Pohled Ládi
Koukal su jak se tam kroutila, zvedl su se od stolu a došel k ním. Obmotal jsem ruce kolem jejího pasu a při těch správných slovech jsem narazil svými boky na její krásnej kulatej zadeček.
Otočila se na ně a usmála se, usmál su se nazpět a přitáhl si ji blíž. Dala si ruce kolem mého krku. Začala hrát pomalá písnička a mi se pomalu začali pohybovat do rytmu. Každým krokem se o mě otřela.
Zatnul jsem zuby a vydechl. Naklonil su se k jejímu uchu.
"Co kdybychom šli domů." Zašeptal su jí to ucha.
Sany se na mě usmála a kývla. Chytl jsem ji za ruku a vedl ke stolu kde si vzala kabelku. Rozloučili jsme se s klukama a mě neunikl žárlivý pohled Kary a Hložana.
O 30 minut později..
Odemkl su dveře od bytu a zaplul do něj i se Sandrou která mě objímala kolem krku. Zul su si boty a pomohl i Sany z podpatků. Vzal su ji do náruče a rovnou odnesl do ložnice.
Došel su po tmě k posteli na kterou su opatrně položil Sany. Ona roztáhla nohy od sebe a tím pohybem se jí po vyhrnuli šaty. Uviděl su její červené krajkové kalhotky.
Vlezl jsem mezi její stehna a naklonil se k jejím rtům. Tak strašné su je chtěl ochutnat, koukal su do jejích očích. Odrážel se v nich chtíč a špetka alkoholu. Když Sany pootevřela rty na nic su nečekal a přitiskl své rty k těm jejím.
Nejdříve to byli pomalé polibky a pak se z nich staly dravé, plné chtíče. Zajel su jí rukou mezi nohy a přes kalhotky su jí dráždil kundičku. Nemusel su čekat dlouho a byla vlhká, a jen pro mě.
Přestal su jí líbat a sundal su jí kalhotky. Pak su se vrhl na její krásný krk. Líbal su jí, kousal a značkoval. Divil bych se kdyby zítra neměla celý krk fialový. Přejel su rukou po její kundičce a strčil do ní jeden prst, vzdychla. Začal jsem s ním pohybovat a u toho si jí furt líbal na krku, po chvíli si přidal i druhý prst.
Ona tak krásně vzdychá, pane bože. Ucítil su šílený tlak v kalhotách. Přestal su a uslyšel jak Sany zakňučela. Svlékl su si tričko a rovnou i kalhoty, jí su pomohl z šatů. Neměla podprsenku takže na mě vykoukli její dokonalá prsa.
Sundal su si i trenky, podíval su se na Sandru a ta vyvalila oči.
"To se do mě nemůže vejít." Řekla a dal na něj koukala.
"Ale vejde, neboj budu jemnej." Řekl su a vlezl si nad ní.
Trošku su se k ní přimáčkl a tak můj pták byl uvězněný mezi jejím a mým břichem. Začal su jí mačkat prsa, po chvíli su nasál její levou bradavku a s tou druhou jsem si hrál rukou. Pak su je vystřídal, když su přestal tak obě stáli hezky v pozoru. Skoro stejně jako moje péro.
Koukal su Sandře do očí a pomalu do ní zaplul, pane bože byla tak těsná. Přilepil su se Sany na rty a začal pomalu přirážet, když se trochu roztáhla tak si přidal. Postel pod námi vrzala a narážela do stěny, Sandřiný a moje vzdechy naplňovali celý můj byt. Netrvalo dlouho a ucítil su jak se Sany začala stahovat kolem mého ptáka.
S výkřikem jména toho druhého su se oba udělali. Vyklouzl su z ní a lehl si na záda vedle jejího nahého těla.
"Bože byl to ten nejlepší sex kterej su kdy zažil." Šeptl su.
"Já taky, byl si skvělej." Pochválila mě a položila si hlavu na mou hruď.
Políbím su jí na čelo.
" Dobrou noc." Zašeptal su.
"Dobrou noc." Zašeptala na zpět.
Víc su si jí k sobě přitáhl a spokojeně usnul..
ČTEŠ
Dcera trenéra
FanfictionKaždý máme nějaký sen, stejně jako naše hlavní hrdinka Sandra. Už od malička chtěla být fyzioterapeutka, a díky jejímu otci dostane nabídku od Sparty..