIK
"Oo beni eve mi atıyorsun? Tamam kabul ediyorum :D"
KİME: SEHSÜ AYICIK
"Hıhı aynen canım zil çalmak üzere ben yemek yemeye gideceğim derse gelince mesaj atarım"KİMDEN: SEHSÜ AYICIK
"Tamam iyi beslen ;)" şekil A da gördüğünüz gibi yine benim gibi deli bir sevgili yapmıştım.
"Cemre hadi açlıktan öleceğim"
"Öğle yemeği ne ara oldu?" Selin gözlerini devirdi.
"Şimdi oluyor ya hani birtanem" kafamı okşayıp okkalı bir tokat attı ardından.
"Oha oç kafam! Ebene çam ağacı diksinler emi!" beynim yok sanırım.
"Selin beynim yok ne yaptın beynime?!"
"O her zaman yoktu bebeğim" dil çıkarıp taklidini yaptım.
"Dödödö komik mi yakışıklı?" dedim iki kaşımı indirip kaldırırken.
"Sen insan mısın acaba diye düşünmeye başladım haberin olsun yani"
"Ya üf hadi yürü" bugün menüde hamburger Cola ve yanında da her zamanki gibi patates kızartması vardı. Tepsileri alıp masaya geçtik. Snap atmam lazım şimdi benim. Fotoğraf çekip 'Oh my baby!!' yazısını yazdıktan sonra snap attım.
"Sensin my baby salak yemek ye hadi?" kıkırdayıp patatesimle aşk yaşamaya başladım.
"Hoş geldiniz çocuklar" gülümseyip hepsini içeri aldım. Bugün cuma günüydü ve ben çok mutluyum. Neden mi? Hey bitch bugün cuma! Af günü bugün puhahajsh.
Bir şeyin de içene sıçma gerizekalı!
Sana ne göt ses sana ne!
Sensin sana ne! Sana ne benim boyumdan sana ne!?
Çok komikti tamam... Ve beyin koşarak uzaklaşır.... Fiyuvv!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAFTİRİK
Teen Fiction"Ya ama aşkım olmaz ki böyle bizim hemen evlenmemiz lazım" cemreye bakıp nefes verdim. "Ya Cemre normalde kızlar bunu der ama şu an sen bunu diyorsun. Evlenmemiz gerektiğini benim söylemem lazımdı. O yüzden sus" "Normalde hikayede olsa kız gelip ço...