MULTİ CEMREYLE EMRE <3
''Lan turuncu!''
''Vaaayyy. Cemo!'' lan bu benim turuncummuş. Yani kuzenim. Ailede hatta sülalede bir tek o turuncu kafaydı.
''Sensin Cemo l*n sen burada mı okuyorsun?''
''Evet de senin burada ne işin var?'' Cemre ile bana tip tip bakmaya başladı.
''Bu benim kankam'' dedi Ada birden beni kendine çekip sarılarak. Manyak!
''Ha tamam o zaman oturun bakalım'' kuzenim çok korumacı biriydi. Yanıma hiç erkek yaklaştırmadı Görkem dışında. İyi çocuktu Murat.
''Pislik, demek kuzenin ha!'' dedi Ada sessizce bana.
''Ne yapayım sülaleden mi kovsaydım Ada?'' güldük.
''Hangi taraftan?''
''Ne diyorsun Ada yine?''
''Hangi taraftan kuzensiniz?'' dedi Murat'a. Vay konuşma çabası.
''Halamın kızı'' dedi Murat gülerek.
''Ne kadar şanslısın Murat. Böyle kuzen başka yerde bulunamaz'' dedi Emre gülerek. Ouww sağ ol bebek!
''Bence de Murat'' dedi Cemre Emre'nin lafını bastırmaya çalışarak. Yapmacıktan öksüreyim derken boğazıma yapmacık öksürük tükürüğü kaçtı. O nasıl oluyorsa.
''Ben su getiririm'' dedi Cemre ve bankın üzerinden atlayarak kantine gitti. Ne kadar da banklardan atlayan bir çocuk. –cdcdcdcd- murat da
''Sakat'' deyince gülmemin verdiği etki ile daha çok öksürmeye başladım. Ne kadar da tükürüğüyle boğulan bir kız. –ccdcdcdc-
''Al yavaşça iç'' Cemre bana suyu uzattı. Uzattığı gibi Emre elinden alıp açtı ve içmeme yardım etti. Yanımdaydı çocuk sevap işliyeyim dedi. –hıhım-
''Sağ ol. İkinize de'' dedim gülerek.
''Hadi ben kaçayım biraz içeride takılırım'' dedi murat kalkarken. Ada'nın vurduğu gibi bağırdım.
''Neğreye?'' diye çıkmıştı ama.
''Ebene canım gelir misin?''
''Tamam hadi gidelim. Doğduğumdan beri görmüyorum kadını'' hepsi gülünce ben de güldüm. –cemre de güldü-
''Çok konuşma hadi gel gezelim'' beni omzunun altına alırken Ada'yı hızlı yanıma çektim.
''Eee halamlar ne yapıyor kuzen?''
''Geziyorlar keretalar'' dedim gülerek.
''Bunu halama söylerim ha'' tehdit ha?
''Aaa uğraşma kuzeninle çok ayıp'' dedim gülerek. Ada aklıma gelince sırtımı dikleştirip Murat'a baktım.
''Ada'yla kanki misiniz?'' Murat Ada'ya bakıp göz kırptı.
''Kankamın kız kardeşi benim de kardeşim sayılır'' ouw bu biraz ağır oldu.
''E çüş Murat. Odunlaşma!''
''Ne yaptım ben l*n! Gerçeği söylüyorum'' Ada kafasını 'boş ver' derecesinde salladı. Zil çalınca herkes içeri girmeye başladı. Ben de havalı yürüyüşümden birisini yaparak yürüdüm. Okulun içi sıcaktı ve ben kalın ceket giymiştim. Neden? Çünkü Murat çok totlo. Ne alaka anlamadım.
''Hepiniz aynı sınıfta değilseniz ben nereye gideceğim?'' dedim Murat'a bakarak.
''Bizimle gel. Cemre ben ve Emre aynı sınıftayız. Diğer teneffüs Ada'nın yanına gidersin''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAFTİRİK
Teen Fiction"Ya ama aşkım olmaz ki böyle bizim hemen evlenmemiz lazım" cemreye bakıp nefes verdim. "Ya Cemre normalde kızlar bunu der ama şu an sen bunu diyorsun. Evlenmemiz gerektiğini benim söylemem lazımdı. O yüzden sus" "Normalde hikayede olsa kız gelip ço...