Část první

459 12 0
                                    

Pohled Sandry

"Pšš.. to bude dobré broučku, byl to jen sen." Šeptala jsem Adrienovi do ouška a hladila ho po vláskách.

Adrien se ke mně víc přimáčkl.

"Maminko?" Zašeptal.

"Ano broučku?" Zeptala jsem se.

"Mohl bych dneška špinkat š tebou?" Zašišlal.

"No jasně že můžeš." Řekla jsem.

Vymotala jsem ho z peřinky a vzala si ho do náruče. Adrien si omotal svoje ručičky kolem mého krku. Vzala jsem Šmudlíka, Adrienového nejoblíbenějšího plyšáka. Neusne bez něj.

Došla jsem do ložnice a položila ho do postele a přikryla peřinou. Lehla jsem si vedle Adrienka a on se ke mě přitulil. Dala jsem mu pusu na čelo a spokojeně jsme usnuli.

Ráno

Začal mi vybrovat telefon, zývla jsem a podívala kdo volá.

Natáhla jsem pro mobil ruku a hovor zvedla.

"Ano tati." Řekla jsem rozespale.

"Ahoj, já tě vzbudil viď." Řekl a trošku se uchechtl.

"Jo ale to je jedno, stejně bych musela vstávat." Řekl jsem.

"No proč vlastně volám, uvolnilo se místo fizioterapeuta. Tak mě napadlo že bys to místo mohla dostat ty." Řekl táta.

"Fakt?" Zeptala jsem.

"Ano, tak přijeď na Strahov v 10 hodin." Řekl.

"Tati ale já nemám hlídání pro malýho." Řekla jsem.

"Tak ho vezmi sebou. Já mám trénink s klukama tak ho pak pohlídají." Řekl.

"No dobře, kolik je teď." Zeptala jsem se.

" 9³⁰." Řekl taťka.

"Dobře tak se uvidíme. Ahoj." Rozloučila jsem se.

"Ahoj." Rozloučil se taky.

Položila jsem telefon. Otočila jsem hlavu na spícího Adriena.

"Zlatíčko, vstáváme." Zašeptala jsem a pohladila ho po vláskách.

Adrien otevřel svá krásná očka a zývl.

"Doblé láno maminko." Řekl a posadil se.

"Volal dědeček, pojedeme na Strahov. Musím s ním něco vyřešit. Tak tě kdyžtak pohlídá strejda Filip." Řekla jsem a vstala pomalu z postele.

Po ránu mi totiž nebývá moc dobře. Natáhla jsem ruku k Adrienkovi a pomohla mu vylézt z postele.

Došli jsme do obýváku kde jsem malého posadila na gauč a pustila mu Déčko. Jsem asi divná ale ty pohádky co tam dávají se mi líbí.

Rozešla jsem se do kuchyně a začala z ledničky vyndavat pomazánkové máslo a z kredence jsem vyndala chleba a marmeládu. 

Chleba jsem namazala trochou másla a pak marmeládou. Chleba nakrájela na čtverečky a ještě mu udělala kakao. Když bylo vše hotové odnesla jsem to Adrienkovi do obýváku. Položila jsem mu to na stůl a pomohla mu z gauče.

Adrien začal jíst a já si konečně došla do koupelny. Vyčistila jsem si zuby, nalíčila se a učesala si vlasy.

Vyšla jsem z koupelny a rozešla se do obýváku. Malej seděl a měl před sebou prázdný talířek.

"Šikulka, pojď půjdeme se obléknout a pojedeme za dědou." Řekla jsem a vzala si ho do náruče.

Došla jsem k němu do pokojíčku a posadila ho na postýlku. Dneska bude teplo takže jsem ze skříně vybrala šedé kraťasy a tílko na kterém bylo logo Sparty. Sundala jsem ho z postýlky a nechala ho aby si chvíli hrál.

Sama jsem došla do ložnice a vzala si na sebe spodní prádlo, kraťasy a tílko.  Navoněla jsem se a cestou ke vchodu jsem vyzvedla malého z pokojíčku.

V chodbě jsem si vzala do klíče od baráku a od auta. Tlačítkem jsem otevřela garáž a zamkla dveře. Došla jsem k autu a posadila malého do autosedačky. Připoutala ho a pak jsem si sedla na místo řidiče. Připoutala jsem se a vyjela z garáže. Počkala jsem než se garáž zavře a pak vyjela na Strahov...

 Počkala jsem než se garáž zavře a pak vyjela na Strahov

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Dcera trenéraKde žijí příběhy. Začni objevovat