Her şeyi Küçük Görme,noktada küçüktür ama cümleyi bitirir...
''Tamam baba. Hem annem daha yeni çıktı.'' Dedim yani neyi anlamıyorsunuz şu 'anladım' kelimesinden.
''Tamam kızım. Kendine iyi bak. Görüşürüz.'' deyip kapadı. Oh be tek başımayım artık. Babam yurt dışında çalışıyor. Ve şu an annem de oraya gidiyor. 6 ay boyunca kafam rahat. Tabi zırt pırt aramazlarsa. Ah pardon! Ben size kendimi tanıtmadım. Ben Cemre. Çok kafa dengi bir kızım. Yani arkadaşlarım öyle der. Simsiyah kıvırcık saçlarım yeşil gözlerim var. Yaşıma göre hafif daha uzun boyluyum. Lise 2'deyim. Yani okulların açılmasına 1 hafta kalmıştı. Selin'i arayıp plan yapsak iyi olur okuldan önce bir nevi terapi gibi.-Gerçekte bunu her yıl yaparım- İkinci çalışta açtı.
''Efendim Cemo'' dedi sevinçli bir sesle.
''Kanka okul başlamadan önce bir plan kursak ya'' dedim sıkılarak. Konuşurken bir taksi durdurup bindim. Havaalanındaydım ve şu an eve gidiyordum.
'' Olur kanka. Çok iyi bir fikir. Bize gel hazırlarız şimdi.'' Dedi Selin.
''Tamam, kanka geliyorum birazdan.'' Dedim ve telefonu kapadım. Taksideki amca bana dönüp;
''Nereye gidiyoruz kızım.'' Dedi. Bana dönüp derken kırmızı ışıkta durmuştuk. Adresi verip arkama yaslandım. Whatsapp dan birkaç arkadaşım vardı yani gerçekte hiç görüşmemiştik. Aslında hepsini bir yerde toplayıp buluşma yeri ayarlamamız lazımdı. Whatsapp'a girip 'Cindirella' adlı kişiye mesaj attım.
''Canım ben Selolar'a gidiyorum. Sonra neredesin diye kavga çıkmasın.'' Diye yazıp gönderdim. 'Cindirella' diye kaydettiğim kişi sanalda sevgilim oluyor. Arada bir annem telefonumu karıştırdığı için isimleri hepsi farklı. Annemle böyle şeyleri konuşmak hoşuma gitmez. Aynı şehir ama farklı semtlerde oturuyorduk. Aslında ona aşık falan değildim sadece takılıyoruz işte kanka gibiyiz resmen. Gerçek aşkımı 'gerçek hayatta' arıyorum. Hatta bir ara ona da açıklamıştım durumu. O bana aşık mı bilemem. Telefonuma gelen mesaj sesi ile irkildim ve yeşil çimeni gözlerimi telefona çevirdim.
''Tamam sevgilim. Hem kavga falan da çıkarmıyorum ve bir daha kavga etmeyi de düşünmüyorum.'' Diye mesaj atmıştı. Bazen gerçekten bana aşık olduğunu düşünüyorum. Of Ozan aşık olma bana salak şey .Hani kanka gibiyiz demiştim ya onu boş verin öyle değilmiş. Ben özgür bir insanım bir kere. Neyse mesaj yerini açıp
'' Tamam, zaten lafın gelişi öyle demiştim aşkım. Sonra görüşürüz.'' yazıp gönderdim. Ozan'ın tek bir huyunu seviyorum o da fazlaca kibar olmasıydı. Yani kızlara karşı kibar ve kimseyi incitmezdi. Bu yüzden teklifini kabul etmiştim. Ama nasıl ayrılacağımı bilemiyorum. Telefonumdan gelen sesle kafamı ekrana çevirdim. Ve biraz şaşırdım.
''Seni seviyorum. Sonra görüşürüz Cemre.'' yazıyordu. Al ne dedim ben ahan da çıktı. Beni seviyormuş. Neyse sakin...
Taksi durduğunda tonton amcaya parayı uzatıp arabadan indim. Selinle haftanın her 4 günü ya bizim evde ya da onların evinde günümüzü geçirirdik. Zili çaldım. Salak koşarak geldiğini içerden duyabiliyordum.
'' Hoş geldin aşkımm'' dedi gülerek . Ah Selo'nun konuşma anlayışı.
''Boğdun kızım ya. Hadi içeri gir.'' Dedim onu içeri ittirirken.
''Ben bir kağıt kalem getireyim yazarız yarın için yapacağımız şeyleri.'' Dedi Selo yukarı çıkarken. Evleri iki katlıydı ve dekorasyonu da bayağı şıktı. Ben Selo'yu beklerken telefonuma bildirim geldi. Ozan'dandı.
'' Sıkıldım ve seni özledim ne yapıyorsun??'' diye mesaj atmış ve dudak büzmüş fotoğrafını göndermiş. Of Ozi nefes aldır. Fotoğrafta çok tatlı çıkmıştı. Kusursuz bir çocuktu ama işte takıntılıydı. Ben de bunu bile bile onunla çıkmıştım.-Karakterin ne kadar zeki olduğunu anlamışsınızdır- Parmaklarımı hızlıca telefonun ekranında dans ettirken Selo aşağı iniyordu.
''Demiştim ya Selolar'a geldim. Sen ne yapıyorsun diyeceğim ama sıkıldığını söylemiştin'' yazıp gönderdim. Saniyesinde mesaj gelmişti.
'' Güzel ve şirin olduğun kadar da zekisin. İşte bu yüzden seni seviyorum... '' yazmıştı. Neye bulaşmıştım ben böyle. Resmen çocuğa acı çektiriyordum. Zar zor bir şeyler yazıp gönderdim.
'' Aşkım benim kapatmam gerek Selinle birlikte ders çalışacağım.'' Yazıp gönderdim. Ay bir de utanmadan 'Aşkım mı ' yazıyorsun. Diye içimden geçirsem de çoktan silme hakkımı kaybettiğimi anlamıştım. Yine çabucak mesaj gelmişti.
''Tamam. Görüşürüz sevgilim.'' Yazmıştı. Aldırmayıp telefonumu tam olarak kapadım. Biraz dinlenmeye ihtiyacım vardı. Kafamı kaldırmam ile Selin'i görmem bir oldu.
''Selo ödümü kopardın !'' dedim hafif kaşlarımı çatarak.
'' Kusura bakma ya Ozi enişteyle mi mesajlaşıyordun??'' dedi gülerek.
''Of Selin. Sen de içimden ne geçtiğini biliyorsun. Ve bu işi bitirmem biraz zor olacak'' dedim konuşurken tuttuğum nefesimi bırakırken.
''Bence direkmen söyle kurtul.'' Dedi Selo.
'' He bir de onunla ona acıdığım için çıktığımı sansın dimi Selo'' dedim. Aldırmadan
''Neyse hadi başlayalım şu plan işine'' dedi ve kağıdı elime tutuşturdu. Azcık düşündüm ve yazmaya başladım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAFTİRİK
Novela Juvenil"Ya ama aşkım olmaz ki böyle bizim hemen evlenmemiz lazım" cemreye bakıp nefes verdim. "Ya Cemre normalde kızlar bunu der ama şu an sen bunu diyorsun. Evlenmemiz gerektiğini benim söylemem lazımdı. O yüzden sus" "Normalde hikayede olsa kız gelip ço...