Pohled Sandry
Bylo osm hodin ráno když se mi začalo chtít na záchod. Otevřela jsem oči a obrys okna a pak skříně. Šíleně mě bolela hlava, pokusila jsem se zvednout a něco mě drželo a to dost pevně.
Když jsem v tom šeru zaostřila tak jsem zjistila že je to něčí ruka. Rychle jsem otočila hlavu a uviděla Láďovi rysy. Pane bože co jsem to udělala, opatrně jsem ze sebe sundala jeho těžkou ruku a vstala z postele.
Mé tělo nejednou ovanul chlad a až teď mi došlo že jsem nahá. Pane bože to znamená že jsme spolu spali. Potichu jsem se vydala hledat záchod. Netrvalo dlouho a našla jsem ho. Rozsvítila jsem a šla udělat potřebu pak jsem si šla umýt ruce. Podívala jsem se na sebe do zrcadla a málem mi spadla brada.
Měla jsem naprosto celý krk fialový. Pane bože. Před očima mi začali běhat vzpomínky na to jak jsme přišli domů, líbali se a pak jak do mě přirážel. Jestli mě kluci viděli odcházet s Láďou tak už jim je jasné že už nemá cenu se o mě snažit.
Když jsem si umyla ruce, zase jsem zhasla a vydala hledat můj mobil. Našla jsem ho v kabelce která se válela v chodbě na zemi. Odemkla jsem ho a uviděla několik zpráv od táty. Všech těch 21 zpráv byli o tom že se o mě bojí a kdy přijdu domů. Rychle jsem mu odepsala že se omlouvám a že přijdu ráno.
Poté jsem se vydala do ložnice kde stále pochrupkával Láďa, byl tak roztomilý. Chtěla jsem si obléknout aspoň spodní prádlo ale když jsem ho po pěti minutách nemohla najít tak jsem se rozhodla potichu otevřít skříň a vzít si z ní Láďovo tričko. Snad se ráno nebude zlobit.
Rychle jsem si ho oblékla, vzhledem k tomu jak je Láďa vysokej mi tričko sahalo až skoro ke kolenům. Potichu jsem došla k posteli, mobil položila na noční stolek a pak si pomalu lehla do postele abych ho nevzbudila.
Jakmile jsem dolehla na polštář a přikryla se peřinu, se ke mě Láďa zase přitulil. Usmála jsem se a usnula.
O 4 hodiny později...
Pohled Ládi
Probudil su se kolem osmé hodiny ranní. Ucítil su známou vůní, všiml jsem si že jsem na někom ležel. Pomalu jsem zvedl hlavu a bylo to Sany?
Ruku kterou su měl přes ní prehozenou su se chytl za hlavu. Bolela mě, zvedl su se z postele a byl su nahej? Došel su do koupelny a tam udělal svoji rutinu. Pak su se vrátil do ložnice a vzal si na sebe trenky. Pak su si lehl zpět k Sany, byla tak roztomilá když spinkala.
Hlavou mi proběhla noc. Bože bylo to krásné snad si to pamatuje, všiml su si že má na ramenou velké šedé, volné rukávy. Měla moje trickor, usmála su se a odhrnul jí vlasy z krku.
Měla ho celý posetý cucflekama, to já? No co si budem su na sebe pyšnej. Naklonil su se k ní a začal ju na krk sázet jemné polibky. Po chvíli se trošku zavrtěla a otevřela svá krásná očka.
"Dobré ránko." Zašeptala.
"Dobré ránko lásko." Zašeptal su jí na zpět a políbil ju na čelo...
ČTEŠ
Dcera trenéra
FanfictionKaždý máme nějaký sen, stejně jako naše hlavní hrdinka Sandra. Už od malička chtěla být fyzioterapeutka, a díky jejímu otci dostane nabídku od Sparty..