Část dvacátá

198 16 0
                                    

Pohled Sandry

Láďa toho kluka odstrčil a obejmul mě, položila jsem mu hlavu na rameno a ať potom jsem si všimla že za ním stáli Adamové. Lehce jsem se usmála a víc se k Láďovi na máčkla.

"Nech mojí holkou na pokoji!" Zakřičel Láďa.

"Tvoji holku? Dovol abych se zasmál, tahle kurva mi něco dluží!" Křikl na Láďu.

A najednou mi to došlo. Ale nee! Trošku jsem se odtáhla od Ládi a podívala se na toho kluka abych se ujistila že je to opravdu on.

"M-Marku?" Zašeptala jsem.

"Aaa vzpomínáš si na mě, to je dobře. Protože mi něco dlužíš ale jestli chceš zplatíš mi to teď na hajzlech." Řekl a nechutně se ušklíbl.

Začala jsem se trošku klepat, Láďa to zřejmě ucítil a tak mě předal Adamům. Hložan mě obejmul kolem ramen a odváděl mě ke stolu za zbytkem. Kara stál za Láďou, asi kdyby potřeboval pomoct.

Hned jak si mě všiml Honza Mejdr vstal.

" Sedni si ke zdi jestli chceš." Řekl a položil mi ruku na rameno.

Jen jsem přikývla a sedla si ke zdi. Pořád jsem musela myslet na jeho slova. Než jsem stihla nějak zareagovat tak mě někdo vtáhl do objetí. Zvedla jsem hlavu a uviděla Karu. Trošku jsem se usmála a obejmula ho.

Adam tak krásně hřál že jsem usnula.

Pohled Ládi

Dohadoval su se s tím debilem ještě nějakou dobu. Budu se muset zeptat Sandry kdo to je. Když ten kluk odešel, vydal su se k našemu stolu. Všiml su si spící Sandry přitulené ke Karovi. V srdci mě bodl osten žárlivosti, trochu su si odkašlal a všichni u stolu stichli.

"Jak jí je?" Zeptal su se opatrně.

"Upřímně nevíme, po chvíli co jsem jí obejmul tak usnula." Řekl Adam.

"Asi ji vezmu ke mně domů." Řekl su.

Adam kývl a pomalu se postavil, Sany něco zamručela ale spala dál. Adam jí vzal do náruče a podal mi ju. Znovu něco zamručela a dala si ruce kolem mého krku.

"Na tady máš její věci." Řekl Kuchta a podal mi její kabelku.

"Dík, tak zítra kluci." Rozloučil su se a pomalu se rozešel pryč z baru.

Když su došel k autu, opatrně si v kapse nahmatal klíče od auta a vyndal je. Odemkl su auto a potichu otevřel dveře. Posadil su jí dovnitř a kabelku jí položil do klína.

Sedl su si na místo řidiče, nastartoval a vyjel k mému bytu.

O 30 minut později...

Zastavil sú v garáži na svém parkovacím místě, vylezl su z auta a následně z auta vyndal i Sany s její kabelkou. Vlezl su do výtahu a vyjel do nejvyššího patra. Odemkl su dveře od bytu a vlezl dovnitř. Dveře si za sebou zavřel a zul si boty.

Rozešel su se rovnou do ložnice a položil ju do postele. Sundal su jí boty a pak z ní opatrně sundal i šaty. Tentokrát pod nimi měla podprsenku. Chvíli su přemýšlel jestli jí mám sundat i spodní prádlo, no co už su ji nahou viděl. Nakonec si jí opatrně rozepl podprsenku a kalhotky su jí radši nechal.

Oblékl su jí svoje tričko co si vynsal ze skříně a pak su se odebral do koupelny. Kde su si dal sprchu a oblékl si trenky. Přišel su do ložnice a Sany pořád spala, lehl su si k ní a přikryl nás. Sany se přitulila a já spokojeně usnul...

...
Ahoj mí milý čtenáři, jste úžasní a moc děkuju za každou hvězdičku co mi dáváte pod kapitoly. Jsem moc ráda i za komentáře. Vzhledem k tomu že je toho už DVACÁTÁ kapitola a já se divím že mám pořád ještě nápady k tomuto příběhu, mě zajímalo jak to vidíte vy.

Klidně mi to komentářů napište, co byste si v příběhu rádi přečetli, nebo jakýkoli nápad třeba na nějaké drama. Opravdu cokoli vás nápadně klidně napište do komentářů.

Moc děkuji za podporu vaše
Spisovatelka ❤️

Dcera trenéraKde žijí příběhy. Začni objevovat