BÖLÜM - 17

80 15 1
                                    

GERÇEK HAYATTAKİ EMRE'NİN TARZI NEREDEYSE BÖYLE BEN DE BU FOTOĞRAFI KOYAYIM DEDİM. NE KADAR AZ KİŞİ DE OLSA OYLAMAYI VE OKUMAYI BIRAKMAYIN! DAYANAMADIM VE YB YAYINLADIM. FAZLA UZUN OLMADI AMA OKUYUN YANİ FKCKCJCNCJC BB.

''Kızım hadi bu servis de çatladı zaten'' formanın eteğini son kez düzeltip ceketimi üzerime giydim. Selin aşağıdan bağırmasa iyi. Korna çalınınca aşağıya bağırdım.

''Sensin dit dit!'' diye bağırdım.

''Kızım az daha adam gidecekti''

''Bana ne. Biz o kadar para veriyoruz bekleyecek'' dedim önümüzdeki şoförün bizi duymayacak şekilde.

''Naber kızlar?''

''İyi Görkiş senden?'' l*n dur biraz Görkem bizde kalıyordu ama dün yoktu.

''Görkem dün sen neredeydin?''

''Valla siz Selin ile kaldığınız için dün ben de arkadaşımın evinde kaldım.'' kıyamam Görkiş'e.

''Neyse ben kulaklığımla uyuyacağım görüşürüz'' One Direction' un yeni şarkısını açıp gözlerimi kapadım. Liam çok şeker değil mi? Kaslar falan -djfhjdfhd-

--

''Kafam şişti be susun!''

''Ama Cemre, soruyu yanlış çözüyor'' soruya baktım gözlerimi kısıp ters ters Görkem'e baktım.

''Görkiş dedik bağrımıza bastık. Düzgün çöz la şu soruyu'' dedim kafasına bir tane indirirken.

''Tamam ya ben gidiyorum. Siz takılın'' testin daha birinci sorusunda pes edince gülümsedim.

''Bak nasıl kaçıyor gördün mü?'' dedim Selin'e.

''Neyse hadi biz de içeri girelim soğuk oldu burası'' kafamı sallayıp elimdeki kalemi kitabın içine sıkıştırıp Selin'e verdim.

''Bana bir daha Geometri verme. Ben edebiyatçıyım bebek'' önden koşarak çıkıp sınıfa girdim.

''Yeni hoca gelmiş gördünüz mü?'' arkadaki kız yanındaki kızla konuşurken onlara döndüm.

''Ne hocası?'' kız bana dönüp konuştu.

''Edebiyat hocası değişmiş. Şikayet mi ne etmişler. Yeni mevzun olmuş bir hoca gelmiş çok eğleneceğiz gibime geliyor'' dediğinde ben de yapmacıkça gülümsedim.

''Ben Cemre''

''Ben de Yağmur. Memnun oldum'' gülümsedim. Selin tam yanıma uçunca içeri bir çocuk girdi.

''L*n yeni hoca gelmiş duydun mu?''

''Şimdi duydum'' içeri ağır çekimde giren çocuğa ve ya adama baktım. Siyah siyah giyinmiş. Tuttum seni adamım.

''Günaydın çocuklar'' birden herkes susup adama baktı. Tekrardan önlerine dönüp konuşmaya başladılar.

''Günaydın! Dedim çocuklar'' diye bağırırken yukarı aşağı zıplayan adama güldüm.

''Amacın ne? Günaydın dediğini duyduk zaten'' dedi arkalardan bir çocuk.

''Ben yeni edebiyat hocanız Burak'' af buyur!

''Yeni hoca siz misiniz?'' dedi okulun s*rtüğü.

''Evet''

''Ben Eslem'' yavşa hemen tabii!

''Sırayla hepinizle tanışacağım'' güldüm.

''Hocam ilk okulda değiliz zamanla öğrenirsiniz zaten'' dedim.

SAFTİRİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin