Arkadaşlar yanlışlıkla yirmi ikinci bölümü atacağıma yirmi üçüncü bölümü attım buradan baştan okuyun yarın yb gelecek. Votelemeyi unutmayın!
EMRE'DEN
"Uyandırsak mı Ada?"
"En hain kişiye sordun kuzen" dünkü şeyden sonra parti yapmıştık. Çok güzel bir gündü. Şu an iki Cemre de uyuyordu. Selin elinde kahveyle içeri girdi Ada da kendine kahvaltı hazırlıyordu.
"Birlikte yeseydik hanfendi" dedim ona bakarak.
"Ya abi arkadaşlarımla buluşacağım şimdilik azıcık kahvaltı ediyorum birlikte yeriz sonra" tostunu bitirip yanağımdan öptü.
"Görüşürüz Cemregile selam söyle" bunu gülerek söylemişti.
"Tamam hadi git"
"Günaydın ikiz" içeri girerken esneyen Cemre'ye güldüm.
"Günaydın yatamadın mı?"
"Yok ya yattım da boynum tutulmuş" bütün gün sarılarak yatarsanız olur böyle şeyler.
"Geçer geçer merak etme. Cemre uyanmadı mı?"
"Uyandı içeride" kafamı sallayıp yapmaya çalıştığım omleti çeviriyim derken yere döküldü.
"Çekil ben yaparım. Cemreyi çağır bana" kafamı sallayıp içeri girdim.
CEMRE'DEN (ERKEK)
"Efediiimm" diyerek içeri girdi Cemre.
"Yardım et bu tatlı sevgiline hatun" ikimiz de gülmeye başladık.
"Ya çok tatlısın" deyip burnuma vurdu.
"Sen de. Nereden başlıyoruz?"
"İlk sebzeleri yerleştirelim masaya hadi" birlikte hızlı hızlı yerleştirdikten sonra omlete geçtik.
"Çok güzel kokuyor bu" gülümseyip tavayı kaldırdım. Omleti havada döndürdüm. Maksat hava atmak.
"Tamam Cemre biliyorum çok güzel yemek yapıyorsun"
"Eyvallah bebek" dedim göz kırparak.
"Ee bizim bugün okula gitmemiz gerekmiyor muydu?"
"Sevgilin her şeyi halletti canım" yanıma gelip yanağımdan öptü tam geri çekilecekken belinden çekip dudağına hafif öpücük kondurdum.
"Ya Cemre salak mısın? Yemek yap çarpılırız bak sonra" uyarır gibi yapıp güldü.
"Tamam. Zaten işim bitti hadi bunları da içeri al" herkese birer tane krep, bir tava omlet ve yanlarında da portakal sıkmıştım.
"Ya Cemre çok güzel gözüküyor" Selin bunu söyler söylemez Cemre ona gülerek baktı.
"Tabii kimin elleri değdi" gülümseyip ellerini öptüm Cemrenin. Şu an yanaklarını mıncıklayasım geldi ama kendimi tuttum yani.
"Ay tamam sustuk!"
CEMRE'DEN (KIZ)
"Ben bunu yemeye kıyamam diyeceğim de bunlar bitirdi bile" dedim uzaktan Emre ile Seline bakarken.
"O zaman hemen seni yemeğe yetiştirelim" birden havalanınca çığlık atmaya başladım.
"Ya Cemreeeğğ indir beni! Oha düşüceğim!" bir anda koltuğa oturttu beni.
"Sevgilimin yemeğini bitirdiniz yavaş yiyin!" kahkaha atmaya başladım ben bebekmişim gibi davranıyordu. Ağzıma tüm krepi birden tıktım. Çok açım napayım? Hepsini yedikten sonra omlete daldık Cemreyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAFTİRİK
Novela Juvenil"Ya ama aşkım olmaz ki böyle bizim hemen evlenmemiz lazım" cemreye bakıp nefes verdim. "Ya Cemre normalde kızlar bunu der ama şu an sen bunu diyorsun. Evlenmemiz gerektiğini benim söylemem lazımdı. O yüzden sus" "Normalde hikayede olsa kız gelip ço...