Část sedmá

296 12 0
                                    

Pohled Ládi

S klukama jsme si povídali o tý dnešní večeři, sraz je v restauraci U Tullerů. Jednou su tam byl s rodičema a vařili dobře.

Někdo zaklepal, otočil su hlavu ke dveřím a v nich stála Sany. Bože proč je tak krásná, když si vzpomenu jak byla předkloněná. Ne nemysli na to..

Pozdravila nás a my ji pozdravili na zpět. Zeptala se nás kdo půjde k ní na fizio. Hned jsu zvedl ruku, jako ve škole. Začala jmenovat jména kluků ve kterém pořadí půjdou a mě si nechala na konec.

"Hele kluci řekli jste Sandře v kolik a kde je ta večeře?" Zeptal se Pešek.

Zakroutil su hlavou, Sany tady už dávno není.

"Tak jo kluci, jdu vstříc orientu." Řekl Kara a rozešel se ke dveřím.

Jen su zabručel a šel do posilky. Jestli mě sralo že se Sany líbí i mým kamarádům? Jo sere mě to!

Pohled Kary

Odešel jsem s kabiny a vydal se za Sandrou. Byla tak zkurveně sexy že se mi málem postavil. Prošel jsem dlouho chodbou až k fiziu. Ani jsem se neobtěžoval zaklepat na dveře a rovnou je otevřel. Seděla u stolu...

"Ahoj, tak jsem tady." Ohlásil jsem se.

Sandra se mě zeptala co mě bolí a zčervenala, byla děsně roztomilá když se červenala.

Na její pokyn jsem si svlékl tričko, když se na mě otočila tak se zasekla a otevřela pusu. Uchechtl jsem se a sedl se na lehátko. Sany pořád seděla u stolu a koukala do blba.

"Sany?" Řekl jsem a zasmál se.

Ona zatřepala hlavou a usmála se. Přešla ke mě a sedla si na stoličku co stala vedle lehátka. Položila ruce na moje rameno, měla tak heboučké a teplé dlaně.  Začala mi prohmatávat rameno, na jednom místě mě píchlo.

"Auu." Zaúpěl jsem.

"Promiiň." Řekla a začala mi rameno tejpovat.

"Tak hotovo, před příštím tréninkem zase přijď. Kdyby tě to bolelo tak mi napiš." Řekla a zvedla se.

"Dobře děkuju." Řekl jsem a oblékl si tričko.

"Pošli mi prosím Ryneše." Poprosila a usmála se.

"Dobře, tak se uvidíme večer." Rozloučil jsem se a odešel.

Netrvalo dlouho a došel jsem do kabiny. Všichni kluci se na mě otočili.

"Ryneš máš jít za Sandrou." Řekl jsem a sedl si vedle Krejdy.

Matěj kývl a odešel..

Pohled Ládi

Vrátil jsem se do kabiny ale Adam už tam nebyl. Těšila jsem se až uvidím Sany a budu si s ní povídat. Strašně jsem jí chtěl poznat a kdo ví třeba jí pozvat i na rande. Někteří kluci si hledají holky co nemají děti, i já měl takové období.

Jenže když jsem viděl Sandru bylo mi jasné že jí chci i když má syna. Mám rád děti a už párkrát jsem hlídal Filipovi syna.

Vzal jsem si mobil a vlezl na instagram. Koukal jsem na příspěvky od Sparty a od kluků co jsou na měsíčním hostování. Upřímně bez nich je tu až moc klid, vždycky ten co přijde a rozesměje všechny je Qazim.

Matěj před chvílí přišel otejpovaným kotníkem a šel na řadu Filip. Strašně bych chtěl vědět jestli mezi nimi někdy něco bylo..

Dcera trenéraKde žijí příběhy. Začni objevovat