Část devatenáctá

218 8 0
                                    

Pohled Ládi

Dojel su domu a rovnou si hodil teplou sprchu. Když su vylezl, uviděl su že mi psala Sany.

Položil su mobil na gauč a pustil si na chvíli nějaký náhodný film co dávali v televizi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Položil su mobil na gauč a pustil si na chvíli nějaký náhodný film co dávali v televizi. Podíval su se znovu na mobil a už bylo skoro šest. Ty vole to, to letí. Rychle su si oblékl černou mikinu a džíny, v chodbě su si vzal klíče a mobil.

Sedl su si do auta a do navigace zadal Sandřinu adresu.

O 1 hodinu později...

Právě su zastavil na adrese kterou mi Sany poslala. Nemusel su čekat dlouho a Sany vyšla ze dveří, tak moc kurevsky jí to slušelo. Vylezl su z auta a šel jí naproti, když jsme k sobě došli prohlédl su si jí.

"Jseš strašně krásná princezno." Řekl su a přitáhl si ju do polibku.

"Tobě to taky sluší Láďo." Řekla a usmála se.

Natáhl su k ní ruku a ona ju přijala. Došli jsme k autu a já ju jako pravý gentleman otevřel dveře. Sany si sedla a já za ní ty dveře zavřel.

Sedl su si na místo řidiče, a vyjel k baru kde budeme dnes večer slavit výhru. Celou cestu autem jsme si povídat a smáli se.

"Su rád že spolu budeme přes víkend." Řekl su a pohladil ju po holém koleni.

O 2 hodiny později...

Zaparkoval jsem a pomohl Sany vylézt. Auto su zamkl a jako první si vešel do baru, celou dobu su kontroloval jestli jde zamnou. Rozhlédl su se po místnosti a hledal kluky.

Najednou mě někdo dloubl do zad, otočil su hlavu a uviděl jak má Sany nataženou ruku a ukazuje k jednomu ze stolů. Seděli u něj.. Viťas, Kara, Peša, Šulo, Kuchta, Hložan a Jarda Zelený. Pany asi zůstal doma.

Znovu su chytl Sany za ruku a společně jsme se rozešli ke klukům.

"Ahoj kluci." Řekla Sany a s každým se objala.

Nebudu říkat, ale strašně su žárlil. Posadil su se vedle Sany, Kara se zvedl.

"Tak jo vy dva co si dáte k pití?" Zeptal se.

"Hele já dnes nepiju, tak colu." Řekl su.

Adam přikývl a otočil hlavu na Sany.

"Já ale piju takže mi přines whisky." Řekla a usmála se.

Adam znovu kývl a odešel k baru to objednat. Netrvalo dlouho a vrátil se, přede mě postavil skleničku s colou a před Sany skleničku s whisky. Hned ji vzala do ruky a napila se.

"Páni, kde ses naučila tohle pít." Zeptal se Hložan.

"Ve Španělsku." Řekla a mykla ramemy

Najednou začala hrát nějaká píseň, Sany se zvedla a šla tancovat na parket. Od stolu jsem ju sledoval, ona jakoby ucítila svůj pohled a otočila se na mě. Provokativně na mě mrkla a začala se vlnit do rytmu. Usmál su se a začal se věnovat rozhovoru kluků.

Upřímně řečeno ani nevím co řešily.

"Hele a kdy jí představíš rodičům?" Zeptal se Hložan.

"Hele ještě nevím ale brzo." Odpověděl su.

Takhle su se bavili dál když do mě drknul Jarda Zelený, otočil su na něj hlavu a ten ukázal na parket.

Přesměroval su tam svou pozornost a uviděl jak nějakej kluk, přibližně ve stejné věku. Jí držel za zápěstí a jak se Sany cuká, ten kluk jí položil ruku na zadek.

Rychle su se zvedl a došel k nim. Když si byl u nich tak jsem ho od ní odstrčil až spadl na zem...

Dcera trenéraKde žijí příběhy. Začni objevovat