Pohled Sandry
Byl večer a kluci koukali na pohádky, já jsem byla v kuchyni a vařila večeři. Na pánvi se mi smažila volská oka a u toho jsem krájela zeleninu. Byla jsem soustředěná na to abych se neřízla že jsem si ani nevšimla že někdo vešel do kuchyně.
Kolem pasu se mi omotali dvě mužské ruce. Usmála jsem se. Láďa se na mě natlačil a odhrnul mi vlasy z levé strany krku. Foukl mi na něj a mě naběhla husí kůže. Snažila jsem se soustředit na nůž co jsem měla v ruce ale radši jsem ho položila když mi Láďa na krk sázel polibky.
Zkousla jsem si ret a zaklonila hlavu. Měla jsem co dělat abych nevzdychla.
"Lásko, nech si to na jindy. Vedle je malej." Zašeptala jsem.
Láďa něco zabručel a svou hlavu si položil na prohlubeň mezi mým ramenem a krkem.
"Adrienek kouká na Spangeboba." Řekl a pořádně mě zmáčkl ve svém objetí.
Zasmála jsem se a nakrájenou zeleninu dávala na každý ze tří talířů.
"Podívej se na ty vajíčka prosím." Řekla jsem a šla pro chleba.
"Už to je." Řekl a vypnul sporák.
Vzala jsem si od něj pánev a začala každému nandavat má talíř. Láďa nakrájel chleba a každému má talíř taky dal.
"Adri! Večeře!" Zavolala jsem na svého syna.
"Už jduu!" Zavolal nazpět.
S Láďou jsme se uchechtli a ještě si dali rychlou pusu.
"Doblou chuť." Popřál nám Adrien když jsme seděli u stolu.
"Dobrou chuť." Řekli jsme s Láďou najednou.
Celá večeře probíhala v tichu. Nebylo to ticho při kterém nevíte co říct ale ticho které bylo příjemné a uklidňující.
"Zlato chtěl bys jet k babičce už příští pátek?" Zeptala jsem se Adrienka když jsme dojedli a ješte seděli u stolu.
"Anooo!" Křikl a začal se radovat.
Usmála jsem se nad jeho štěstím.
"Tak jo, ješte zítra babičce zavolám aby o tom věděli." Řekla jsem.
"Už je ale hodně hodin, pojď půjdeš se vykoupat a pak můžeš být ještě vzhůru."
"A já pofackuju nádobí a vyberu nějakou pohádku." Přidal se Láďa.
Usmála jsem se a vzala malého do náruče. Společně jsme odešli do jeho 'pokojíčku' a vyndali z batohu pyžamo. Pak jsme odešli do koupelny a já mu pomohla se vysprchovat. Když byl čistý tak si ještě vyčistil zoubky a převlek se. Poté odběhl do obýváku kde už na něj čekal Láďa.
Posbírala jsem špinavé prádlo a odnesla ho do tašky abych to mohla doma vyprat. Když jsem měla vše hotové tak jsem odešla za klukama kteří už koukali na pohádku jménem Auta. Jen jsem s úsměvem zavrtěla hlavou a sedla si vedle Adriena který seděl vedle Ládi.
O 1 hodinu později...
Už to je nějaká chvíle co mi Adrienek usnul hlavou na mém klíně a nohama na Láďovi.
"Tak na tu pohádku koukáme sami." Řekla jsem.
"Ukaž já ho odnesu." Řekl Láďa a pomalu se zvedl.
Kývla jsem a Láďa si ho zvedl do náruče. Mezi tím co byl Láďa pryč jsem vypla televizi a čekala až přijde. Láďa zachvíli přišel a sedl si vedle mě. Na nic jsem nečekala a sedla si mu na klín. Začala jsem ho líbat na rty a on spolupracoval. Potom jsem se přesunula na krk a zkousla mu ušní lalůček.
"Co si dát společnou sprchu." Zašeptala jsem mu do ucha...
ČTEŠ
Dcera trenéra
FanfictionKaždý máme nějaký sen, stejně jako naše hlavní hrdinka Sandra. Už od malička chtěla být fyzioterapeutka, a díky jejímu otci dostane nabídku od Sparty..