Část jednatřicátá

187 10 1
                                    

Pohled Ládi

Je opravdu zvláštní jak vám někdo tak rychle může přirůst k srdci. I když mi to s dětmi jde a mám je rád, tak su se ze začátku bál že mě malej nepřijme nebo něco takového. Ale ten malej nezbeda mě přijmul dřív než su se rozkoukal.

Z koupelny se ozýval smích a mě došlo že až je zítra odvezu, tak tu budu zase sám, v tichu. A upřímně, to se mi moc nezamlouvalo. Vím že je brzy a ze Sany se známe pár týdnů ale cítím že je to ta pravá. Až v neděli přiletí tak bude nejspíš unavená takže nic ale v pondělí bych jí mohl pozvat na večeři a nabídnout jí jestli se ke mně s Adrienem nechtějí nastěhovat.

Je strašně roztomilý, jak mi malej říká tati. Mám ho rád jako vlastního. Taky bych je chtěl představit našim, už teď vím že je budou mít rodiče zbožňovat. Z mého přemýšlení mě vytrhl Adrienek kterej na mě skočil.

Položil su ho vedle sebe na gauč a začal ho lechtat.

"Ehm.." Odkašlal si někdo.

Zvedl su hlavu od Adriena a podíval na Sandru, která stála ramenem opřená o futra. Usmívala se na nás a bylo vidět opravdu šťastná. Adrien se dostal z mých spárů a skočil na mě, seděl mi na břiše a lechtal mě. Začal su se smát, když su najednou na sobě další pár rukou.

Podíval su se na Sany pohledem který jasně říkal. 'Děláš si prdel?'. Sany se na mě nevině usmála a poslala mi pusu. Ta potvora.

O 30 minut později...

Sany šla uspat Adriena a já si na chvíli užíval ticha. Na hluk su byl zvyklí od bráchy, když byl malej ale tohle je jinej živel.

Sany po chvíli přišla a obejmula mě, usmál su se a políbil jí. Chytl su jí za pas a přitáhl k sobě, naklonil su se k ní a do ucha jí zašeptal.

"Tak co mi ukážeš."

Sany mě beze slova chytla za ruku a odtáhla do ložnice. Cestou su jí koukal na zadek, kterej měla fakt libovej. Jakmile jsme byli v ložnici, přitlačila mě ke dveřím a políbila mě.

Pak mě odvedla k posteli na kterou mě následně strčila. Podepřel su se loktama abych viděl co bude dělat. Chvíli tam nehybně stála ale potom se usmála. Přišla ke mně a sedla si na mě, vrhla se mi na rty a já jí polibky velice rád oplácel.

Položil su jí ruce na zadek a zmáčkl ho, Sany mi vzdychla do rtů a já se samolibě usmál. Odtáhla se ode mě a strčila mi prsty do mých kudrlinek.

Přivřel su oči. Sany za ně zatáhla a já zaklonil hlavu. Sany se mi, a to doslova, za kousla do krku. Zhluboka su se nadechl a zkouskl si ret jakmile začala sát kůži.

Měl su co dělat abych se udržel a nevrhl se na ní, ale prostě tento večer byl v její režii a já jí chci dopřát aby si semnou mohla dělat co bude chtít.

Sandřina ruka se posunula až na můj rozkrok a já strnul...

Dcera trenéraKde žijí příběhy. Začni objevovat