Pohled Sandry
Bylo hezký sledovat co mé doteky dělají s Láďovím tělem. Rozepla jsem mu pásek na džínách a následně i knoflík a poklopec. Strčila jsem do nich ruku a začala ho hladit přes trenky, jednou rukou jsem mu svlékla tričko a políbila ho na holé břicho.
Vytáhla jsem ruku a pomalu je začala svlékat i strenkama. Podívala jsem se na to dílo, strašně se mi líbil. Vzala jsem si ho do ruky a pohnula s ní dolů, naklonila jsem se k němu a olízla mu žalud. Celou dobu jsem na něj koukala, měl zaťaté zuby a koukal na mě. Chvíli jsem ho škádlila než jsem olízla celou jeho délku.
Láďa vydechl vzduch který celou dobu zadržoval. Začala jsem pohybovat rukou a koukala na něj jak otáčí hlavu doleva a doprava. Když zavřel oči, sundala jsem si legíny i kalhotky a přestala mu honit.
Láďa ke mně zvedl pohled a jakmile uviděl že jsem polonahá, tak se podepřel loktama a čekal co budu dělat dál. Začala jsem si svlékat tričko a rovnou to vzala i s podprsenkou. Láďa otevřel pusu a já se neudržela a začala se smát.
"Netlem se mi a pojď ke mně." Řekl a já se usmála.
Po čtyřech jsem k němu dolezla a dala jsem si záležet aby se jeho pták dotkl mých prsou. Láďa zavzdychal a já se blaženě usmála. Když jsem dolezla k jeho rtům tak jsem se na ně přisála. Začali jsme pomalými polibky ale čím víc jsem si dosedala a moje Julča se dotýkala jeho péra, se polibky zrychlovali.
Neměla jsem v plánu s ním mít dnes sex, chtěla jsem jemu a i vlastně sobě dokázat že dokážu uspokojit může něčím jiným než je děloha. Cítila jsem na sobě Láďovi ruce, jak mi jezdil po holých zádech a následně sjel až na zadek. Zmáčkl ho a já mu vzdychla do rtů. Nevím jestli jsem to zmiňovala ale miluju dominantní muže.
Rukama mi zatlačil na můj zadeček což jsem pochopila tak že se mu mám stoupnout na péru. Chtěl abych se o něj otírala. Začala jsem mu po něm jezdit ale tak aby se do mě nezasunul. Oba dva jsme dusily vzdechy toho druhého svými rty. Opustila jsem jeho rty a přesunula se na krk, zkousla jsem jeho kůži a začala hodně sát. Láďa se posouval svými boky pod téma mýma a potichu vzdychal. Udělala jsem mu asi pět cucfleků.
Trošku jsem se posunula, abych mohla políbit jeho sexy nahej hrudník. Obkroužila jsem jeho holé bradavky jazykem a uvěznila jeho úd mezi našimi břichy.
Slezla jsem z něj úplně a strčila si celou jeho délku do pusy. Dávicí reflex se ale přeci jen po chvíli dostavil. Začala jsem pohybovat hlavou a pomáhala jsem si rukou.
Nikdy jsem nebyla holka co by chtěla klukovi dobrovolně kouřit a o to víc mě dodělá zaskočilo že mu teď dobrovolně kouřím.
"L.. lásko. Já už budu." Zašeptal a chtěl ho vytáhnout.
Jen jsem zamručela a ještě zrychlila, s hlasitým výdechem se mi udělal do pusy. Jako šikovná holka jsem to vše spolkla a vyplázla jazyk abych mu to ukázala...
ČTEŠ
Dcera trenéra
Fiksi PenggemarKaždý máme nějaký sen, stejně jako naše hlavní hrdinka Sandra. Už od malička chtěla být fyzioterapeutka, a díky jejímu otci dostane nabídku od Sparty..