Část pátá

337 11 3
                                    

Pohled Ládi

Na večeři jsme odsouhlasili skoro všichni až na pár cizinců co dneska odjeli na hostování do klubů v cizině. Těšil jsem se na ní, nevím proč nad ní tolik přemýšlím ale její rty, hlas a ty oči. O jejích ženských předností ani nemluvím. 

Zajímalo by mě jakou mají s Panym minulost, slyšel jsem jak klukům říkal že se poznali v baru před 6 lety. Tím pádem jí mohlo být tak 16? Co dělala tak mladá v baru? Jak su říkal mám spoustu otázek.

Otevřel su chat a napsal jí že se sejdeme zítra před restaurací na adrese kterou jsem jí poslal taky. Dal jsem mobil na nabíječku a usnul.

Ráno

Probudilo mě zvonění mého mobilu, zývl jsem si a natáhl se po mobilu. Volal mi Adam Hložek, hovor su přijal.

"Ano?" Řekl jsem rozespale.

"Dobré ráno, vzbudil jsem tě?" Zeptal se.

"Jo ale to je jedno, co potřebuješ?" Řekl su a sedl si.

"Chtěl jsem se tě zeptat jestli si to domluvil s tou Sandrou." Řekl Hložan.

"Jo snad přijde ale prakticky se jí můžeš zeptat dneska na Strahově." Řekl su a protáhl se.

"Nojo vlastně, no nic budu muset běžet. Uvidíme se na tréninku." Řekl a než jsem se stihl rozloučit položil hovor.

Položil su mobil vedle polštáře a odešel do koupelny kde si udělal hygienu. Pak  se převlékl do mikiny a kraťasů, vypadalo že bude dnes teplo.  Odešel su do kuchyně a udělal su míchaná vajíčka. Po snídani si dal talíř do myčky a odešel do chodby kde se obul a vzal si klíče od auta.

O 20 minut později..

Dojel su na Strahov a zaparkoval na parkovišti, vystoupil su z auta a zamkl ho. Nevím proč ale ihned su se rozhlédl a snažil se najít Sandřino auto, a že neuhodnete co jsem zjistil...

Stálo tam!

Rozešel su se dovnitř, procházel jsem chodbou kolem fizia. Dveře byli pootevřené a tak si viděl že tam bylo rozsvíceno. Nakoukl su dovnitř a uviděl ji.

Byla tak strašně krásná..

Pozoroval su ji jak rovnala věci z krabice na poličku. Ta krabice buď byla hluboká nebo o mě věděla, což asi těžko.

Ona se ohla!!

Polkl su a ucítil su jak se dole někdo probral.

Né teď né..

Potichu su zaúpěl a dal sledoval tu její dokonalou prdelku v těch bílých kalhotech. Po chvíli se narovnala a já si oddychl, potichu su se rozešel do kabiny se převléknout.

Postupně do šatny přicházeli další hráči až nakonec vešli Hložan s Karou. Nevím proč ale doufal jsem že neviděli to co su před chvílí viděl já.

Ten dole už se uklidnil a tak jsem mohl zase začít myslet normálně. Přišel ke mě Pany a sedl si vedle mě.

"Ahoj, tak co říkáš na Sany?" Zeptal se.

Podíval su se na něj a zdvihl obočí.

"Co bych na ní jako měl říkat." Řekl su.

"Nedělej blbího, moc dobře jsem tě viděl jak se koukas na její zadek když byla předkloněná." Řekl a zasmál se.

Pár lidí se na nás otočilo, mě v hlavě běžela jediná otázka.

Jak to kurva mohl vidět?!

Dcera trenéraKde žijí příběhy. Začni objevovat