Arkadaşlar Burçin isimli kişiyi yanlışlıkla Buğlem diye yazmışım 5. Bölümde k.b iyi okumalar multi Görkem.
Görkem? Ne işi vardı bunun burada. Yurt dışında değil miydi bu? '' Görkem!'' diye çığlık atıp boynuna atladım. Ona sarılırken kendisi de kahkaha atıyordu. Selin de tanımıyordu Görkem'i. Bir ara anlatmıştım ama hiç görmemişti. Herkes bize tip tip bakarken aldırmadan yanağına bir öpücük kondurdum.
''Cadım. Özlemedin mi beni ?'' dedi tekrardan gülerek. Görkem benim eskiden beri çocukluk arkadaşım ve ilk hoşlandığım çocuktu. Hala da bir şeyler var içimde yani. Allah var taş çocuktu yani.
'' Şapşal tabii ki de özledim. Pislik ya. İnsan bir haber verir.'' Dedim koluna vururken. O da gülerek bir daha sardı beni. Biraz daha burada kalsak heykelimizi dikeceklerinden emindim. Elinden tutup masaya sürükledim. Masadaki herkes merakla bakıyordu. Bir kişi hariç. Ayh sehsü ayı.
'' Bu Görkem. Arkadaşım, bunlarda Selin, Ada. Bu da seh-'' derken. Dudağımı ısırıp.
'' Cemre.'' Dedim. az kalsın sehsü ayı diyecektim. Görkem alayla gülüp.
'' Adaşın erkek ha. Güzelmiş tuttum seni Cemre.'' Dedim gülerken.
'' Demek hep anlattığın Görkem buymuş. '' dedi Selin Görkem'i süzerken. Masadaki herkes Görkem'e bakarken neden sehsü ayı merak etmiyordu bu benim neyim diye? Pislik işte.
'' Anlatılmayacak gibi de değil şimdi yani.'' dedi Ada gülerek. Ama gülmesi Cemre'nin tekmesiyle kesildi.
'' Ah abi ne yapıyorsun ya?'' dedi. Cemre'nin sinirlendiği belliydi. Görkem ise her yere beyaz dişleri ile gülümsüyordu. Cemre'nin yanında oturduğum için üstüne üstlük Görkem de oturuyor olduğu için Cemre'nin üstüne düşmeme az kalmıştı.
'' Cadı görmeyeli güzelleşmişsin. Dur bir daha bakayım.'' Deyip çenemden tutup yüzümü ona çevirdi.
'' Evet evet daha güzel olmuşsun'' dedi gülerek. Dudağımı büküp
'' Eskiden çirkin miydim?'' dedim Cemre'ye aldırmadan. İki saatten beri arkamda kıpırdanıp duruyordu. Bu çocuğun götünde kesinlikle bir şey vardı.
'' Hayır ama daha tatlı olmuşsun.'' Dedi gülerek.
'' Üf bırak.'' Dedim çenemi ondan kurtarmaya çalışarak. Tam bıraktı oh derken çenemi kendine yaklaştırıp yanağımdan öptü. Ve güldü, o gülerken ben de yanağımı siliyordum. Kim olursa olsun yanağımdan öpülmesine gıcık olurdum.
'' Bilerek yap-'' derken Cemre aniden kalktığı için konuşmam bölündü ve herkes ona bakıyordu. Sinirle.
'' Çekilecek misin yoksa ben mi çekmek zorunda kalayım?'' dedi ilk WC ' de karşılaştığımızda da böyle bağırmıştı usulca kayıp ona yer verdim. O da hemen hızlıca çıkıp gitti. Daha demin işi bağladık derken yine her şey b*k olmuştu. Görkem içimdekileri okumuş gibi.
'' Ne oldu şimdi buna?'' dedi. Ada Görkem'i sapık sapık izlerken konuştu.
'' O hep böyledir. Abim diye söylemiyorum ama tam bir sehsü ayıdır.'' Dedi gülerek. Hey yapmayın ama böyle şeyler.
'' Ahahaha sehsü ayı mı ? Bu normalde Cemre'nin takacağı isimlerden biridir.'' Dedi bana bakarak.
'' Hıhı tabii tabi '' derken Ada'ya öldürücü bakışlar atıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAFTİRİK
أدب المراهقين"Ya ama aşkım olmaz ki böyle bizim hemen evlenmemiz lazım" cemreye bakıp nefes verdim. "Ya Cemre normalde kızlar bunu der ama şu an sen bunu diyorsun. Evlenmemiz gerektiğini benim söylemem lazımdı. O yüzden sus" "Normalde hikayede olsa kız gelip ço...